Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
24 ετών 2 έτη διδακτικής εμπειρίας
Θεσσαλονίκη
Πτυχία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είμαι ακόμα φοιτητής/τρια - Τμήμα Χημείας - Χημική Σύνθεση - Βιοχημεία και Βιοεφαρμογές
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου

Τελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Χημείας Α.Π.Θ. στη κατεύθυνση της Χημικής Σύνθεσης – Βιοχημείας & Βιοεφαρμογών.

Παραδίδω τα τελευταία δύο έτη μαθήματα Χημείας, Φυσικής και Βιολογίας, καθώς επίσης διδάσκω και το μάθημα των μαθηματικών σε παιδία δημοτικού (τελευταίας τάξης) ώστε να είναι ομαλότερη η μετάβασή τους στην Α’ Γυμνασίου.
Σκοπός μου είναι η εις βάθος κατανόηση της εκάστοτε ύλης  με απότοκο την ουσιαστική καλλιέργεια του μαθητή στο αντίστοιχο μάθημα και την ταυτόχρονη επιτυχία στους στόχους που έχει θέσει.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Ασχολούμαι με τις θετικές επιστήμες από την Α’ Γυμνασίου, κατά τη διάρκεια της οποίας κατάλαβα ότι είναι αυτές με τις οποίες θέλω να ασχοληθώ επειδή με συνάρπαζαν. Σε όλη τη διάρκεια τόσο των γυμνασιακών όσο και των λυκειακών μου χρόνων κατάλαβα πως σε ορισμένους μαθητές τα μαθήματα της Χημείας, της Φυσικής και της Βιολογίας φαντάζουν απρόσιτα και δυσνόητα. Για τον λόγο αυτόν λοιπόν τα τελευταία δύο έτη που ασχολούμαι με την παράδοση των μαθημάτων αυτών φροντίζω πρώτα να εντρυφήσω το ενδιαφέρον του μαθητή στην κατανόηση των φαινομένων, και του φυσικοχημικού κόσμου που τον διέπει. Αυτό χτίζει αυτοπεποίθηση στον μαθητή καθώς δεν του μεταδίδονται ξερές γνώσεις στις οποίες καλείται να απαντήσει μηχανικά, αλλά απαντάει επειδή καταλαβαίνει το «γιατί».

Κατά την διδασκαλία αξιοποιώ  το σύνολο των βοηθημάτων που διατίθεται στην αγορά καθώς και τις προτεινόμενες ασκήσεις του υπουργείου (σχολικά εγχειρίδια και ψηφιακό σχολείο), ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και εις βάθος κατανόηση της ύλης.

Επαγγελματική Εμπειρία

Παραδίδω μαθήματα τα τελευταία δύο έτη σε:

  • Παιδία ΣΤ’ Δημοτικού στο μάθημα των μαθηματικών, τα οποία είχαν θέσει ως στόχο την εισαγωγή τους με υποτροφία, μέσω εξετάσεων,  στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε ιδιωτικά κολλέγια της Θεσσαλονίκης.
  • Παιδιά Α’-Β’-Γ’ Γυμνασίου σε Χημεία, Φυσική και Βιολογία.
  • Παιδιά Α’ Λυκείου σε Χημεία, Φυσική και Βιολογία.
Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Έχοντας υπάρξει και εγώ μαθητής στις τάξεις στις οποίες τώρα διδάσκω, κατάλαβα ότι μερικές φορές υπάρχει η ανάγκη του μαθητή να έχει απέναντί του ένα άτομο που θα του απλουστεύσει τα φαινόμενα και θα του εξηγήσει με μια σφαιρική γνώση αυτά που εκείνος αδυνατεί να καταλάβει. Μοιράζομαι το πάθος μου, και αυτά που έχω μάθει ώστε να συμβάλλω στην ανάπτυξη του μαθητή και στη συνεχή βελτίωσή του. Μόνον με μια ολοκληρωμένη προσέγγιση ένας μαθητής είναι σε θέση να εξελιχθεί.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Ο καθηγητής οφείλει να έχει μια ουσιαστική και ειλικρινή επικοινωνία τόσο με τον μαθητή όσο και με τον γονέα. Το κάθε παιδί έχει τις δικές του ανάγκες, τις δικές του ελλείψεις και τους δικούς του στόχους. Η πρώτη επαφή είναι μείζονος σημασίας καθότι καλούμαι να αντιληφθώ όλα τα παραπάνω και να προσαρμόσω το μάθημα στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή ώστε η εμπειρία του να είναι ευχάριστη. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας παρατηρώ την άνεση που διαθέτει ο μαθητής να απαντάει σε ερωτήματα, το επίπεδο συμμέτοχης και τυχόν απορίες. Συζητάω ανοικτά μαζί του για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ή πιθανές ανησυχίες του. Αυτά, προσαρμόζουν τον τρόπο διδασκαλίας σε προσωπικό επίπεδο ενώ ταυτόχρονα ενημερώνεται τακτά και ο γονέας για την πορεία του παιδιού.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Εκπόνηση εργασιών
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Προετοιμασία για υποτροφίες
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση σε ανέργους
Έκπτωση σε πολύτεκνους
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;