Φιλόλογος-Αρχαιολόγος, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου. Σε μαθητές Δημοτικού πραγματοποιούνται ιδιαίτερα σε όλα τα μαθήματα, ενώ σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου στα φιλολογικά μαθήματα. Στόχος του μαθήματος, πέρα από την προετοιμασία του μαθητή, είναι η κατάνοηση του λόγου διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων και η ένταξη των γνώσεων που προσφέρουν στη σύγχρονη καθημερινότητα.
Ευέλικτο ωράριο μαθημάτων και τιμή που διαμορφώνεται ανάλογα με την εκπαιδευτική βαθμίδα του μαθητή. Πραγματοποιούνται μαθήματα και σε group, με προνομιακή τιμή ανά άτομο.
Προσεγγίζω τα ιδιαίτερα μαθήματα ως συζήτηση με τον μαθητή και όχι ως διδασκαλία που ο "καθηγητής" αναλαμβάνει τον ρόλο του επαΐοντα και ο μαθητής τον ρόλο του αμέτοχου ακροατή. Η γνώση μεταδίδεται με τη μορφή διαλόγου, όπου ο μαθητής καλείται να συμμετέχει ενεργά στη μελέτη και κατανόηση του εκάστοτε συντακτικού ή γραμματικού φαινομένου μέσα από τη δική του εμπιερία της καθημερινότητας (π.χ. από ένα άρθρο που διάβασε, από μία είδηση που άκουσε, από ένα λογοτεχνικό βιβλίο που διάβασε ή ακόμη και μέσα από απλές προφορικές ή γραπτές συζητήσεις με τους φίλους και τους συμμαθητές του).
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου ήδη από τα προπτυχιακά έτη της Σχολής μου, συμπληρώνοντας επτά έτη εμπειρίας και αλληλεπίδρασης με μαθητές ηλικίας από επτά έως και 15 ετών.
Παράλληλα, εργάζομαι ως συμβασιούχος αρχαιολόγος σε σωστικές ανασκαφές στις Κυκλάδες.
Παρά την επιλογή ενός επαγγέλματος που δεν έχει άμεση σχέση, τουλάχιστον στα πρώιμα στάδιά του, με τη διδασκαλία, κατάλαβα πως ένα μεγάλο κομμάτι του εαυτού μου αποζητά σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μου τη μετάδοση γνώσης. Θεωρώ τη γνωση ένα από τα μεγαλύτερα αγαθά της ζωής μας και συγχρόνως εφόδιο για να επιτύχουμε βραχυπρόθεσμους ή μακροπρόσθεσμους στόχους πασης φύσης. Η κατανόηση της αξίας των φιλολογικών μαθημάτων, που βάλλονται συνεχώς τα ταλευταία χρόνια, από ανθρώπους νεαρής ηλικίας, αποτελεί βασικό κίνητρο για να συνεχίζω να διδάσκω. Γνωρίζοντας τη μητρική μας γλώσσα καλά, μπορούμε να εκφραστούμε με συνέπεια και καθαρότητα και να γίνουμε κατανοητοί σε οποιοδήποτε περιβάλλον κοινωνικής ζωής.