ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ!
Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε παιδιά και ενήλικες επιπέδων Α1-Β2. Αναλαμβάνω συνήθως μαθητές/-τριες 9-19 ετών, καθώς και ενήλικες με καθόλου ή στοιχειώδεις γνώσεις.
Στόχος του μαθήματος είναι όχι μόνο η απόκτηση γνώσεων και η εκμάθηση της γλώσσας, αλλά και η «ένταξη» του εκάστοτε μαθητή/μαθήτριας στην γερμανική κουλτούρα, τον τρόπο σκέψης και τις συνήθειες των Γερμανών, στοιχεία που είναι αλληλένδετα με την γλώσσα.
Οπτικοακουστικά μέσα και εφαρμογές είναι τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού μαθήματος
Είναι αλήθεια, οτι λόγω τόσο της ηλικίας μου όσο και της βραχύχρονες μου εμπειρίας δεν μπορώ να αναταγωνιστώ άλλους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στο επάγγελμα και δε στα ιδιαίτερα μαθήματα.
Ωστόσο, όπως έχει προαναφρεθεί, μπορώ να μπω ευκολότερα στη θέση του μαθητή και να τον καταλάβω.
Ούσα κάτοχος πιστοποιητικών γλωσσομάθειας Α2 - Γ1 του Goethe Institut, μέχρι προσφάτως μαθήτρια και πλέον φοιτήτρια της Γερμανικής είμαι σε θέση να κατανοήσω τον τρόπο σκέψης τόσο ενός παιδιού - εφήβου, όσο και ενός ενήλικου ατόμου με πρώτη γλώσσα/ μητρική την Ελληνική.
Επιπλέον, έχοντας περάσει από τη διαδικασία των εξετάσεων για τα παραπάνω πιστοποιητικά, μπορώ να εντοπίσω με ευκολία τις αδυναμίες και τα κενά ενός μαθητή/ μαθητευόμενου.
Η διδασκαλία είναι, αν μη τι άλλο, το αντικείμενο των σπουδών μου. Επομένως, με ενδιαφέρει πολύ να εξασκήσω τις γνώσεις μου σε πραγματικό χρόνο.
Επίσης, ούσα και η ίδια στην διαδικασία εκμάθησης ξένων γλωσσών, έχω πολύ καλή αντίληψη των γλωσσικών και γραμματικών «κενών» στην γλώσσα στόχο παρατηρώντας την και συγκρίνοντάς την με τις άλλες ξένες γλώσσες που ομιλώ.
Στις προπτυχιακές μου σπουδές της γερμανικής φιλολογίας έχω παρακολουθήσει μαθήματα διδακτικής, μέσα από τα οποία έχω έρθει σε άμεση επαφή με καίρια ζητήματα που αφορούν τις μαθησιακές ανάγκες και ικανότητες ενός μαθητή/μαθήτριας.