Γεια σας!Είμαι φοιτήτρια Βιοτεχνολογίας 4ου έτους και έχω ιδιαίτερη αγάπη στην μετάδοση γνώσεων στους μικρούς μας φίλους, αλλά και την απασχόλησή τους γενικότερα.
Θεωρώ πως είμαι πολύ φιλική και τα πηγαίνω καλά με τα παιδιά.Φαίνεται πως και εκείνα με συμπαθούν, καθώς συνδυάζω τη φιλική και παιδική πλευρά μου με την προσεκτική διδακτική πλευρά μου.Μπορώ, λοιπόν, να φτιάξω ένα πρόγραμμα μαθήματος που να είναι αποδοτικό και συνάμα ευχάριστο για το παιδί. Ως πρόσφατη αριστούχα απόφοιτη λυκείου και φοιτήτρια χωρίς χρωστούμενα μαθήματα με καλούς βαθμούς, θεωρώ πως έχω τα προσόντα να μεταδώσω τις γνώσεις μου στα παιδιά, ώστε να τα πηγαίνουν καλά στο σχολείο, με τους τρόπους που βοήθησαν και μένα να πηγαίνω καλά στο σχολείο και να έχω καλούς βαθμούς και διαγωγή.Είμαι πολύ οργανωτική και πάντα προετοιμάζομαι για ένα μάθημα ώστε να μην υπάρχει κανένα κενό στο μυαλού του/της μαθητή/μαθήτριας στο τέλος του μαθήματος.Είμαι ευέλικτη να κάνω αλλαγές σε αυτό το πρόγραμμα, αναλόγως με τις ανάγκες του παιδιού και μπορώ να προετοιμάσω και τεστάκια-διαγωνίσματα για την προετοιμασία των αντίστοιχων εξετάσεων στο σχολείο, καθώς επίσης μία σειρά ερωτήσεων για την αρχή του κάθε μαθήματος, ώστε να διαπιστώσουμε σε ποιο κομμάτι δεν υπήρχε πλήρης κατανόηση ή κάποιο κενό ώστε να συνεχίσουμε με την παράδοση. Πιστεύω ότι δεν θα το μετανιώσετε αν με διαλέξετε!
Έχω δουλέψει με μικρά παιδιά, καθώς τα απασχολούσα με πολλά δημιουργικά, οπτικοακουστικά, καθώς επίσης εκπαιδευτικά παιχνίδια σε ειδικά διαμορφωμένη καφετέρια για οικογένειες με μικρά παιδιά. Επιπλέον, έχω αναλάβει την απασχόληση και τη βοήθεια με τα μαθήματα για το σπίτι παιδιών δημοτικού.Η προϋπηρεσία μου δεν είναι πολύ μεγάλη, αλλά θα ήθελα πάρα πολύ να ασχοληθώ με τα ιδιαίτερα μαθήματα με τους μικρούς μας φίλους.
Επέλεξα τη διδασκαλία, καθώς θεωρώ πως είμαι αρκετά μεταδοτική και μπορώ να προσαρμοστώ στην ψυχολογία του καθε παιδιού, ώστε να καταλάβω με ποιον τρόπο μπορεί να έχει τη μέγιστη απόδοση. Άλλωστε, ποιός θα ήταν καλύτερος για τη διαπαιδαγώγηση ενός παιδιού, από έναν πρόσφατο μαθητή που ήξερε τι ακριβώς ήθελε για να μαθαίνει όσο περισσότερα γίνεται με τρόπο μη ψυχοφθόρο και αγχωτικό. Ο στόχος μου είναι να βοηθήσω τα παιδιά να κατανοήσουν τα μαθήματά τους, αλλά και να επιτυγχάνουν τους δικούς τους στόχους στο σχολείο.
Μέσω της συζήτησης και της δημιουργίας κλίματος εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητή και δασκάλου.Οι ερωτήσεις όσον αφορά το σχολείο, ποιο θεωρεί πως είναι το εμπόδιο για την κατανόηση εις βάθος ενός αντικειμένου, τι τον/την δυσκολεύει, αν έχει κάποιο παράπονο από τον/τη δασκάλα στο σχολείο που μπορούμε να καλύψουμε μέσω του δικού μας μαθήματος κτλ.