Καθηγήτρια πληροφορικής με πολυετή εμπειρία στην διδασκαλία του μαθήματος Προγραμματισμού (ΑΕΠΠ), τόσο σε τμήματα όσο και σε ιδιαίτερα μαθήματα. Κατάλληλη, πλήρης και ολοκληρωμένη προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις με τα βέλτιστα αποτελέσματα.
Παρέχεται πληθώρα σημειώσεων, καθώς η ίδια έχω επιμεληθεί βιβλίων με σημειώσεις θεωρίας και ασκήσεων (έχω συγγράψει βοηθήματα πληροφορικής με θεωρία και ασκήσεις).
Προγραμματισμένα διαγωνίσματα και οργανωμένα τεστάκια θεωρίας με σκοπό την τριβή του μαθητή και την εξοικείωσή του μέχρι τις τελικές εξετάσεις.
Μαθήματα στον χώρο του μαθητή, στον χώρο μου ή online. Διατίθεται κατάλληλος εξοπλισμός και εμπειρία για την καλύτερη δυνατή διεξαγωγή των online μαθημάτων.
Η αγάπη μου για διδασκαλία, η πολυετής εμπειρία μου και η ικανότητα προσαρμογής της μαθησιακής διαδικασίας στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή, συνεισφέρουν στον απώτερο στόχο που αφορά στην πλήρη και ουσιαστική μετάδοση της γνώσης και στην επιτυχία των μαθητών στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Εμπειρία ως καθηγήτρια πληροφορικής σε φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία, καθώς και σε ιδιαίτερα μαθήματα από το 2008 μέχρι και σήμερα.
Πιο συγκεκριμένα, έχω εργαστεί σε φροντιστήρια ως καθηγήτρια πληροφορικής, διδάσκοντας το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα προγραμματισμού (ΑΕΠΠ) σε μαθητές Β' και Γ' Λυκείου που επιλέγουν το 4ο Πεδίο Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.
Γιατί είναι υπέροχο να μεταδίδεις ό,τι ο ίδιος γνωρίζεις, πόσο μάλλον σε ανθρώπους που θέτουν ίσως για πρώτη φορά έναν σημαντικό στόχο στη ζωή τους ο οποίος πιθανόν να αποτελέσει λιθαράκι για την επίτευξη των ονείρων τους!
Οι εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή συνδέονται τόσο με τις ατομικές διαφορές τους, όσο και με τους εκπαιδευτικούς και διδακτικούς στόχους του μαθήματος.
Η εμπειρία στη διδασκαλία, η βαθιά γνώση του αντικειμένου και του τελικού στόχου που πρέπει να επιτευχθεί, η εστίαση στην ανάπτυξη της κριτικής και της αναλυτικής σκέψης τους, αλλά κυρίως η θέληση, η όρεξη και η αγάπη για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος, με καθιστούν ικανή να αποκτήσω μια σαφή εικόνα των μαθησιακών στόχων των μαθητών και της δυνατότητας υλοποίησής τους.