Ονομάζομαι Βαγγέλης Πετράτος, είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου από το 2015. Στόχος των μαθημάτων είναι η ενίσχυση του μαθητή, η βελτίωση της σχολικής του απόδοσης καθώς και η ευρύτερη καλλιέργειά του. Πυρήνας του μαθήματος είναι η ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων στα Νέα Ελληνικά, η ανάδειξη της διαχρονίας της ελληνικής γλώσσας καθώς και η ευρύτερη εκφραστική και φιλολογική καλλιέργεια του εκάστοτε μαθητή.
Εξυπηρετώ (δια ζώσης) τις περιοχές: Ίλιον, Πετρούπολη, Περιστέρι, Αγίους Αναργύρους, Αιγάλεω, Κέντρο Αθήνας
Αντιμετωπίζοντας ο ίδιος τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες (Φιλολογία, Ιστορία, Φιλοσοφία) ως μέσα ευρύτερης πνευματικής καλλιέργειας και αντιλαμβανόμενος τη Γλώσσα ως το σημαντικότερο εργαλείο στην καθημερινή, επαγγελματική και πνευματική ζωή, ορίζω ως πρωτεύοντα στόχο της διδασκαλίας μου την μεταλαμπάδευση της πραγματικής σημασίας και αξίας των Φιλολογικών μαθημάτων. Αντιλαμβάνομαι τον κάθε μαθητή ως μοναδικότητα και φροντίζω να εμπλουτίσω τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις του, να ενισχύσω το λόγο του και να συνεισφέρω στην ανάπτυξη όλων εκείνων των αντιληπτικών, πνευματικών και γλωσσικών δεξιοτήτων που απαιτεί όχι μόνο το σχολείο, αλλά και η πραγματική ζωή.
2015-σήμερα: Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, καθώς και σε μαθητές της τελευταίας τάξης του Δημοτικού.
Κατά την εκπαιδευτική μου πορεία έχω αναλάβει:
-Στ' Δημοτικού: Μελέτη με έμφαση στην Νεοελληνική γλώσσα και Ιστορία. Ενίσχυση και ανάπτυξη εκφραστικής ικανότητας σε γραπτό και προφορικό λόγο, συστηματικός έλεγχος και βελτίωση ορθογραφίας και γραμματικής. Ετυμολογία και σύνδεση με Αρχαία Ελληνικά, με σκοπό την σταδιακή εξοικίωση του μαθητή με τις απαιτήσεις του Γυμνασίου.
-Α' Γυμνασίου: Διδασκαλία Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (από Πρωτότυπο και από Μετάφραση) καθώς και Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (Συστηματική καλλιέργεια Λογοτεχνικής/Γραμματειακής Παιδείας)
-Β' Γυμνασίου: Διδασκαλία Αρχαίας και Νέας ελληνικής Γλώσσας καθώς και Μεσαιωνικής Ιστορίας
-Γ' Γυμνασίου: Διδασκαλία Αρχαίας Ελληνικής (από Πρωτότυπο και Μετάφραση), Νέας ελληνικής Γλώσσας καθώς και Νεότερης Ιστορίας.
-Α΄Λυκείου: Διδασκαλία Αρχαίων και Νέων Ελληνικών, Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και Αρχαίας Ιστορίας.
-Β' Λυκείου: Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών, Λατινικών και Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας Ομάδας Ανθρωπιστικών Σπουδών (πρώην Θεωρητικής Κατεύθυνσης)
Η σημερινή εποχή της τεχνολογίας, του "αυτόματου διορθωτή" και της χρησιμοθηρικής εκπαίδευσης έχει περιορίσει το γλωσσικό ένστικτο, τις επικοινωνιακές δεξιότητες και το ενδιαφέρον για μάθηση. Αυτό καθιστά ακόμη πιο επιτακτική την ανάγκη επιβίωσης και ανάπτυξης των γλωσσικών δεξιοτήτων και της κλασικής και ανθρωπιστικής παιδείας γενικότερα, πράγμα που μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της διδασκαλίας και της μύησης των μαθητών στο Λόγο και τις απεριόριστες δυνατότητες του.
Μέσω της διδασκαλίας εντοπίζω τα κενά αλλά και τις δυνατότητες του εκάστοτε μαθητή, οργανώνοντας το μάθημα προσωποκεντρικά με βάσει αυτές, ώστε να επέλθει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, βαθμολογικά και ουσιαστικά. Είναι σημαντικό, από πλευράς του μαθητή, να αντιληφθεί τη σημασία των γλωσσικών και εκφραστικών δεξιοτήτων και να μην τις αντιλαμβάνεται ως κάτι άχρηστο και απαρχαιωμένο, σε μία εποχή που η γλωσσική ένδεια αποτελεί μείζον πρόβλημα για τον ακαδημαικό κόσμο αλλά και για την αγορά εργασίας.