Μαθήματα πληροφορικής από το Δημοτικό έως το Πανεπιστήμιο.
Εκπαιδευτική ρομποτική σε παιδιά, υλοποίηση εργασιών project.
Εισαγωγή στην αλγοριθμηκή και υπολογιστική σκέψη.
Προγραμματισμός με block και σταδιακή μετάβαση στην συγγραφή κώδικα.
Προετοιμασία Γ ενιαίου Λυκείου για σίγουρη επιτυχία στο πανελλαδικό μάθημα της Πληροφορικής.
Προετοιμασία Γ ΕΠΑΛ στα Δίκτυα και στον Προγραμματισμό για τις εξετάσεις.
Μαθήματα:
Πληροφορική - ΓΕΛ
Προγραμματισμός υπολογιστών - ΕΠΑΛ
Δικτυα υπολογιστών - ΕΠΑΛ
Ψηφιακά συστήματα - ΕΠΑΛ
Φοιτητικά μαθήματα
Βασική εκπαίδευση στα mikrotik, και βασικές λειτουργίες της πιστοποίησης MTCNA.
Ο κύριος Χριστοδούλου Χρήστος σπούδασε Πληροφορική και Επικοινωνίες με ειδίκευση στην ανάπτυξη εφαρμογών στο Τεχνολογικό Ίδρυμα Σερρών. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος ειδίκευσης με τίτλο Communication and Information Systems , με κατεύθυνση Information Systems, του Αγγλόφωνου προγράμματος του Τεχνολογικού Ιδρύματος Κεντρικής Μακεδονίας. Η διπλωματική εργασία του Μεταπτυχιακού με θέμα On the Automation of the Cartographic Insetting Procedure with Parallel Numerical Searching Algorithm δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Surveying and Mapping Engineering. Από τον Ιανουάριο του 2023 κατέχει θέση Υποψήφιου Διδάκτορα στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος , με θέμα Μηχανισμοί ασφάλειας ποιότητας υπηρεσιών σε ασύρματα δίκτυα με τη χρήση μεθόδων μηχανικής μάθησης . Από το 2015 διαμένει στην πόλη της Θεσσαλονίκης όπου αρχικά εργάστηκε ως System & Network Administrator, σε όμιλο ΜΜΕ. Παράλληλα το 2018 έλαβε πιστοποίηση Παιδαγωγικής και Διδακτικής επάρκειας από το ετήσιο πρόγραμμα της ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσσαλονίκης. Από το 2020 μέχρι και σήμερα εργάζεται ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός στην μέση εκπαίδευση Πληροφορικής, Προγραμματισμού και Δικτύων. Είναι κάτοχος πιστοποίησηςMTCNA της εταιρείας Mikrotik.
Επιστημονικός Συνεργάτης σε φροντηστήριο και σε κολλέγιο της πόλης.
Εκπόνηση εργασιών για ιδιωτικά κολλέγια / ΑΕΙ / ΤΕΙ
Προηγούμενη εμπειρία 10 ετών προετοιμασίας υποψηφίων για πανελλήνιες, ΑΕΠΠ, Προγραμματισμός Υπολογιστών, Δίκτυα Υπολογιστών, Μαθηματικά ΕΠΑΛ
Αγάπη για την γνώση και την εκπαιδευτική διαδικασία. Το μήνυμα μου είναι ότι όσο ζω μαθαίνω. Είμαι υπέρ της δια βίου μάθησης και ο σκοπός μου είναι να αποκτήσουν και οι μαθητές μου την νοοτροπία αυτήν μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ο άνθρωπος δεν σταματάει ποτέ να μαθαίνει.
Ο εκπαιδευτικός προκειμένου να γνωρίσει τις μαθησιακές δυσκολίες και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών εκτός από το να μελετήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους μπορεί να χρησιμοποιήσει τις ακόλουθες μεθόδους:
α)να κατασκευή πιθανών ερωτήσεων
β) μελέτη γραπτών εργασιών
γ) να καταλάβει τις ανάγκες των μαθητών μέσω διαλόγου
Με του παραπάνω τρόπους θα αναδειχθούν:
οι ρητά διατυπωμένες ανάγκες κάθε μαθητή
θα προβάλλουν οι μη ρητά διατυπωμένες ανάγκες τις οποίες πρέπει να συνάγει ο εκπαιδευτής μέσα από το σύνολο των στοιχείων που συγκεντρώνει
θα αναδειχθούν οι ανάγκες που εκφράζονται από το σύνολο των μαθητών ως ομάδας