Παραδίδονται ιδιαίτερα μαθήματα διαδικτυακά και δια ζώσης στα πιο κάτω αντικείμενα:
Ούτι
Πολίτικο λαούτο (Λάφτα)
Στεριανό Λαούτο
Τρίχορδο μπουζούκι
Θεωρία ανατολικής μουσικής (makam)
Θεωρία λαϊκών δρόμων
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον σχετικά με τις λόγιες και λαϊκές ανατολικές μουσικές παραδόσεις που έχουν συνάφεια με τις μουσικές παραδόσεις του ελλαδικού χώρου αλλά και με την εκκλησιαστική μουσική. Η μελέτη της παραδοσιακής μας μουσικής μέσα από ένα εποπτικό εργαλείο όπως είναι το μουσικό όργανο, μας βοηθάει να κατανοήσουμε, να αναλύσουμε και να ερμηνεύσουμε τον εκάστοτε μουσικό πολιτισμό του "χθες" στο σήμερα, αντιλαμβάνοντας έτσι την διαχρονικότητα του, την εξέλιξη του αλλά και την ζωτικότητα του στις μέρες μας.
Τα μαθήματα θα λειτουργούν με βάση συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών, με συγκεκριμένο ρεπερτόριο το οποίο έχει σχεδιαστεί από έμπειρο και καταξιωμένο καθηγητή με ακαδημαϊκά προσόντα και εξειδίκευση στο αντικείμενο της «λαϊκής και παραδοσιακής μουσικής».
Ο Ανδρέας Ανδρέου γεννήθηκε το 1989 στην Κύπρου όπου σε ηλικία των επτά ετών άρχισε να παρακολουθεί τα πρώτα του μαθήματα σε ευρωπαϊκή μουσική, τόσο σε θεωρία (με πτυχίο ειδικού αρμονίας Α’) όσο και σε πράξη (διδασκαλία πιάνου μέχρι τη τάξη Μέση Γ’). Το ενδιαφέρον του επεκτάθηκε στην αστική λαϊκή μουσική όπου μαθήτευσε στο τρίχορδο μπουζούκι κοντά στον Γιώργο Φούντο και στην συνέχεια ξεκίνησε μαθήματα τούρκικου τύπου ουτιού με τον Ανδρέα Χριστοδούλου δίνοντας έμφαση στη Λόγια Οθωμανική μουσική και στις ευρύτερες ανατολικές μουσικές παραδόσεις.
Το 2014 αποφοίτησε από το Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής του ΤΕΙ Ηπείρου (νυν Τμήμα Μουσικών Σπουδών του πανεπιστημίου Ιωαννίνων) με ειδίκευση στο ούτι υπό την καθοδήγηση του Κυριάκου Ταπάκη όπου συμμετείχε σε διάφορες εκδηλώσεις, συναυλίες και σε μια δισκογραφική παραγωγή του τμήματος. Σήμερα βρίσκεται στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών «Εθνομουσικολογία και Μουσική Πράξη» με κατεύθυνση στο ούτι
Στην μουσική του πορεία μαθήτευσε κοντά σε κορυφαίους δασκάλους όπως τον Μάρκο Σκούλιο, τον Απόστολο Τσαρδάκα, τον Ευγένιο Βούλγαρη, τον Νίκο Ανδρίκο και το Μπάμπη Παπαδόπουλο, καθώς επίσης παρακολούθησε μαθήματα τούρκικου τύπου ουτιού στα πλαίσια των σεμιναρίων του μουσικού εργαστηρίου «Λαβύρινθος» με τον Yordal Tockan και στο σεμινάριο «Τροπικότητα και επιτέλεση» με τον Νίκο Ανδρίκο στο αναγνωστήριο της Αγιάσου Λέσβου.
Συνεργάστηκε με διάφορους καλλιτέχνες και μουσικά σχήματα όπως είναι οι Δημήτρης Μπάσσης, Νάντια Καραγιάννη, Παναγιώτης Λάλεζας, Πέτρος Γαϊτάνος, Γλυκερία, Αρετή Κετιμέ, Νίκος και Γιασεμή Σαραγούδα, Ρία Ελληνίδου, Dilek Koc, Σόλων Λέκκας, Θεόδωρος Κουέλης, Θεοδοσία Στίγγα, Δημήτρης Κοντογιάννης, Ματούλα Ζαμάνη, Imam Baildi, Λωξάντρα ensemble. ΚΑΦΕ ΑΜΑΝ ISTANBUL κ.α. Επίσης, συμμετείχε σε πολλές δισκογραφικές παραγωγές και έλαβε μέρος σε πληθώρα μουσικών εκδηλώσεων, φεστιβάλ και συναυλιών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Από το 2011 έως και σήμερα παραδίδει μαθήματα παραδοσιακής και λαϊκής μουσικής στο ούτι, το λαούτο, το μπουζούκι, την λαϊκή κιθάρα κ.α. καθώς και θεωρία ανατολικής μουσικής και θεωρία λαϊκών δρόμων. Επίσης, από το 2018 διδάσκει σε μουσικά σχολεία στην Ελλάδα και στην Κύπρο
Το 2013 εργάστηκε ως ασκούμενος στο Αρχείο Ελληνικής μουσικής του Τμήματος Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής του ΤΕΙ Ηπείρου όπου αντικείμενό του ήταν η καταλογογράφηση και ψηφιοποίηση αρχείων ήχου, εικόνας και κινούμενης εικόνας στην βάση δεδομένων του «Αρχείου Ελληνικής Μουσικής» της Κεντρικής Βιβλιοθήκης του A.Τ.Ε.Ι. Ηπείρου καθώς επίσης και η αρχειοθέτηση και αποδελτίωση ψηφιακών αρχείων μουσικής στο «Αρχείο Ελληνικής Μουσικής».
Το 2017 συμμετείχε στην 1η συνάντηση νέων συγκροτημάτων παραδοσιακής μουσικής «Της τριανταφυλλιάς τα φύλλα, οι νέοι για την Δόμνα Σαμίου» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με το μουσικό σχήμα «AES CΥPRΙUM ENSEMBLE» και το 2021 συμμετείχε στο 5ο φεστιβάλ ρεμπέτικου «Η Σύρα του Μάρκου Βαμβακάρη» μαζί με τον Πέτρο Κουλουμή.
Το 2019 ήταν εισηγητής στο σεμινάριο ανατολικής μουσικής του πολιτιστικού συλλόγου Ρωμιοσύνη στην Κύπρο με τίτλο «Οι λαϊκοί δρόμοι ως εργαλείο μελέτης, ανάλυσης και ερμηνείας της τροπικής μουσικής. Η περίπτωση του Hicaz». Την ίδια χρονιά συμμετείχε ως μουσικός στο δεύτερο σεμινάριο κυπριακών παραδοσιακών χορών με τίτλο «Ανακαλύπτοντας την μουσικοχορευτική παράδοση της Κύπρου» στην Ομοσπονδία Κυπριακών Οργανώσεων Ελλάδος.