Απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών Αθήνας, με πτυχία Αρμονίας, Αντίστιξης, Φυγής, Κιθάρας και σπουδές σύνθεσης ωδειακού προγράμματος, παραδίδει μαθήματα κιθάρας όλων των ειδών, θεωρίας και ανώτερων θεωρητικών μουσικής όλων των επιπέδων, προετοιμασίας για ειδικά μαθήματα εισόδου σε Μουσικά σχολεία και πανεπιστημιακά Τμήματα Μουσικών Σπουδών.
Εμπειρία στην εκπαίδευση από το 2010. Πλήρης δραστηριότητα ως εκπαιδευτικός, τραγουδιστής, κιθαριστής, μαέστρος χορωδίας και συνθέτης. Έντονη δραστηριότητα σε φωνητικά και ορχηστρικά σύνολα. Επαφή και εμπειρία σε όλες τις παραστατικές τέχνες, εμπλοκή παράλληλων τεχνών στο μάθημα. Εμπειρία σε ηλικίες 4-65 ετών, συνεπώς εμπειρία και εκτός συμβατικού εκπαιδευτικού κύκλου.
Συνθέτης Ανδρέας Κατσιγιάννης - Τενόρος - Εκτελέσεις
● “Cosmos: Της Σιωπής ο Τόπος” (Απρίλιος 2022): Πρώτος κύκλος του έργου “Μεγάλες Ώρες”. Διδασκαλία: Ι. Βρυζάκης, συμμετέχει ο Γ. Νταλάρας, διεύθυνση: Γ. Αραβίδης. 2 συναυλίες, ηχογράφηση, βιντεοσκόπηση, αναμετάδοση στην ΕΡΤ2. Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος, Ε.Λ.Σ., Κ.Π.Ι.Σ.Ν., Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 364, Αθήνα
● “Μεγάλες Ώρες” (Σεπτέμβριος 2022): Συμπερίληψη μερών από τους δίσκους “Της Σιωπής ο Τόπος” και “Κεχαριτωμένη”. Διδασκαλία: Ι. Βρυζάκης, συμμετέχουν Γλυκερία και Δ. Μπάσης, διεύθυνση: Σ. Σούλης. Συναυλία στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Αθήνα
Τέχνης Πολιτεία ΑΜΚΕ - Τενόρος - Φωνητικό Σύνολο En-Chor
Μάρτιος 2022 - Ιούνιος 2022
● Διεύθυνση και χορωδιακές επεξεργασίες: Σ. Ρακιντζάκης
● Πρώτη εμφάνιση 4 Μαΐου 2022, Αίθουσα Διδασκαλίας του Συλλόγου "Οι φίλοι της Μουσικής", Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
● Χορωδιακό σύγχρονο δημοφιλές ρεπερτόριο
Π.Ο.Φ.Ε.Π.Α. - Δάσκαλος χορωδίας - Χορωδία Π.Ο.Φ.Ε.Π.Α.
Νοέμβριος 2021 - Τρέχων, Α’ Φ.Ε.Π.Α., Ούλωφ Πάλμε 2-4, Αθήνα
● Μικτή τετράφωνη χορωδία, ποικίλο ρεπερτόριο
● Εθελοντικές δράσεις, δεκτά όλα τα μουσικά επίπεδα
● Συμμετοχή στο ετήσιο φεστιβάλ των πολιτιστικών ομάδων των φοιτητικών εστιών
Lab Music Education - Καθηγητής κιθάρας - Παράρτημα Βάρης
Σεπτέμβριος 2021 - Ιουνιος 2022, Λεωφ. Αναργυρούντος 45, Βάρη
● Ακουστική και ηλεκτρική κιθάρα
● Hal Leonard Guitar Method και Rockschool Grades ως βασικές μέθοδοι
● Τακτικές συναυλίες μαθητών
Φιλοσοφική Σχολή Ε.Κ.Π.Α. - Τενόρος - Όπερα “Marco Botsaris” του Ν. Μεταξά - Τζανή
Αύγουστος - Οκτώβριος 2021, Βεάκειο Δημ. Θέατρο, Ηρακλείου 13, Πειραιάς και Φιλοσοφική Σχολή, Νικ. Καζαντζάκη 79, Ζωγράφου
● Χορωδία με σκηνική δράση, χορογραφίες, κείμενο στα ιταλικά
● Αναβίωση χαμένου έργου που αφηγείται για το γνωστό ιστορικό πρόσωπο
● Διεύθυνση: Ν. Μαλλιάρας
Αλεξάνδρεια ΑΜΚΕ - Τενόρος - “200 Χρόνια Επανάσταση”
Ιούλιος 2021, Πολυχώρος Δροσίνη, Γεωρ. Δροσίνη 11, Νέα Χαλκηδόνα
● Φωνές, σολίστ, 3 όργανα, ηθοποιοί. Μέλος του φωνητικού κουαρτέτου με τη διδασκαλία του Ι. Βρυζάκη
● Καλλ. διεύθ.: Δημοσθ. Σταυριανός, Σκην.: Τζ. Αρσένη
● Επετειακή παράσταση με σχετική θεματολογία σε τραγούδια και λογοτεχνικό κείμενο σε απαγγελία.
Ecologico - Μουσικός Εμψυχωτής - Εκπαιδευτικές Πρωτοβουλίες
Ιούνιος 2021, Πλατεία Ντόιτς, Μίνωος 85, Αιγάλεω
● Μουσικοκινητικά παιχνίδια για ηλικίες 4-11 ετών με σκοπό την επαφή με το φυσικό περιβάλλον ευαισθητοποίηση για την οικολογική συμπεριφορά
● Κατασκευή αυτοσχέδιων οργάνων από ανακυκλώσιμα υλικά, χρήση κιθάρας και φωνητικών
● Διαδραστική/συμμετοχική παιδική θεατρική παράσταση και αφήγηση σε κείμενο Δ. Χρονάκη για την οικολογία, μελοποίηση στίχων του θεατρικού κειμένου και διδασκαλία στα παιδιά
Συνθέτης Ανδρέας Κατσιγιάννης - Τενόρος - Ηχογραφήσεις νέων έργων
● “Μεγάλες Ώρες - Της Σιωπής ο Τόπος” (Ιούλιος - Νοέμβριος 2020): Θρησκ. περιεχόμενο. Μικρασιατικό και κλασικό ύφος. Μέλος του χορωδιακού συνόλου, 4-6 φωνές, ορχήστρα. Συμμετέχει ο Γιώργος Νταλάρας, διευθύνει ο Ι. Βρυζάκης, ηχογράφηση στη Λεωφ. Μεσογείων 253, Νέο Ψυχικό
● Soundtrack της ταινίας “Σμύρνη μου αγαπημένη” (Οκτώβριος 2021): Backing vocals και τραγούδι σε χορωδία, ηχογράφηση στη Χίου 53, Αθήνα
● “Μεγάλες Ώρες - Κεχαριτωμένη” (Απρίλιος 2022): Θρησκ. περιεχόμενο. Μικρασιατικό και κλασικό ύφος. Μέλος του χορωδιακού συνόλου, 4 φωνές, ορχήστρα. Συμμετέχουν Γλυκερία και Δ. Μπάσης, διευθύνει ο Ι. Βρυζάκης, ηχογράφηση στη Λεωφ. Μεσογείων 253, Νέο Ψυχικό
Chorus Art, Εθνική Λυρική Σκηνή - Τενόρος - Μιούζικαλ για παιδιά “Μούζικα” ή “Η μάχη των ήχων”
Δεκέμβριος 2018 - Μάρτιος 2019, Εναλλακτική Σκηνή, Ε.Λ.Σ., Κ.Π.Ι.Σ.Ν., Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 364, Αθήνα
● Μουσική: Θ. Οικονόμου, Λιμπρέτο: Μ. Γραμματικάκη, Διευθ.: Κ. Μολφέση, Σκην.: I. Βουλγαράκη
● Μικτή 8μελής χορωδία, μερικώς εμπλεκόμενη στη θεατρική δράση
Χορωδία “Άγιος Αλέξανδρος” - Τενόρος
Σεπτέμβριος 2018 - Τρέχων
● Τετράφωνη ανδρική χορωδία (TTBB), ευρωπαϊκή τεχνική, διεύθυνση: Κων/νος Καραγεωργίου
● Βασικός σκοπός η συμμετοχή σε Ορθόδ. Χριστιανικές λειτουργίες, χρήση ρωσικού ρεπερτορίου σε μετάφραση/διασκευή
Δήμος Μοσχάτου - Ταύρου & Y.C.P. - Αθλοδιακοπές Μοσχάτου 2018 - Δάσκαλος Μουσικής
Ιούνιος - Ιούλιος 2018, Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Μοσχάτου, Μιαούλη 60, Μοσχάτο
● Μουσικοκινητική, εκμάθηση μέσω παιχνιδιών, σύμπραξη με θεατρολόγο του προγράμματος
● Απασχόληση ομάδων παιδιών 4-12 ετών, φωνητική τεχνική με πρόβες για συγκεκριμένα τραγούδια, στοιχεία μουσικής θεωρίας/οργανολογίας, εξάσκηση στην κιθάρα
● Εμφανίσεις των ομάδων ως χορωδίες στις τελετές λήξης κάθε περιόδου
Αυτοαπασχολούμενος - Καθηγητής Μουσικής
Σεπτέμβριος 2018 - Τρέχων
Μαθήματα που περιλαμβάνονται:
● Κιθάρα (Κλασική, Ακουστική, Ηλεκτρική)
● Θεωρία μουσικής - Αρμονία - Αντίστιξη
● Προετοιμασία για Εισαγωγικές Εξετ. στα Μουσικά Σχολεία και Ειδικά Μαθ. Πανελληνίων για τα Τμήματα Μουσικών Σπουδών
Παιδικές Εξοχές Αγ. Ανδρέα Δήμου Αθηναίων - Κοινοτάρχης
Αύγουστος 2013, Λεωφ. Ποσειδώνος 22, Νέα Μάκρη
● Ευθύνη για 4 ομάδες των 15-20 παιδιών, ηλικίας 4-12, με κάθε ομάδα να έχει και δικό της ομαδάρχη.
● Συμπεριλήφθηκε σύσταση παιδικής χορωδίας με παιδιά από όλη την κατασκήνωση.
Μικτή Χορωδία Τμήματος Μουσικών Σπουδών Ε.Κ.Π.Α - Τενόρος
Σεπτέμβριος 2011 - Δεκέμβριος 2017 & Σεπτέμβριος 2018 - Ιούνιος 2019, Φιλοσοφική Σχολή, Νικ. Καζαντζάκη 79, Ζωγράφου
● Διεύθυνση: Ν. Μαλλιάρας
● Εξαιρετικά ποικίλο ρεπερτόριο
Αυτοαπασχολούμενος - Συνθέτης
Φεβρουάριος 2010 - Τρέχων
Έργα με εκτέλεση, έκδοση ή ηχογράφηση:
● Σπουδή για πνευστά (2010), στη συλλογή “36 παρτιτούρες για… όλους” (μικρά κομμάτια για εκμάθηση, εξειδικευμένα για μαθητές με ιδιαιτερότητες), υπό την επιμέλεια του Μ. Κεφάλα. Η Σπ. προορίζεται πρωτίστως για μαθητές με προβλήματα ακοής και συνοδεύεται από σχ. μαθήματος. Το βιβλίο διδάσκεται στο πρόγραμμα Μουσικοθεραπείας του Τ.Μ.Σ. του Α.Π.Θ.
● Πορτραίτο (2010), εκτέλεση στο Μουσικό Μάη 2012 του Τ.Μ.Σ. Ε.Κ.Π.Α.
● Κομμάτι για βιολί, βιόλα, πιάνο (2013), εκτέλεση στο Μουσικό Μάη 2013 του Τ.Μ.Σ. Ε.Κ.Π.Α.
● Ύμνος στην Αναδυόμενη Αφροδίτη της Κύπρου (-).
● Νείλος (2014), εκτέλεση στη “Συναυλία με νέα έργα ελληνικής λόγιας μουσικής”, της μουσικής σχολής “Αλύπιος” (2016).
Μουσική Σχολή “Αλύπιος” - Καθηγητής Μουσικής
Σεπτέμβριος 2011 - Ιούνιος 2018, Διομήδους 52, Κορυδαλλός
Μαθήματα που περιλαμβάνονται:
● Κιθάρα (Κλασική, Ακουστική, Ηλεκτρική)
● Θεωρία μουσικής - Αρμονία - Αντίστιξη
● Προετοιμασία για Εισαγωγικές Εξετ. στα Μουσικά Σχολεία και Ειδ. Μαθ. Πανελληνίων για τα Τμήματα Μουσικών Σπουδών
Η μουσική είναι στις ζωές όλων μας και ο άνθρωπος ωφελείται και ψυχαγωγείται μέσα από όλους τους τρόπους ενασχόλησης (ακρόαση, ανάγνωση-γραφή, ενεργή ενασχόληση, εκμάθηση οργάνου, τραγούδι). Όσο μικρότερη ηλικία ξεκινήσει κανείς ένα μουσικό όργανο, τόσο το καλύτερο. Η κιθάρα δίνει τη δινατότητα, αν γίνει με ανοιχτούς ορίζοντες, να έρθει σε επαφή το παιδί και ο ενήλικος με σχεδόν όλα τα είδη μουσικής. Αγαπώ τα παιδιά και τους μαθητές και θέλω να δουλεύω μαζί τους.
Είναι πάντα πιθανό ο επόμενος μαθητής να γίνει ο μελλοντικός συνάδελφος. Αν προσπαθήσει να μάθει μουσική, το ερώτημα θα απαντηθεί.
Κάθε μαθητής εξετάζεται όσο το δυνατόν διεξοδικότερα για να εντοπιστεί το προφίλ του, οι προσλαμβάνουσες, τα ακούσματα, οι πιθανές διαφορετικότητες στην αντίληψη ή την επεξεργασία, οι φυσικές και σωματικές ιδιαιτερότητες, αν υπάρχουν. Αυτό γίνεται πολύ πιο έντονα στην πρώτη συνάντηση, αλλά συνεχίζεται σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία. Παρακολουθείται η ανάπτυξη, αν πρόκειται για παιδί και δίνεται η αίσθηση της ενεργής συμμετοχής στη διαδικασία, όσο αυτό είναι δυνατόν. Προσαρμόζεται το πρόγραμμα, εκτός από τις ηλικιακές ανάγκες, στις ανάγκες της ταχύτητας του μαθητή.