Είμαι δασκαλος Δημοτικού (απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στις Επιστήμες της Αγωγής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Επίσης, έχω παρακολουθήσει σεμινάρια, διάρκειας ενός έτους, στη Ειδική Αγωγή και την Διαπολιτισμική Εκπαιδευση στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Παραδίδω ιδιαίτερα onine μαθήματα σε παιδιά όλων των τάξεων του δημοτικού. Επίσης, αναλαμβάνω την καθημερινή μελέτη τους online.
Διαθέτω πολυετή εμπειρία στην παράδοση μαθημάτων και στην καθημερινή μελέτη μαθητών/-τριων Δημοτικού. Αφιερώνω χρόνο στην προετοιμασία των μαθημάτων εστιάζοντας στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων και λαμβάνοντας υπόψη τις δυνατότητες του μαθητή ή της μαθήτριας. Κατά την διάρκεια των μαθημάτων διαθέτω υπομονή, ενώ για την εμπέδωση του εκάστοτε μαθησιακού αντικειμένου παρέχω πρόσθετο εκπαιδευτικό υλικό και ασκήσεις, αν χρειαστεί.
Διαθέτω πενταετή εμπειρία στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς και δεκαετή εμπειρία στην παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές/-τριες Δημοτικού.
Η διδακτική μου εμπειρία παρουσιάζεται ως εξής:
- Παράδοση μαθημάτων σε παιδιά Δημοτικού (2013 - σήμερα)
- Δάσκαλος παράλληλης στήριξης σε μαθητή Ε' Δημοτικού στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Άνω Λιοσίων (διδακτικό έτος 2018-2019)
- Δάσκαλος Στ' τάξης στο 3ο Δημοτικού Σχολείου Ζεφυρίου (διδακτικό έτος 2019-2020)
- Δάσκαλος Α', Β', Γ', Δ' και Στ' τάξης στο Δημοτικό Σχολείο Ρειχέας (διδακτικό έτος 2020-2021)
- Δάσκαλος Στ' τάξης στο 8ο Δημοτικο Σχολείο Ασπροπύργου (διδακτικό έτος 2021-2022)
- Δάσκαλος Γ' τάξης στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Σύμης (διδακτικό έτος 2022-2023)
Κάθε φορά που διδάσκω, προσπαθώ να λαμβάνω τον ρόλο του βοηθού και υποστηρικτή του/της μαθητή/τριας ώστε να εμπεδώσει το εκάστοτε μαθησιακό αντικείμενο. Στόχος μου είναι να συμβάλω στην ανάπτυξη της κριτικής και συνδυαστικής σκέψης, κανοντας συνάμα το μάθημα πιο ενδιαφέρον.
Αρχικά, θα υπάρξει μια συζήτηση με τους γονείς/κηδεμόνες του παιδιού για τις επιδόσεις του στο σχολείο και τον τρόπο και τις μεθόδους που ακολουθεί για τη μελέτη του. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει ένα μάθημα με σκοπό την αξιολόγηση του παιδιού και τον εντοπισμό τυχόν δυσκολιών και ιδιαιτεροτήτων. Ο συνδυασμός των δύο παραπάνω ενεργειών θα συμβάλει στην κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή ώστε να οργανωθεί το εξατομικευμένο σχέδιο διδασκαλίας.