Απόφοιτος της Βιοτεχνολογίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με εμπειρία στα συστηματικά ιδιαίτερα ήδη από τα γυμνασιακά μου χρόνια, διαχρονικά αριστούχος μαθητής, διακεκριμένος στους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας κι ανάμεσα στο 10% των υψηλότερων βαθμολογιών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, παραδίδω ιδιαίτερα σε μαθητές (Δ' Δημοτικού- Γ' Λυκείου) όλων των επιπέδων επίδοσης, στα εξής μαθήματα:
- Όλα τα μαθήματα Δημοτικού & Γυμνασίου
- Για το Λύκειο: Άλγεβρα, Στατιστική, Φυσική, Χημεία, Βιολογία Γενικής Παιδείας
- Για τις Πανελλαδικές (Προσανατολισμού): Μαθηματικά Β' Λυκείου, Βιολογία Γ' Λυκείου
- Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά (Beginner- B2), Ελληνικά για Αγγλόφωνους
Η μέθοδος διδασκαλίας είναι αρκετά διαφοροποιημένη από την συνηθισμένη κι εστιάζει προσωπικά σε κάθε μαθητή, γι' αυτό και τα αποτελέσματα των επιδόσεων, εκτός από εξαιρετικά είναι και μακροχρόνια. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι επενδύω μακρόπνοα στα παιδιά, γι' αυτό και δεν αναλαμβάνω τον οποιονδήποτε μαθητή.
Η τιμή διαφέρει ανάλογα με την σχολική τάξη ή το επίπεδο, τις μαθησιακές ιδιαιτερότητες του εκπαιδευόμενου, το είδος του μαθήματος (διαδικτυακό/ διά ζώσης), την απόσταση (για τα διά ζώσης), τη συχνότητα των μαθημάτων, αν το διαδικτυακό μάθημα είναι ομαδικό κ.ό.κ.
- 20-70€ για το διά ζώσης
- 15-50€ για το διαδικτυακό
Για την επικοινωνία μας, idietera
Ευχαριστώ
Ο βασικότερος λόγος για να με προτιμήσει κάποιος είναι η μεγάλη βαρύτητα που δίνω, όχι μόνο στην προετοιμασία του μαθήματος ή την μέθοδό μου, αλλά και στο τι αλλάζει για την επόμενη φορά μετά από κάθε μάθημα. Το μάθημά μου δεν αφορά απλώς σε παράδοση ύλης και στο να δώσω ασκήσεις και εργασίες στον μαθητή. Αφορά στο να αφιερωθώ προσωπικά και να προσαρμοστώ στο κάθε παιδί προσωπικά. Να κατανοήσουμε τις ανάγκες του και την φύση του, τις κλίσεις του, τα δυνατά και τα αδύναμά του στοιχεία, να οργανώσουμε ένα εξατομικευμένο σύστημα για που θα ταιριάζει στον ίδιο, να κάνουμε μαζί τόσο αυτά που θέλει, όσο κι αυτά που χρειάζεται. Κι εν τέλει να δημιουργήσουμε μία προσωπική σχέση εμπιστοσύνης και υποστήριξης.
Στοχεύουμε, μέσα από τα μαθήματα, σ' έναν τρόπο σκέψης και δράσης που θα λειτουργεί μακροπρόθεσμα και στο σχολείο και μετέπειτα στην ενήλικη ζωή του παιδιού.
Για μένα αυτό είναι και το πραγματικό νόημα του μαθήματος, γιατί πολύ απλά ένας καλός βαθμός, από μόνος του, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα αν δεν έχει από πίσω του σωστή νοοτροπία. Γι' αυτό και είθισται, ακόμη και καλοί μαθητές, στη συνέχεια της ζωής τους, να αδυνατούν να ενηλικιωθούν και να επιτύχουν, στο οποίο συμβάλλω αποτρεπτικά μέσα από το μάθημα.
Είμαι εξοικειωμένος με την διδασκαλία από τα σχολικά μου χρόνια ήδη. Από το Γυμνάσιο ακόμα, πολλά παιδιά της τάξης μου έρχονταν κατά περιόδους σε μένα να τα προετοιμάσω για τα διαγωνίσματα και να τους λύσω τις απορίες. Προσπαθούσα ήδη από τότε να τους εμπνεύσω ένα νόημα για όσα μαθαίνουν και είχε θαυματουργά αποτελέσματα σε όσους θέλανε να γίνουν καλύτεροι.
Έχουν παραχθεί εξαιρετικά αποτελέσματα σε πολύ σύντομο χρόνο, από την βάση στην κορυφή για όποιον το επιθυμεί κι ακολουθήσει την συνδυαστική εκπαιδευτική μου μέθοδο.
Οι ιστορίες δεν τελειώνουν: Ο Λ. από 10 στα Αρχαία 18 μέσα σε 3 μέρες εντατικού και μετά απλή διατήρηση, ο Α. ως παιδί με όρια αυτισμού και δυσλεξία από το απόλυτο μηδέν στο 18-20 μέσα σε λίγους μήνες, η Α. από το 14 στο Άριστα σε μόλις 3-4 μαθήματα.
Ακριβώς επειδή για να συμβεί αυτό χρειάζεται μεγάλη προθυμία συνεργασίας που εμπνέω στο παιδί σταδιακά και συστηματικότητα, χρειάζεται οι γονείς να είναι απόλυτα συνεπής στην επαγγελματική μας συμφωνία, όπως είμαι κι εγώ απέναντι στη συστηματική αφιέρωση και επαγγελματική συνέπεια στους μαθητές μου.
Το βασικότερο κίνητρο είναι η αγάπη μου για αυτήν την δουλειά. Αγαπώ τα παιδιά θέλω να επενδύσω σε αυτά γιατί είναι το μέλλον του κόσμου μας. Αυτός είναι ο στόχος μου.
Από όταν ήμουνα μικρό παιδί είχα τα κουκλάκια μου και έναν μαυροπίνακα και τους έκανα μάθημα. Είχα κολλήσει χαρτάκια έξω από κάθε χώρο και διαμέρισμα της πολυκατοικίας για το ποια αίθουσα είναι το κάθε σπίτι. Έφτιαχνα πρόγραμμα μαθημάτων και έστελνα τα κουκλάκια για διάλειμμα. Είχα φτιάξει άπειρα σχεδιαγράμματα, ακόμα και στην εφηβεία μου για το πώς θα είναι το δικό μου σχολείο.
Προς την εφηβεία άρχισε και η πρακτική εφαρμογή της διδασκαλίας στους συμμαθητές μου.
Παρότι ήταν κεντρικό στοιχείο του εαυτού μου για τόσα χρόνια, όπως και η αγάπη μου για την τέχνη, για κάποιον λόγο έκανα πολλά χρόνια να συνειδητοποιήσω ότι έχω πυρηνική σύνδεση για την διδασκαλία.
Αρχικά χρειάζεται η συνειδητοποίηση μιας αλήθειας, η οποία είναι ότι, όπως και στις διαπροσωπικές σχέσεις, παρά την πεποίθηση πολλών, δεν υπάρχει manual. Ο κάθε μαθητής είναι διαφορετικός. Είναι προδιαγεγραμμένο να αποτύχει οποιαδήποτε σχέση και οποιαδήποτε εκπαίδευση ράβει ένα στάνταρ κοστούμι για όλους.
Για όποιους πέτυχε ήταν ή επειδή ταιριάζαν στο κοστούμι αυτό ή επειδή στο τέλος βρήκαν κι εφαρμόσαν το δικό τους κοστούμι. Για όσους δεν ταίριαζε και δεν κατάφεραν να βρουν το δικό τους κοστούμι, οδηγήθηκαν στην αποτυχία. Αυτός είναι και ο λόγος που οι πραγματικές επιδόσεις συνολικά των μαθητών στο σχολείο είναι πολύ χαμηλές (τα στατιστικά στοιχεία είναι απογοητευτικά) γι' αυτό και το ιδιαίτερο έρχεται να συμπληρώσει αυτό το κενό.
Είναι εντελώς άσκοπο να κάνω ένα ιδιαίτερο που θα επαναλαμβάνει άλλη μια φορά την νοοτροπία του σχολείου. Εγώ πέτυχα στα μαθήματα γιατί εφάρμοσα τον δικό μου οδηγό.
Συνεπώς τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή τις εντοπίζω διερευνώντας τον κάθε μαθητή.