Φιλόλογος με μεταπτυχιακό στη Γαλλία και εμπειρία στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων (σε Γυμνάσιο και Λύκειο) και της γαλλικής γλώσσας, αλλά και στην προετοιμασία μαθητών/τριων του Δημοτικού, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα.
Πραγματοποιούνται, επιπλέον, εκπονήσεις εργασιών (εξαμήνου, πτυχιακών και διπλωματικών),διορθώσεις και επιμέλεια κειμένων, καθώς και μεταφράσεις (από τη γαλλική/ αγγλική γλώσσα στην ελληνική και το αντίστροφο).
Έχω μεράκι και όρεξη για το επάγγελμά μου. Φροντίζω τα μαθήματά μου να προσαρμόζονται στις εκάστοτε απαιτήσεις και ανάγκες των μαθητών/τριων, με απώτερο σκοπό να κερδίσω την αγάπη του/της μαθητή/τριας για το αντικείμενο του μαθήματος. Επιθυμώ να έχω οργάνωση στα μαθήματά μου και φροντίζω να είμαι πάντα προετοιμασμένη. Αναφορικά με την εκπόνηση εργασιών και μεταφράσεων, είμαι ιδιαίτερα τελειομανής και προσέχω όλες τις λεπτομέρειες, προκειμένου να υπάρχει ένα άριστο αποτέλεσμα.
Τα τελευταία χρόνια παραδίδω ιδιαίτερα σε παιδιά Γυμνασίου και Λυκείου σε οποιοδήποτε φιλολογικό μάθημα, ενώ έχω δουλέψει και σε Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης, όπου και ασχολήθηκα με την ενισχυτική διδασκαλία και την απασχόληση των παιδιών του Δημοτικού. Κατά την παραμονή μου στη Γαλλία για την εκπόνηση του μετατπυχιακού μου, πρόσφερα εθελοντική εργασία στο ελληνικό σχολείο διδάσκωντας την νεοελληνική γλώσσα τόσο σε μικρούς/ες μαθητές/τριες όσο και σε ενήλικες Γάλλους. Παράλληλα, στα πλαίσια του μεταπτυχιακού, δίδαξα φιλοσοφία σε γαλλικά Λύκεια, ενώ ασχολήθηκα και με τη μετάφραση από τη γαλλική στην ελληνική γλώσσα κυρίως. Τέλος, τον τελευταίο χρόνο αναλαμβάνω τη συγγραφή κάθε φύσεως πανεπιστημιακών εργασιών, καθώς και τη λεπτομερεή διόρθωση και επιμέλειά τους.
Ο χώρος της εκπαίδευσης με ενδιέφερε από πάντα. Μου αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου με τους συνανθρώπους μου και να βοηθάω τους/τις μαθητές/τριες μου να προοδεύουν. Θεωρώ ότι μέσα από τη διδασκαλία και την εκπαίδευση μπορεί ο/η μαθητής/τρια να ανακαλύψει και να κυνηγήσει τα όνειρά του. Προσωπικά, για μενά η διδασκαλία είναι ακριβώς αυτό: να βοηθήσω τους/τις μαθητές/τριες μου να κυνηγήσουν τα όνειρά τους.
Πριν την έναρξη των μαθημάτων, προγραμματίζεται μια συνάντηση με τον/την μαθητή/τρια με απώτερο σκοπό την καλύτερη γνωριμία μαζί του. Σε αυτή την πρώτη συνάντηση προσπαθώ να κατανοήσω τον χαρακτήρα του/της, καθώς και τις ανάγκες που ενδέχεται να υπάρχουν. Σε ένα δεύτερο χρόνο, επιδιώκεται μια συζήτηση με τους γονείς χωρίς την παρουσία του/της μαθητή/τριας, προκειμένου να επισημάνουν οι ίδιοι τις εκπαιδευτικές ανάγκες που ενδεχομένως έχουν εντοπίσει στον/στην μαθητή/τρια. Τέλος, στο πρώτο μάθημα γίνεται η επιλογή διαφόρων τύπων ασκήσεων, με απώτερο σκοπό να κατανοήσω τι ταιριάζει περισσότερο στο προφιλ του/της μαθητή/τριας και να εντοπίσω τα ενδεχόμενα "κενά".