Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
31 ετών 5 έτη διδακτικής εμπειρίας
Δημόσιος Ιστορικός
Ιστορικός Φιλόλογος
Πτυχία
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Master - Δημόσιος Ιστορικός 2021 Επαληθευμένο
ΕΚΠΑ
Πτυχίο - Ιστορικός Φιλόλογος 2018 Επαληθευμένο
Πανεπισ΄τημιο Αιγαίου
Σεμινάριο - Ειδική Αγωγή 2022 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές

Ονομάζομαι Ορφανουδάκης Γιώργος και είμαι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Διαθέτω  πενταετή εμπειρία στην παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ, καθώς και στη δημιουργία και συγκρότηση εξατομικευμένου εκπαιδευτικού υλικού.  Αναλαμβάνω ακόμη και την προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις στα μαθήματα "Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας" και "Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία". 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Ο κάθε μαθητής και μαθήτρια διαθέτει  μοναδική προσωπικότητα, έχει διαφορετικές ανάγκες και θέτει διαφορετικούς στόχους. Επιδιώκω λοιπόν, με υπευθυνότητα και μεθοδικότητα να προσεγγίζω το κάθε γνωστικό αντικείμενο, και να  αξιοποιώ πρακτικές που καθιστούν το μάθημα εύληπτο, κατανοητό και ευχάριστο. Η εμπειρία μου στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού με καθιστά ικανό, ώστε να προσαρμόσω το μάθημα στις ανάγκες του κάθε μαθητή/τριας. Παρέχεται το κατάλληλο υλικό, (λ.χ. σχεδιαγράμματα, ασκήσεις) προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επαγγελματική Εμπειρία
  • Από το 2018 παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού Γυμνασίου, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια και σε μαθητές Λυκείου.
  • Το 2022 ξεκίνησα να εργάζομαι σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
  • Διαθέτω εμπειρία στην επιμέλεια, διόρθωση και συγγραφή Πανεπιστημιακών Εργασιών.
Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Θεωρώ πρόκληση τον πολλαπλό κοινωνικό ρόλο που επιτελεί ο εκπαιδευτικός. Η αγάπη για τους μαθητές και τη γνώση με ώθησαν να εξασκήσω αυτό το επάγγελμα. Κατά την προσωπική μου θεώρηση η μάθηση μπορεί να ιδωθεί υπό το πρίσμα της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή/τριας. Πιστεύω πως η βοήθεια στον κάθε μαθητή να γνωρίσει τον εσωτερικό κόσμο του για να κατανοήσει τα συναισθήματα, τα βιώματα και τα προβλήματά του είναι καθοριστικής σημασίας για τη μάθηση. Ο κάθε μαθητής/τρια ανάγεται σε πρωταγωνιστή/τρια στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ ο εκπαιδευτικός  αναλαμβάνει και  τον ρόλο του καθοδηγητή και εμψυχωτή. Μέσω αυτής της δύσκολης διαδικασίας δεν επιτυγχάνουν τους στόχους τους μόνο οι μαθητές/τριες αλλά και ο ίδιος ο εκπαιδευτικός που επαγρυπνεί, ακονίζει τα διανοητικά του εργαλεία, αυτοαξιολογείται και προοδεύει.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Θεωρώ τη μάθηση μία διαδικασία συνεργατική. Ως εκ τούτου, καθίσταται εξαιρετικά σημαντικό να καλλιεργείται κλίμα εμπιστοσύνης και να δημιουργούνται καλές διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ καθηγητών και μαθητών/τριών. Έτσι οι μαθητές/τριες θα είναι σε θέση να εκφράζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Προκειμένου να ανταποκριθώ στον ρόλο μου ως εκπαιδευτικός, ήδη από το πρώτο μάθημα πραγματοποιείται συζήτηση για να γνωρίσω τις ανάγκες του κάθε μαθητή/τριας. Έπειτα, τίθενται ασκήσεις  στο εκάστοτε διδακτικό αντικείμενο, προκειμένου να διαπιστώσω τις ικανότητές του/της αλλά και να είμαι σε θέση να προγραμματίζω το μάθημα, να καθοδηγώ, να ενισχύω, να ανατροφοδοτώ και να αξιολογώ την προσπάθεια, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Εκπόνηση εργασιών
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Προσφορές
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;