ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΕΠΠ, 32 ετών, απόφοιτος του τμήματος πληροφορικής και τηλεπικοινωνίες του ΕΚΠΑ, με μεταπτυχιακό στην ασφάλεια υπολογιστών και δικτύων, με 11έτη πείρα στα μεγαλύτερα φροντιστήρια και ιδιαίτερα, με υψηλά ποσοστά επιτυχίας στο ενεργητικό του, καθώς αποδεδειγμένα το 90% των μαθητών του πετυχαίνει στις πανελλήνιες (το στόχο του), ποσοστό που έχει να κάνει με όλα τα επίπεδα μαθητών, ακόμα και με τους λεγόμενους κακούς ή μέτριους μαθητές που έχουν το ίδιο ποσοστό επιτυχίας, σίγουρη επιτυχία στις πανελλήνιες βάσει του πως γίνεται το μάθημα ανεξαρτήτως επιπέδου, παρέχεται πλούσιο υλικό με ασκήσεις και επεξηγήσεις για όλα τα ζητούμενα των πανελληνίων εξασφαλίζοντας έτσι την προαναφερθείσα επιτυχία, περιοχές Αθήνα και όλα τα προάστια.Και online.
Έχω εργαστεί στους μεγαλύτερους ομίλους αλλά και μικρότερα φροντιστήρια και έχουν περάσει από τα χέρια εκατοντάδες μαθητές. Έχω πολλές και διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών από τους καλύτερους μέχρι τους χειρότερους κάτι που με έχει κάνει να διαμορφώσω μεθόδους που μπορούν να βοηθήσουν στοχευμένα και μεμονωμένα κάθε μαθητή. Δεν μαθαίνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Και αυτό είναι κάτι που το σέβομαι και προσαρμόζω ανάλογα το πως γίνεται το μάθημα ώστε να πάρω τα μέγιστα αποτελέσματα από κάθε μαθητή χωριστά.
Ιδιαίτερα μαθήματα από το 2010 μέχρι σήμερα.
Καθηγητής σε φροντιστήρια από το 2013 μέχρι σήμερα.
Φροντιστήρια που έχω διδάξει:
Πουκαμισάς
Διακρότημα
Νέο
Αξία
Διατριβή
Ορόσημο
Θεματικό
Κύτταρο γνώσης
Ευκλείδης
Ώση
Επιλογή
Βαρελάς
Σύγχρονο
Η διδασκαλία (και αυτό είναι κάτι που το ανακάλυψα μεγαλώνοντας και μπαίνοντας σε αυτόν τον χώρο) είναι μια από τις ομορφότερες διαδικασίες. Είναι από τα ομορφότερα συναισθήματα η ικανοποίηση που παίρνεις όταν βοηθάς έναν άνθρωπο να πετύχει τους στόχους του αλλά και όταν μεταφέρεις την γνώση που κατέχεις. Πόσο μάλλον όταν βλέπεις τι σεβασμό εμπνέει και τι αντίκτυπο έχει πάνω σε νέους ανθρώπους όση προσπάθεια έχετε κάνει.
Σαν μαθητής δεν είχα πάντα τους καλύτερους δασκάλους και αυτό με ανάγκασε να βρω μεθόδους που μπορούν να με βοηθήσουν να μάθω καλύτερα και γρηγορότερα, χωρίς να ταλαιπωρούμε ώρες επειδή κάποιος δεν με βοήθησε με καλύτερο τρόπο και απλά με άφησε μόνο μου. Όταν μπήκα στο κομμάτι της εκπαίδευσης (που έγινε σε πολύ μικρή ηλικία) κουβαλούσα όλη αυτή την ανησυχία σχετικά με το τι θα μπορούσε να κάνει κάποιος δάσκαλος μου ώστε να με βοηθήσει περισσότερο αλλά και τι θα απέφευγα με βάση αυτά που έβλεπα και κατευθείαν άρχισα να διδάσκω με τέτοιο τρόπο και να κοιτάζω τις ανάγκες του μαθητή και όχι τις δικές μου, παίρνοντας μια απόσταση ενός δασκάλου που απλά λέει αυτά που θέλει-πρέπει να πεί.