Ονομάζομαι Μαρία είμαι 31 ετών είμαι λογίστρια-οικονομολόγος και εκπαιδευτικός. Έχω σπουδάσει στο ΤΕΙ Θεσσαλίας στο τμήμα Λογιστικής και στη συνέχεια μετεκπαιδεύτηκα στη Λογιστική και τον Έλεγχο Επιχειρήσεων και Δημόσιων Οργανισμών στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Επιπλέον, έχω λάβει πιστοποίηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας από την ΑΣΠΑΙΤΕ Αθηνών. Έχω παρακολουθήσει σεμινάριο στην ειδική αγωγή σχετικά με τις Μαθησιακές Παρεμβάσεις στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά από το πανεπιστήμιο Βόλου καθώς και σεμινάρια για το οικονομικό έγκλημα και την Εθνική στρατηγική και τις νομοθετικές εξελίξεις στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων- ο ρόλος της ενιαίας ανεξάρτητης αρχής δημοσίων συμβάσεων από το Πανεπιστήμιο Πειραιά.
Το δυνατό σημείο για να με εμπιστευτεί κάποιος είναι η οργάνωση του υλικού σε ψηφιακή μορφή. Έχω δημιουργήσει ένα οδηγό μελέτης για την ύλη των κεφαλαίων όλων των μαθημάτων που διδάσκω σε μορφή power point με εικόνες και πίνακες! Προσαρμογή στις ανάγκες κάθε μαθητή ξεχωριστά για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.
Παράλληλα με τις σπουδές μου δίδασκα και διδάσκω μαθήματα σε φροντιστήρια και παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα ΑΟΘ, ΑΟΔΕ, ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ σε μαθητές ΓΕΛ και ΕΠΑΛ διαδικτυακά.
Όλες οι ασκήσεις λύνονται υπό την καθοδήγηση μου μέσα σε ένα πλαίσιο διαλόγου που σκοπό έχει να σε προετοιμάσει για το πως πρέπει να σκεφτείς και να απαντήσεις τη πολυπόθητη μέρα των πανελλαδικών εξετάσεων. Οι ασκήσεις που θα λύνουμε θα είναι σωστού λάθους, συμπλήρωση κενών, ασκήσεις ανάπτυξης.
Οι ασκήσεις που θα λύνουμε θα είναι σωστού λάθους, συμπλήρωση κενών, ασκήσεις ανάπτυξης. Η οποιαδήποτε επιλογή που έχω κάνει στον τρόπο διδασκαλίας είναι αιτιολογημένη με τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις
Ο τρόπος διδασκαλίας με τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις σε συνδυασμό με διαφορετικού τύπου ασκήσεις.