- Παραδίδω Ιδιαίτερα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.Διαθέτω εμπειρία, μεταδοτικοτητα και ικανότητα κινητοποίησης.Ως επαγγελματίας δίνω έμφαση στη συνέπεια , την αγάπη για το διδακτικό έργο και την οργανωτικοτητα, στοιχεία που προάγουν κι ενισχύουν τη διδακτική πράξη.Συστασεις διαθεσιμες
Διαθέτω εμπειρία, μεταδοτικότητα και ικανότητα κινητοποίησης των μαθητών μέσω της αυτενέργειας. Κρίνω πώς η μάθηση είναι μια διαδικασία ,η οποία απαιτεί,κυρίως, την αυτενέργεια των μαθητών και ο δάσκαλος καλείται να οδηγήσει τους μαθητές προς την κατάκτηση της γνώσης.Μεσα σε αυτή τη συνθήκη, ο φιλόλογος οφείλει να γνωρίζει απόλυτα το αντικείμενο που διδάσκει, να χρησιμοποιεί μεθόδους που κεντρίζουν το ενδιαφέρον και φυσικά να διαθέτει εμπειρία.
Είμαι συνεπής και λειτουργώ βάσει προγραμματισμού, ο οποίος έχει ως στόχο την διεκπεραίωση της σχολικής ύλης εγκαίρως ,γεγονός που δίνει τη δυνατότητα συχνών επαναλήψεων που είναι απαραίτητες για την εμπέδωση της ύλης.
Τέλος ,είμαι φιλικός ,με χιούμορ και επικοινωνώ εύκολα με τους μαθητές , χαρακτηριστικά που διευκολύνουν τη διδακτική διαδικασία και κινητοποιούν τους μαθητές.
2010-2015 Καθηγητής φιλολογικών μαθημάτων σε φροντιστήριο.Διαθετω αρκετή εμπειρία αφού ξεκίνησα να εργάζομαι ως καθηγητής φιλολογικών μαθημάτων,όντας φοιτητής ακόμα, σε φροντιστήριο στην περιοχή καταγωγής μου,το Αίγιο.Πλαισιωμένος από οικογένεια καθηγητών, έμαθα χρήσιμα πράγματα για τη σχολική ψυχολογία εν γένει , τις διδακτικές μεθοδολογίες και την τις δυνατότητες αλληλεπιδράσεις με τους μαθητες. Από το 2015 έως σήμερα ,Παραδιδω ιδιαίτερα μαθημάτα στην Αθήνα.
Έχω επιλέξει τη διδασκαλία διότι, εκτός από τη μετάδοση της σχολικής γνώσης ,η οποία είναι σαφώς απαραίτητη ,προκειμένου οι μαθητές να αποκτήσουν τα εφόδια που θα τους παράξουν επαγγελματική αποκατάσταση, προσωπική και πνευματική ανάπτυξη, ο δάσκαλος, σε άμεση συνεργασία με τους γονείς, έχει τη δυνατότητα να εμφυσήσει ηθικές αξίες , γνώσεις κι εμπειρίες που θα καταστήσουν τους μαθητές ενδυναμωμένους , ώστε να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις και δυσκολίες.Ο πιο σημαντικός στόχος που καλείται να υλοποιήσει ένας καθηγητής είναι η προώθηση και η ανάπτυξη μορφωμένων, ανεξάρτητων και δυναμικών ατόμων.
Ο τρόπος με τον οποίον ένας φιλόλογος καλείται να ανακαλύψεις τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή ακολουθεί διάφορα σταδια.Σε πρώτο επίπεδο , πραγματοποιείται κατ' ιδίαν συνάντηση και συζήτηση με τους γονείς, οι οποίοι δίνουν πληροφορίες σχετικά με την κλίση των μαθητών σε κάποιο συγκεκριμένο γνωστικό πεδίο , αλλά και για τις αδυναμίες τους σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα.Κατοπιν , ο φιλόλογος έρχεται σε επαφή με το μαθητή και, μέσω μιας φιλικής συζήτησης , ανακαλύπτει τις ικανότητες εκφραστικής απόδοσης των σκέψεων του, το επίπεδο του λεξιλογίου που χρησιμοποιεί, τη δημιουργική σκέψη και τη φαντασία.Επιπλέον, μέσα από μικρά τεστ, ο καθηγητής αρχαίας και νεολληνικής γλώσσας δύναται να ανακαλύψει τυχόν κενά που έχουν προκληθεί στους μαθητές, κατά την διδαχθείσα ύλη μέχρι τη στιγμή της συνεργασίας του με το μαθητή.Η παραπάνω διαδικασία απαιτεί λεπτό χειρισμό,καθώς δεν πρέπει να δημιουργήσει ανασφάλεια και άγχος στο μαθητή, αλλά αίσθημα εμπιστοσύνης και φροντίδας.