Είμαι απόφοιτος της Νομικής Σχολής Αθηνών. Έζησα στην Αγγλία επί μία δεκαετία όπου ασχολήθηκα με την Διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσης μετά την απόκτηση του Cambridge Proficiency στο Abraham Moss .
Οιτάξεις μου είναι οργανωμένες σε γκρούπ μέχρι 5 μαθητές. Αναλαμβάνω και ιδιαίτερα μαθήματα είτε on line είτε δια ζώσης .
Διαθέτω διαδραστικό πίνακα και λογισμικό για τα βιβλία που διδάσκω (και δια ζώσης και on line).
Το μότο μου είναι "κανένας μαθητής χωρίς δίπλωμα"!
99% είναι διαχρονικά οι επιτυχίες των μαθητών μου στα διπλώματα !
Ανάλογα με τις ανάγκες και το επίπεδο του κάθε μαθητή που αναλαμβάνω, εξελίσσω τις γνώσεις του σταδιακά, θέτοντας γερές βάσεις έτσι ώστε το επίπεδο του να αντιπροσωπεύει ρεαλιστικά το δίπλωμα που διεκδικεί.
Δίνω μεγάλη έμφαση στην Γραμματική που είναι το Α και το Ω της αγγλικής γλώσσας και
στην Έκθεση,.εμβαθύνοντας στην έκφραση το λεξιλόγιο και την ορθογραφία.
Αναλαμβάνω όλα τα επίπεδα μέχρι και Proficiency.
Παραδίδω και ταχύρρυθμα μαθήματα απόκτησης Lower και Proficiency με την συνεργασία πάντα του μαθητή.
Εργάστηκα στην ΔΕΗ στην Διεύθυνση Εκπ/σης επί δέκα συναπτά έτη οργανώνοντας σεμινάρια εκπαίδευσης Προσωπικού, και στην συνέχεια στην Δνση Ασφάλισης Προσωπικού.
Εργάστηκα παράλληλη και σε διάφορα φροντιστήρια της Αθήνας μέχρι το 2008 αποκτώντας τεράστια εμπειρία με όλες τις ηλικίες και τις ανάγκες των ηλικιών αυτών.
Από το 2008 και μετά διδάσκω όλα τα επίπεδα για όλα τα πτυχία.
Έχοντας ζήσει στην Αγγλία επί δεκαετία, η ανάγκη να μιλάς και να γράφεις σωστά Αγγλικά αποτελεί το όραμά μου για μαθητές όλων των ηλικιών. Όμως ιδιαίτερα σήμερα η ανάγκη για καλή γνώση και χρήση της αγγλικής γλώσσας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για απασχόληση σε οποιαδήποτε εργασία στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα της χώρας μας.
Ακόμα, η εμπειρία στην Διεύθυνση Εκπαίδευσης της ΔΕΗ, μου έδειξε τις δυσκολίες να απευθυνθείς σε ενήλικες “μαθητές” με διαφορετικά background και ανάγκες εκμάθησης.
Μετά από τόση εμπειρία που κατέχω, πιστεύω ότι μετά από 5 λεπτά ομιλίας με τον υποψήφιο μαθητή γνωρίζω ακριβώς σε ποιο επίπεδο βρίσκεται και τι ανάγκες έχει.
Βέβαια υπάρχει η πεπατημένη οδός του test με το οποίο μπορεί ο κάθε καθηγητής να καταλάβει σε ποιο επίπεδο βρίσκεται ο κάθε μαθητής.