Παραδίδονται ιδιαίτερα όλων των φιλολογικών μαθημάτων Γυμνασίου και των πρώτων τάξεων του Λυκείου, καθώς και ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές Δημοτικού, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως. Άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή. Παρέχεται ένα πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, σχεδιαγράμματα και προσωπικές σημειώσεις, όπως, επίσης, ασκήσεις συντακτικού, γραμματικής, αλλά και ανάπτυξης γραπτού λόγου, διαμορφωμένες στις αναγκές και το προφίλ του μαθητή. Χρήση πολυμεσικού υλικού κατά την ώρα της διδασκαλίας σε ένα ευχάριστο περιβάλλον μάθησης που ενισχύει τη διάθεση του μαθητή για συμμετοχή, αλλά και στο πλαίσιο ανάθεσης διαδραστικών ασκήσεων για το σπίτι, βελτιώνοντας την απόδοσή του. Τέλος, παρέχεται πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό σε οικογένειες που ομιλούν την ελληνική ως δεύτερη ή ξενη γλώσσα. Το κόστος των μαθημάτων κυμαίνεται βάσει σχολικής βαθμίδας και αριθμού μαθημάτων, οι τιμές διαφοροποιούνται για πολυμελείς οικογένειες.
Θέτω ως βασική αρχή ενός μαθήματος την αυτενέργεια του μαθητή, στοχεύοντας στη βέλτιση αφομοίωση της πληροφορίας. Κατά την ώρα διδασκαλίας επιδιώκω ο μαθητής να συμμετέχει ενεργά στο μάθημα, να είναι πρόθυμος να κατακτήσει την πληροφορία και να μην διστάζει να εξωτερικεύσει οποιαδήποτε απορία του ως προς αυτή. Σε κάθε μάθημα διατίθεται χρόνος για ποικίλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες για εξάσκηση και επανάληψη, ενώ παράλληλα επιχειρώ να αφιερώνεται χρόνος προκειμένου να μάθουμε κάτι καινούριο ως προς την ενότητα που εξετάζεται κάθε φορά.
Δραστηριοποιούμαι στο χώρο των ιδιαίτερων μαθημάτων τα τελευταία 4 χρόνια. Συγχρόνως, έχω διδάξει τα τελευταία 3 χρόνια ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα, παραδίδοντας διαδικτυακά μαθήματα σε οικογένειες Ελλήνων της Ομογένειας της Αμερικής.
Αποφάσισα οι σπουδές μου να αφορούν στην εκπαίδευση αμέσως μόλις συνειδητοποίησα τα κίνητρα και τη γνώση που απέκτησα χάρη σε φιλολόγους που γνώρισα όσο ήμουν μαθήτρια. Η διδασκαλία ως επάγγελμα είναι για εμένα ο τρόπος μου να φέρω το μαθητή όλο πιο κοντά στη γνώση, να είναι σε θέση να την εξερευνά και να την εφαρμόζει, χωρίς να στέκεται παθητικός ακροατής στο μάθημα ή να το αντιμετωπίζει ως μία πρόσθετη ώρα στο πρόγραμμά του.
Βασίζω την οργάνωση του κάθε μαθήματος στο μαθησιακό προφίλ του παιδιού, διατυπώνοντας ερωτήσεις που θα με βοηθήσουν να αξιολογήσω τις δυσκολίες του στο κάθε μάθημα, ή ερωτήσεις που θα με βοηθήσουν να καταλάβω τον τρόπο που επεξεργάζεται ο ίδιος μία πληροφορία. Με τον τρόπο αυτό επιχειρώ να αντιληφθώ πώς ο μαθητής προσεγγίζει και επιλύει ένα πρόβλημα. Επιπλέον, ζητώ να μελετήσω προηγούμενες ασκήσεις που έχει ολοκληρώσει ο μαθητής, ώστε να έχω μία καλύτερη εικόνα της πορείας του σε προηγούμενες βαθμίδες ή διδακτικές ενότητες και δεν αμελώ να είμαι σε επαφή με τους γονείς για συνεχή ανατροφοδότηση σχετικά με την πρόοδό του.