Σε πολλά άτομα δημιουργεί αμηχανία το γεγονός πως είμαι μια χοντρή δασκάλα γιόγκα -ισως και λίγο σαρκασμό, μαζί με ένα ερώτημα "μα πως;", "Γιατί όχι;" Απαντώ χαμογελώντας. Είναι δύσκολο να υπάρχεις σε χώρους σωματικής κίνησης και έκφρασης ούσα χοντρη, οι εισηγητές πολλές φορές αποσιωπούν την παρουσία σου ή δεν προσπαθούν καθόλου να καταλάβουν το σώμα σου. Αυτό ακριβώς το βίωμα το καταλαβαίνω βαθιά προσπαθώντας να το αγκαλιάσω και ταυτόχρονα να το αποτιναξω στα μαθήματα μου.
Ο τρόπος που μου αρέσει να διδάσκω μαθήματα είναι πρωτίστως να ακούσω ποια είναι η ανάγκη της εκάστοτε μαθήτριας/ η και έπειτα να συνδημιουργησω μαζί της ένα πρόγραμμα και μια ροή η οποία θα την εκφράζει και θα εξυπηρετεί τις σωματικές και ψυχοσυναισθηματικες ανάγκες.
Κατά γενική ομολογία, δίνω μεγάλη έμφαση στην ενδυναμωση και στην κινητοποίηση αρθρώσεων και μυών που πιθανον έχουν εξαναγκαστεί από το σύγχρονο τρόπο ζωής να περιορίζονται σε κινήσεις πολύ λιγότερες από αυτές για τις οποίες έχουν δημιουργηθεί.
Αγαπώ να δουλεύω με κάθε μορφής σώματα, ειδικότερα εκείνα που τους έχουν πει πως δεν "χωράνε" σε χώρους κίνησης!
----- ----- ----- -----
Πραγματοποιώ επίσης συνεδρίες τάι μασάζ*, οι οποίες διαρκούν γύρω στα 75- 80 λεπτά στον χώρο μου ή στον χώρο σας.
*Το Τhai Massage δίνεται σε στρώμα στο πάτωμα, με πλήρη ένδυση, επιτρέποντας έτσι τη σύνδεσή μας με τη γη. Βασίζεται σε ήπιες πιέσεις και διατάσεις, χαλαρωτικές ρυθμικές κινήσεις και σπειροειδείς θέσεις που βοηθούν την ορθοσωμία και την συνολική κίνηση των ιστών.
-----------
Στα αντικείμενα διδάσκαλιας μου περιλαμβάνεται ακόμα η παιδική γιόγκα (little yogis,2023) και η οικογενειακή γιόγκα για παιδιά και εφήβους 3-17 ετών.
Μεγάλη έκπτωση στα πακέτα μήνα (2 ή 3 μαθήματα ανά εβδομάδα)
Ιδιαίτερα μαθήματα
Ολιγομελή group
Διδασκαλία.
Ως άτομο το οποίο ένιωθα πάντα έξω από τα νερά μου σε χώρους άσκησης και κίνησης, είναι για εμένα σημαντική η παρουσία και η συμπερίληψη όλων των σωμάτων όχι μόνο στην αίθουσα ως μαθήτριες και μαθητές, αλλά και στη διδασκαλία. Ο δρόμος για τη διδασκαλία άνοιξε για εμένα διαμέσου του δρόμου της απομόνωσης και της ντροπής που βίωνα συχνά ως ασκούμενη.
Συζητώ πάντα και πρωτίστως με τις μαθήτριες μου, ειδικά στο πρώτο μάθημα για τις επιθυμίες και τους στόχους τους, καθώς για τις φοβίες και τις δυσκολίες. Δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα στη λήψη ιστορικού, καθώς καθορίζει σε μεγάλο βαθμό -όχι όμως ανελαστικό- τον τρόπο που θα δομήσουμε το μάθημα.