Φιλόλογος, αριστούχος απόφοιτος Μεταπτυχιακού Προγράμματος της Φιλοσοφικής Σχολής με ειδίκευση στην πολιτική φιλοσοφία, έχων μακροχρόνια διδακτική εμπειρία παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Ιστορίας στο πλαίσιο προσαρμοσμένου σχεδίου μελέτης και προσέγγισης των οικείων γνωστικών αντικειμένων. Προτεραιότητα κατά την εφαρμογή της διδακτικής μεθόδου δίνεται στην πλήρη αφομοίωση της διδακτέας ύλης παράλληλα με την ανάπτυξη και εξέλιξη των λογικο-αναλυτικών δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών, με σκοπό την ουσιαστική προαγωγή των γνωστικών τους ικανοτήτων.
Οι διαφορετικές συνθήκες και τα αντίστοιχα μαθησιακά περιβάλλοντα που διαμορφώνονται στη βάση της παιδαγωγικής πράξης, όπως ειδικά εφαρμόζεται κατά την εκπαίδευση κάθε εκπαιδευομένου/εκπαιδευομένης, παράλληλα με την ανάγκη προσαρμογής της μεθόδου στις ανωτέρω συνθήκες και περιβάλλοντα, συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη ενός συνόλου εκπαιδευτικών ποιοτήτων που είμαι ικανός να εκδιπλώσω με σκοπό τον εκπαιδευτικό στόχο που κάθε φορά τίθεται.
Ως φιλόλογος με δεκαετή διδακτική εμπειρία ειδικεύομαι στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας, του Φιλοσοφικού Λόγου και της Ιστορίας των τάξεων Λυκείου διδάσκοντας στο πλαίσιο προσαρμοσμένου σχεδίου μελέτης που στοχεύει στην πλήρη αφομοίωση της διδακτέας ύλης παράλληλα με την ανάπτυξη των λογικο-αναλυτικών δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών και αποσκοπεί τελικά στην ουσιαστική και πολυεπίπεδη βελτίωση των γνωστικών τους ικανοτήτων.
Πέραν της εγγενούς αξίας της διδασκαλίας ως παιδαγωγικής διαδικασίας, τη σημασία της διακριβώνει η γόνιμη επίδραση που ασκεί σε όσους ασχολούνται με αυτήν, είτε από τη μεριά του εκπαιδευτή είτε από τη μεριά του εκπαιδευόμενου. Η γόνιμη επίδραση σχετίζεται, αφενός με την αξία των αντικειμένων που διδάσκονται σε επίπεδο περιεχομένου, αφετέρου με την αξία του τρόπου με τον οποίο διδάσκονται σε επίπεδο μεθόδου. Και στα δύο επίπεδα οι συμβαλλόμενοι καλούνται να αναπτύξουν και να εξελίξουν τις λογικο-αναλυτικές τους δεξιοτήτες, προκειμένουν να ανταποκριθούν στις υψηλές απαιτήσεις του εγχειρήματος, με αποτέλεσμα ωστόσο τη γενική προαγωγή των γνωστικών τους ικανοτήτων.
Το άτομο διαμορφώνεται στη βάση των προσωπικών του χαρακτηριστικών, οι οποίες θέτουν ιδιαίτερες ανάγκες κατά την εκπαίδευσή του σε ορισμένο αντικείμενο. Αποτελεί λοιπόν βασικό σκέλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας από μέρους του εκπαιδευτικού, αφενός η αποκωδικοποίηση του πλέγματος ιδιαιτεροτήτων που συνθέτει την ατομικότητα κάθε εκπαιδευομένου/εκπαιδευομένης, αφετέρου η διεύρυνση του υπαρξιακού του ανοίγματος προς την εκπαιδευτική διαδικασία, αξιοποιώντας σύγχρονες, μαθητοκεντρικές μεθόδους διδασκαλίας και στοιχεία διαλεκτικής.