Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μουσικολόγος - Μουσικοπαιδαγωγός
Πτυχία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Master - Μουσικολόγος - Μουσικοπαιδαγωγός 2023 Επαληθευμένο
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Σεμινάριο - Σχολική Ψυχολογία 2022 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές

Πτυχιούχος Μουσικοπαιδαγωγικής με integrated master. 

Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα:
- Πιάνου
- Αρμονιου 
- Σολφέζ
- Θεωρητικών της Μουσικής
- Προετοιμασία για εισαγωγή σε μουσικά σχολεία

Η διδασκαλία συνδυάζει την θεωρία με την πρακτική, με στόχου την μάθηση μέσω του εξατομικευμένου δημιουργικού τρόπου.

Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην εξατομικευμένη διδασκαλία, ανάλογα με την ηλικία, τον χαρακτήρα, τις ικανότητες και τους στόχους του κάθε μαθητή.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει
  • Βασικό στόχο της διδασκαλίας μου αποτελεί η μάθηση μέσω του εξατομικευμένου δημιουργικού τρόπου.
  • Ευρύ μουσικό ρεπερτόριο.
  • Σύγχρονες Μέθοδοι Διδασκαλίας.
  • Δυνατότητα και Online μαθημάτων.
  • Διδασκαλία σε όλες τις ηλικίες.
Επαγγελματική Εμπειρία

Πολυετή εμπειρία σε δια ζώσης και online μαθήματα.

Μουσικοκινητικές δραστηριότητες σε ηλικίες <12 ετών.

Μουσικοπαιδαγωγική σε ανήλικους.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η επιλογή της διδασκαλίας μοιάζει με μια όμορφη περιπέτεια. Υπάρχει κάτι μαγικό στο να μοιράζεται κανείς γνώσεις και να βλέπει τους μαθητές να εξελίσσονται. Κίνητρα όπως η αγάπη για τη μάθηση και η επιθυμία να εμπνεύσει τους άλλους δημιουργούν μια μοναδική σύνδεση. Στόχος είναι να καλλιεργήσει κανείς μια θετική μαθησιακή εμπειρία, όπου οι μαθητές θα αισθάνονται ελεύθεροι να εξερευνήσουν, να ρωτήσουν και να εκφραστούν. Η διδασκαλία είναι μια συνεχής διαδικασία ανακάλυψης—τόσο για τους μαθητές όσο και για τον δάσκαλο.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Για να κατανοήσει κανείς τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή στη μουσική, η διαδικασία είναι σαν μια μουσική εξερεύνηση. Είναι ενδιαφέρον να παρατηρεί κανείς πώς αντιδρά σε διάφορα μουσικά κομμάτια ή όργανα—αν προτιμά τις κλασικές μελωδίες ή τις σύγχρονες τάσεις. Οι ανοιχτές συζητήσεις βοηθούν πολύ: όσο πιο άνετα νιώθει, τόσο πιο εύκολα εκφράζει τις ανάγκες του. Έτσι, η υποστήριξη στην μουσική εκπαίδευση μπορεί να γίνει πιο στοχευμένη και αποτελεσματική.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση σε ανέργους
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Αξιολογήσεις

Ψουνη Δεσποινα

Η Ιωάννα είναι μία ταλαντούχα καθηγήτρια μουσικής με όρεξη και αγάπη προς το αντικείμενο της. Μεθοδική, υπεύθυνη , ευγενική και υπομονετική η ίδια αποτελεί  έμπνευση για όποιον θέλει να μάθει μουσική. Η δική μου εμπειρία είναι μια απ' τις καλύτερες εμπειρίες μάθησης αφού ξεκίνησα ως αρχάρια και σε σύντομο χρονικό διάστημα απέκτησα πολύ σημαντικές γνώσεις στο αρμόνιο. Πιστεύω ότι η Ιωάννα είναι απ΄τους εκπαιδευτικούς που  μόνο θετικά μπορούν να επηρεάσουν  τον κάθε μαθητή έχοντας σαν στόχο την μουσική πρόοδο και εξέλιξη.

Ψούνη Δέσποινα

Η Ιωάννα είναι μια ταλαντούχα καθηγήτρια μουσικής, με  όρεξη και αγάπη προς το αντικειμενό της.  Η ίδια αποτελεί πηγή έμπνευσης για όποιον θέλει να μάθει μουσική. Μεθοδική, ευγενική υπομονετική και άκρως επικοινωνιακή. Η δική μου εμπειρία είναι μια απ΄ τις καλύτερες εμπειρίες μάθησης αφού ξεκίνησα ως αρχάρια μαθήτρια και σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερα να αποκτήσω πολύ σημαντικές γνώσεις  πάνω στο αρμόνιο. Θεωρώ χωρίς δεύτερη σκέψη ότι η Ιωάννα είναι απ ' τους εκπαιδευτικούς  που προάγουν την μουσική πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών τους.