Ονομάζομαι Νάντια Ψυχογιού, είμαι 24 ετών, πτυχιούχος του Τμήματος Ιστορίας - Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Τμήματος "Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων" του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Ως εκ τούτου, είμαι σε θέση να διδάξω φιλολογικά μαθήματα, να αναλάβω τη σχολική μελέτη μαθητών δημοτικού σχολείου, καθώς, επίσης, και να ασχοληθώ με επιμέλεια/διόρθωση κειμένων. Έχοντας πλήρη επίγνωση της κοινωνικής και οικονομικής κατάστασης, στην οποία βρίσκεται η χώρα και οι συνάνθρωποι μου σήμερα, είμαι πρόθυμη να συζητήσω το οικονομικό σκέλος.
Έχω πλήρη αντίληψη της κατάστασης μιας μέσης οικογένειας σήμερα και για τον λόγο αυτό ασκώ το επάγγελμα συμπεριληπτικά, ηθικά και οριζόντια. Επιπλέον, διαθέτω ενσυναίσθηση και με ενδιαφέρει ο κάθε μαθητής ξεχωριστά. Για τον λόγο αυτό, ασχολούμαι εξατομικευμένα με το κάθε παιδί και εφαρμόζω μεθόδους διδασκαλίας που του ταιριάζουν. Αφιερώνω όσο χρόνο χρειαστεί, ώστε να δημιουργηθεί σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα μας, ώστε να πετύχουμε μαζί την επιθυμητή επίδοση. Τέλος, ως εκπαιδευτικός, με αφορά η διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου ατόμου που θα μπορεί να υπερασπίζεται τον εαυτό του, να διαθέτει κριτική σκέψη, να είναι δημιουργικό και να δύναται να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόκληση. Όλα αυτά έχουν τύχει αναγνώρισης από τους μαθητές και τους γονείς που έχω συνεργαστεί και έχουν επιτευχθεί οι μαθησιακοί στόχοι.
Επαγγελματικά, έχω εργστεί σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατών, σε γραμματειακή υποστήριξη και, φυσικά, ως καθηγήτρια ιδιαίτερων μαθημάτων.
Έχω επιλέξει τη διδασκαλία, κατα κύριο λόγο, επειδή αγαπώ πολύ τα παιδιά, έχω πολύ καλή επικοινωνία μαζί τους και αντιλαμβάνομαι τις ανάγκες τους. Επιπλέον, το αντικείμενο που έχω σπουδάσει μου παρέχει παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια. Επομένως, τόσο ηθικά, όσο και γνωστικά είμαι ικανή να διδάξω.
Οι εκπαιδευτικές ανάγκες διαφέρουν από μαθητή σε μαθητή. Το ενδιαφέρον,η επικοινωνία, η συζήτηση, η ειλικρίνεια, η γνώση πολλαπλών τρόπων διδασκαλίας, η διαρκής ενημέρωση σχετικά με νέες διδακτικές και παιδαγωγικές μεθόδους και η αγάπη για τον καθένα ξεχωριστά βοηθούν στην κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή.