Ονομάζομαι Γεράσιμος, είμαι 25 ετών και απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του ΑΠΘ, με κατεύθυνση Νεοελληνικών και Μεσαιωνικών Σπουδών. Παραδίδω φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Είμαι, τέλος, κάτοχος επιμορφωτικού σεμιναρίου αναφορικά με την εκπαίδευση και διδασκαλία μαθητών με κινητικά και αναπτυξιακά προβλήματα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Με γνώμονα το καλύτερο μαθησιακό αποτέλεσμα, στόχος μου είναι η προσαρμογή του μαθήματος εξατομικευμένα ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή. Παρέχω προσωπικό υλικό μαθήματος το όποιο διδάσκεται ταυτόχρονα με το σχολικό εγχειρίδιο. Οι μαθητές κατά την διάρκεια του μαθήματος αισθάνονται οικεία μέσα σε ένα μαθησιακό κλίμα με βάση του τον σεβασμό και την κατανόηση. Έχοντας αναπτύξει άριστες επικοινωνιακές ικανότητες με παιδιά τόσο της δευτεροβάθμιας όσο και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είμαι σε θέση να βοηθήσω τους μαθητές μου , όλων των ηλικιών, στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Έχω ήδη 4 χρόνια εμπειρίας στο χώρο της εκπαίδευσης σε κατ' οίκον μαθήματα των περισσότερων τάξεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, 1 χρόνο σε κοινωνικό φροντιστήριο, ενώ παράλληλα έχω ασχοληθεί και με τη μελέτη μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Η θέληση μου να ασχοληθώ τόσο με το πεδίο των φιλολογικών μαθημάτων όσο και με την μετάδοση γνώσεων περί αυτών, με οδήγησε να επιλέξω ως βασικό μου επαγγελματικό στόχο την διδασκαλία. Φυσικά, βασικό κίνητρο για την επιλογή μου σχετικά με την διδασκαλία αποτέλεσαν οι πολύ καλές επικοινωνιακές σχέσεις μου τόσο με μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης όσο και με εφήβους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Θέτω ως βασικό στόχο μου κατά την εκπαιδευτικής διαδικασίας να γίνω αρωγός στην προσπάθεια των μαθητών μου να επιτύχουν τόσο στην απόκτηση γνώσεων όσο και στην μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία.
Σημαντικό μέρος του μαθήματος είναι τα επαναληπτικά τεστ και τα διαγωνίσματα για την ορθή ενημέρωση του γονέα, την ευκολότερη κάλυψη των κενών του μαθητή και την εστίαση στο τι τον δυσκολεύει. Μέσα από εργασίες που πρέπει να επιλύει ο μαθητής, τη συμμετοχή του κατά την διάρκεια την παράδοσης του μαθήματος και τους μαθησιακούς στόχους που βάζει ο ίδιος, γίνονται αντιληπτές οι εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή.