Απόφοιτος του μαθηματικού Πατρών,με τομέα εξειδίκευσης τα θεωρητικά μαθηματικά.
Αναλαμβάνω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου καθώς και φοιτητές (άλγεβρα, γραμμική άλγεβρα, απειροστικός λογισμός, μαθηματική/μιγαδική ανάλυση, θεωρία συνόλων, θεωρία πιθανοτήτων, στατιστική κ.α.).Οι τιμές είναι προσιτές και συζητήσιμες και βασίζονται κυρίως στον όγκο των ωρών διδασκαλίας ,καθώς και στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή /φοιτητή .
Λόγω του γεγονότος ότι έχω πολύ καλές γνώσεις στα θεωρητικά μαθηματικά (που είναι η βάση για όλα τα υπόλοιπα μαθηματικά) πράγμα βασικό ώστε να είμαι σε θέση να λύνω οποιαδήποτε απορία προκύψει στον μαθητή/φοιτητή με διαφορετικούς τρόπους κιόλας αν χρειαστεί. Έχω μεταδοτικότητα, καταφέρνω με τον τρόπο μου και τον χαρακτήρα μου να παρακινώ χωρίς να γίνομαι πιεστικός καθώς επίσης έχω καλή επικοινωνία και είμαι κοντά στους μαθητές μου σε οτιδήποτε χρειάζονται στα πλαίσια της διδασκαλίας.Τέλος έχω και πολύ υλικό, που αποτελεί προσωπική δουλειά και μπορεί να προσαρμοστεί στον κάθε μαθητή/ φοιτητή,το οποίο είναι ικανό να καλύψει τις ανάγκες διδασκαλίας.
Όσον αφορά την διδακτική μου εμπειρία, λόγω της καλής μου κατάρτισης στον τομέα των θεωρητικών μαθηματικών ( η βάση όλων των μαθηματικών), ξεκίνησα από τα φοιτητικά μου χρόνια κιόλας να παραδίδω μαθήματα σε φοιτητές αρχικά του κλάδου μου. Με το πέρας των σπουδών μου ξεκίνησα να ασχολούμαι και με μαθητές μέσης εκπαίδευσης συνεχίζοντας παράλληλα την παράδοση μαθημάτων σε προπτυχιακούς αλλά και μεταπτυχιακούς φοιτητές ανεξαρτήτως πλέον σχολής.
Επέλεξα την διδασκαλία γιατί μου αρέσει η αλληλεπίδραση με τον μαθητή/φοιτητή,να του μεταλαμπαδεύσω τις γνώσεις μου πάνω στο άκρως απαραίτητο αυτό αντικείμενο,καθώς και να προσπαθήσω όσο μπορώ να εξαλείψω αυτήν την περιβόητη φήμη ότι τα μαθηματικά είναι δύσκολα. Επίσης το να γίνω μαθηματικός ήταν στόχος μου από τα μαθητικά μου χρόνια και την διδασκαλία την βλέπω περισσότερο σαν λειτούργημα παρά σαν επάγγελμα, με την έννοια ότι συνεισφέρουμε κι εμείς σαν εκπαιδευτικοί στην σφυρηλάτηση των χαρακτήρων τους ιδίως όσων αφορά μαθητές μέσης εκπαίδευσης.
Σαν καθηγητής μου αρέσει να έχω καλή επικοινωνία με τους μαθητές μου, να υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη και σεβασμός. Λόγω αυτού λοιπόν κάνω πάντα ένα αναγνωριστικό μάθημα ώστε να γνωριστούμε με τον μαθητή,να είναι χαλαρός μαζί μου και να του δώσω ένα πρώτο δείγμα γραφής σχετικά με το τί να περιμένει από εμένα αλλά και εγώ από την μεριά μου να κατανοήσω τις εκπαιδευτικές του ανάγκες ώστε να προσαρμόσω κατάλληλα το πρόγραμμα διδασκαλίας του. Το τελευταίο το καταφέρνω έχοντας μαζί μου μια σειρά από ερωτήσεις κατανόησης αλλά και ασκήσεις που αφορούν προγενέστερες γνώσεις ώστε να έχω μια πρώτη γενική εικόνα. Στην πορεία των μαθημάτων χρησιμοποιώ αρκετά μικρά τεστ για την συνεχή ενημέρωση της προόδου του.