Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα τουρκικών όλων των επίπεδων. Τα μαθήματα και το υλικό είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες τ@ μαθητ@.
Δίνω ιδιαίτερη σημασία στην εκμάθηση της γλώσσας μέσω πραγματικών κειμένων είτε δημοσιογραφικών είτε πεζών καθώς θεωρώ ότι με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή γλωσσική ενημερότητα των μαθητ@.
Μελετώ και προετοιμάζω κάθε μάθημα ανάλογα με τις ανάγκες κάθε μαθητ@.Ταυτόχρονα δίνω μεγάλη έμφαση στην χρήση δημοσιογραφικών αρθρών και πεζών κειμένων για την κατανόηση του γραπτού λόγου και τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου, καθώς και στη δημιουργική έκφραση κάθε μαθητ@ μέσα άπο μετάφρασεις τραγουδιών της μουσικής προτίμησης τ@ μαθητ@. Κάθε μάθημα είναι ένα πειραματισμός με την δημιουργική εκμάθηση της γλώσσας μέσα απο όδους που θα επιλέγουμε κάθε φορά μαζί με τ@ μαθητ@ βάσει των ενδιαφερόντων τ@. Χωρίς αυτό να σημαίνει, ότι δεν θα τηρείται η δομή εκμάθησης της γλώσσας που θα αφορά στην εκμάθηση της ιδιαίτερης γραμματικής και συντακτικού της γλώσσας. Σχετικά με την μέθοδο εκμάθησης λοιπόν,ακολουθώ αυτή του ιδρύματος Dilmer θεωρώντας πως αποτελεί μια απο τις πιο κατανοητές και προσιτές μεθόδους.
Ονομάζομαι Πρόκου Ανδρονίκη, είμαι απόφοιτη του τμήματος γλώσσας,φιλολογίας και πολιτισμού Παρευξείνιων χωρών του Δ.Π.Θ με πολλαπλές μετεκπαιδεύσεις στην τουρκική γλώσσα (κάτοχος C2) κατά την διετή διαμονή μου στην Istanbul μέσω του ιδρύματος Dilmer και του Πανεπιστημίου Yildiz Technical University κατά την διάρκεια του Erasmus. Επιπλέον, έχω ολοκλρώσει τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στη μετάφραση/διερμηνεία στο τμήμα Τουρκικών και Ασιατικών Σπουδών του ΕΚΠΑ. Τέλος, έχω εργαστεί 5 χρόνια ως διερμηνέας τουρκικών-ελληνικών μέσω της ΜΚΟ Μετάδραση σε ποικίλους φορείς και διερμηνευτικά πλαίσια, γεγονός που συνέδραμε στην ενδυνάμωση της γλωσσικής μου ικανότητας καθώς και στον εμπλουτισμό του λεξιλογίου μου.
Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι η γλώσσα αποτελεί ένα απο τα κυριότερα μέσα για την γνωριμία ενός πολιτισμού σε βάθος και η γνώση αυτού οδηγεί στην αποδόμηση των στερεοτύπων και των μετασχηματισμό των θεωρήσεων, στόχος μου είναι η μεταλαμπάδευση του κινήτρου απόκτησης γνώσης για άλλους πολιτισμούς.
Η εξατομικευμένη διδασκαλία στα πλαίσια ενός ιδιαίτερου μαθήματος επιτρέπει σε όλ@ όσ@ εργάζονται στον τομέα με μεράκι και νοιάξιμο να διαπιστώνουν τις ιδιαιτερότητες, δυσκολίες και προτιμήσεις τ@ μαθητευόμεν@.
Η χρήση πολλαπλών μέσων και πηγών εκμάθησης όπως είναι: το βιβλίο, οι σημειώσεις, το διαδίκτυο, τα βίντεο, η μουσική καθώς και η συζήτηση/επικοινωνία μαζί τ@ είναι κάποιοι απο τους πιθανούς τρόπους προσέγγισεις για την κάλυψη των αναγκών του μαθητ@ βάσει της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.