Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Σκοπελίτη Μαίρη

43 ετών 13 έτη διδακτικής εμπειρίας
Πτυχίο Φούγκας
Πτυχίο Αντίστιξης
Πτυχίο Αρμονίας
Πτυχίο ωδικής
Πτυχία
ΑΤΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ
Δίπλωμα - Δίπλωμα Βιολεντσέλου 2010
ΩΔΕΙΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΣΩΣ
Πτυχίο - Πτυχίο Φούγκας 2004
ΩΔΕΙΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ
Πτυχίο - Πτυχίο Αντίστιξης 2002
ΩΔΕΙΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ
Πτυχίο - Πτυχίο Αρμονίας 2000
ΩΔΕΙΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ
Πτυχίο - Πτυχίο ωδικής 2001
Απευθύνομαι σε
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Παραδίδονται Μαθήματα Βιολοντσέλου και θεωρητικών σε παιδιά και ενήλικες.

Τα μαθήματα απεθύνονται σε ανθρώπους κάθε ηλικίας που επιζητούν τη γνώση της μουσικής και βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους. 

Η παράδοση των μαθημάτων γίνεται στο χώρο μου ή διαδυκτιακά.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Η διαδικασία της μάθησης του τσέλου αποτελεί για εμένα μια διαδρομή γνώσης και εμπειρίας η οποία διαρκώς εξελίσσεται και εμπλουτίζεται με νέους τρόπους και μεθόδους προσαρμοσμένους στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά.  

Επαγγελματική Εμπειρία

H Μαίρη Σκοπελίτη γεννήθηκε στην Αθήνα. Ξεκίνησε βιολοντσέλο στο Αττικό Ωδείο με την καθηγήτρια Μαρίνα Κισλίτσινα όπου το 2010 πήρε το δίπλωμα βιολοντσέλου με άριστα παμψηφεί. Σπούδασε πιάνο με τον συνθέτη Θοδωρή Ξυδιά και το 2004 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στα ανώτερα θεωρητικά με το πτυχίο Αρμονίας, Αντίστιξης και Φούγκας με το βαθμό άριστα παμψηφεί στο Ωδείο Αργυρουπόλεως.

Το 2011 παρακολούθησε το σεμινάριο Παλαιάς Μουσικής στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας.

Έχει εργαστεί στο θέατρο και έχει συμμετάσχει σε μουσικές παραστάσεις και φεστιβάλ.

Έχει συνεργαστεί με ωδεία καθώς επίσης δίδαξε το σύστημα μουσικής προπαιδείας Junior Strings στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας. Παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα βιολοντσέλου και θεωρίας της μουσικής.

Είναι φοιτήτρια του τμήματος Φυσικών Επιστημών του ΕΑΠ.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η διδασκαλία της μουσικής βασίζεται στην εδραίωση μιας ποιοτικής σχέσης, εμπιστοσύνης, συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ δασκάλου και μαθητή με σκοπό τη μετάδωση της γνώσης και την προαγωγή των αρετών και ικανοτήτων του μαθητή. 

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Οι εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή γίνονται αντιληπτές μέσω της εμπειρίας, της γνώσης και του διαλόγου με τον ίδιο το μαθητή. 

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Θερινά μαθήματα

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές