Ονομάζομαι Μόνικα Ιακώβου και είμαι πτυχιούχος φιλόλογος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (2019-2023), με βαθμό πτυχίου 8,65.
Αυτή τη στιγμή είμαι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, του μεταπτυχιακού προγράμματος "Κλασική Φιλολογία".
Παραδίδω μαθήματα τόσο online, όσο και διά ζώσης, στα Ιωάννινα, είτε στον δικό σας χώρο, είτε στον δικό μου.
Θα χαρώ πολύ να συνεργαστούμε! :)
Έχω πάθος με την εκπαίδευση, είμαι ευέλικτη, υπομονετική με τους μαθητές και προσπαθώ να βρίσκω τρόπους να κάνω το μάθημα διασκεδαστικό και διαδραστικό για όλους. Πιστεύω πως ο κάθε μαθητής είναι ξεχωριστός και ο καθηγητής θα πρέπει να προσαρμόζεται στις δικές του ανάγκες και δυνατότητες και όχι το αντίστροφο. Αφιερώνω πολύ χρόνο στη μελέτη μου, στην προετοιμασία του μαθήματος, προσαρμοσμένου στον κάθε μαθητή, αλλά και στον ίδιο τον μαθητή, φροντίζοντας να λύνει πάντοτε όλες του τις απορίες και ασκήσεις.
Έχω εμπειρία τόσο σε φιλολογικό φροντιστήριο, όσο και σε γυμνάσιο των Ιωαννίνων, στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης της σχολής μου.
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί θεωρώ πως στον άνθρωπο, τα πάντα ξεκινάνε και καταλήγουν στη σωστή εκπαίδευση. Με γοητεύει πολύ η ιδέα του να είμαι μέρος αυτής της μικρής κοινωνίας που δημιουργείται σε κάθε διδασκαλία ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τον μαθητή. Θεωρώ πως, η κάθε ώρα διδασκαλίας είναι μοναδική και ανεπανάληπτη και γι'αυτό θα πρέπει να τυγχάνει πολύ σοβαρής μεταχείρισης από τον καθηγητή/εκπαιδευτικό, κάτι το οποίο εγγυώμαι ότι θα κάνω.
Ξεκινάω πάντα με ένα τουλάχιστον διαγνωστικό μάθημα, ούτως ώστε να καταλάβω τις δυνατότητες του κάθε μαθητή και το επίπεδό του. Έπειτα, προσαρμόζω το μάθημα στις ανάγκες του και μέσα από τα επόμενα μαθήματα, σημειώνω τα κενά του και φροντίζω να επανέρχομαι συχνά σ'αυτά, ούτως ώστε να καλυφθούν. Προσέχω επίσης να μην πιέζω τον μαθητή να ξεπεράσει τις δυνατότητές του και σε καμία περίπτωση να μην τον κάνω να νιώσει υποτιμητικά ή άσχημα, εάν χρειάζεται επιπλέον επεξηγήσεις σε κάποιο κεφάλαιο. Η προσέγγισή μου είναι πάντοτε μαθητοκεντρική, όπως και θα συνεχίσει να είναι.