Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας σε μαθητές/τριες Λυκείου καθώς και σε μαθητές/τριες που προετοιμάζονται για την εισαγωγή τους στα Πρότυπα Γυμνάσια. Είμαι εκπαιδευτικός σε Φροντιστηριακό Όμιλο με μεγάλη εμπειρία και αποτελεσματικότητα στην προετοιμασία των μαθητών για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις και με υψηλά ποσοστά επιτυχίας στα πρότυπα Γυμνάσια (1η στην Ιωνίδειο Σχολή, 2023).
Έχω ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών μου << Εκπαίδευση και Τεχνολογίες σε Συστήματα εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας και Μάθησης - Επιστήμες της Αγωγής>> στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Επιμόρφωση:
Θεωρία, Παραδείγματα και Εργαλεία για την εφαρμογή της Ανεστραμμένης Διδασκαλίας στα Φιλολογικά Μαθήματα
Διδασκαλία της Ελληνικής ως 2ης/Ξένης Γλώσσας
Βαθμολόγηση μαθητικών κειμένων Νεοελληνικής Γλώσσας - Λογοτεχνίας (Γ' Λυκείου- Πανελλήνιες εξετάσεις)
Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)
Πρόγραμμα Σεμιναριακής Εκπαίδευσης Φιλολόγων
Υπευθυνότητα
Μεθοδικότητα
Οργάνωση
Μεταδοτικότητα
Εμπειρία
Αποτελεσματικότητα
Διδακτική εμπειρία σε Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης,καταλαμβάνοντας την 7η θέση Πανελλαδικώς, μεταξύ διακοσίων οκτώ (208) συναδέλφων του Ομίλου, μέσα από μια πολυεπίπεδη αξιολόγηση, κατά το ακαδημαικό έτος 2022-2023.
Υψηλό ποσοστό επιτυχίας στις Πανελλήνιες (ΓΕΛ & ΕΠΑΛ)
Υψηλό ποσοστό επιτυχίας στην εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια.
Η αγάπη μου για τα παιδιά και τη διδασκαλία με οδήγησαν στο χώρο της εκπαίδευσης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου συνειδητοποίησα πως το εκπαιδευτικό περιβάλλον αποτελεί για εμένα την ιδανική επαγγελματική επιλογή, καθώς πάντα αγαπούσα τη γνώση και τη μετάδοση αυτής. Φροντίζω, παράλληλα, όλα αυτά τα χρόνια για τη γνωστική μου επικαιροποίηση μέσα από επιμορφωτικά σεμινάρια, αλλά και για την ακαδημαική μου εξέλιξη με τη συνέχεια των σπουδών μου στο επόμενο επίπεδο.
Μέσα από τα έτη διδασκαλίας καθώς και από τα επιμορφωτικά προγράμματα που παρακολουθώ έχω αναπτύξει δεξιότητες ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών καθώς και ικανότητα να δουλεύω αρμονικά τόσο με παιδιά γενικής αγωγής όσο και με παιδιά μαθησιακών αναγκών.