Είμαι η Κατερίνα, 23 ετών, και απόφοιτη από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Προσφέρω ενισχυτικά μαθήματα σε μαθητές δημοτικού. Επίσης βοηθάω στην προετοιμασία των σχολικών υποχρεώσεων (μελέτη).
Ακόμη, έχοντας ανάλογη πιστοποίηση για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, παραδίδω ενισχυτικά μαθήματα εκμάθησης ελληνικών σε αλλοδαπούς μαθητές όλων των ηλικιών.
Ακόμη , παραδίδω μαθήματα σκάκι, είτε ιδιαίτερα είτε σε σκακιστικό όμιλο σε περιοχή της δυτικής Αττικής.
Τέλος, αναλαμβάνω μαθητές και μαθήτριες κάθε ηλικίας (4+), για ιδιαίτερα μαθήματα χορού. (μπαλέτο και σύγχρονο).
Κύριο στοιχείο του μαθήματος μου είναι η συζήτηση. Μέσω αυτής ο μαθητής αισθάνεται άνετα να ανοιχτεί, να μάθει να μην φοβάται να συμμετέχει, να εκφράζει τις απόψεις του και να κάνει λάθη. Μόνο αν αφήσουμε το περιθώριο στα παιδιά να κάνουν λάθη, θα μπορούμε να τα εντοπίσουμε και να τους βοηθήσουμε να τα λύσουν.
Διαθέτω υπομονή και επιμονή. Έχω την διάθεση να μάθω τους μαθητές μου, και σε προσωπικό επίπεδο. Πιστεύω πως μονο έτσι θα εξοικειωθούν, το μάθημα θα γίνεται ευχάριστα και οι μαθητές φαίνεται να έχουν καλύτερη διάθεση και περισσότερο κίνητρο για να προσπαθήσουν.
- Εργάζομαι σε κέντρο μελέτης και αναλαμβάνω ιδιαίτερα ενισχυτικά μαθήματα τα τελευταία 5 έτη για όλες τις τάξεις του δημοτικού. Τα τελευταία χρόνια αναλαμβάνω και αλλοδαπούς μαθητές, όλων των ηλικιών, με σκοπό την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας.
- Ασχολούμαι με το σκάκι από μικρή ηλικία. Τα τελευταία 6 χρόνια , έχοντας πιστοποίηση, κάνω διαιτησίες. Τα τελευταία 2 έτη συμμετέχω ενεργά στον σκακιστικό όμιλο και παραδίδω μαθήματα σε τμήμα αλλά και ιδιαίτερα.
- Με τον χορό (μπαλέτο κλασικό και σύγχρονο) ασχολούμαι επίσης από πολύ μικρή ηλικία, έχοντας λάβει μέρος σε διαγωνισμούς ως έφηβη. Εγώ εργαστεί για 3 έτη ως βοηθός δασκάλας χορού, αναλαμβανοντας ορισμένα τμήματα για προπόνηση και προετοιμασία παραστάσεων, ενώ παράλληλα αναλάμβανα χορογραφίες για σχολικές γιορτές.
Η πρώτη μου επαφή με την διδασκαλία είναι περίπου στα 16 μου έτη, μέσα από τον αθλητικό σύλλογο όπου μάθαινα χορό. Συνήθιζα να παρακολουθώ τα μικρότερα τμήματα και να βλέπω τον τρόπο που εργαζοντουσαν οι δασκάλες μου με τα νέα παιδιά. Κάπως έτσι στα 18 ασχολήθηκα και με την διδασκαλία, αφού μου ανέθεσαν ορισμένες δουλειές και βοηθούσα πολύ σε καθημερινή βάση στα τμήματα του συλλόγου.
Μέσα από αυτή μου την εμπειρία, αμέσως κατάλαβα πόση ευχαρίστηση μπορεί να σου προσφέρει να βλέπεις "τον μαθητή να ξεπερνάει τον δάσκαλο", πόσο σημαντική είναι η δουλειά του δασκάλου, οπου μόνος του σκοπός είναι να διδάξει στις νέες γενιές όλα όσα ξέρει, με μόνο κίνητρο την αγάπη του και την ελπίδα πως συνεισφέρει θετικά στις ζωές των παιδιών.
Επιπλέον κι εγώ ως παιδί, είχα δασκάλους που έχουν χαραχθεί στην μνήμη μου ως πρότυπα και με έχουν βοηθήσει να διαμορφώσω τον χαρακτήρα που έχω σήμερα ως ενήλικη.
Έχω καταλάβει πλέον ότι η δράση του δασκάλου έχει καθοριστικό ρόλο στις ζωές των παιδιών. Με την σειρά μου και εγώ, θέλω να είμαι ένα θετικό κομμάτι στις ζωές των μαθητών μου, και να βεβαιωνομαι πως συνεισφέρω σε αυτές όσο περισσότερο μπορώ
Η διαδικασία της εκπαίδευσης γενικά καθώς και ο εντοπισμός των αναγκών του κάθε μαθητή, είναι μια διαδικασία που δεν ολοκληρώνεται στο πρώτο μάθημα.
Παρόλα αυτά, αναλόγως την ηλικία του παιδιού , με διάφορες ασκήσεις και με την συζήτηση με τους μαθητές μας, είναι εφικτό να καταλάβουμε τις αδυναμίες και τα δυνατά τους σημεία. Χωρίς άγχος, χωρίς πανικό. Μονάχα με καλή θέληση και προγραμματισμό θα μπορέσουν οι μαθητές μας να προοδευσουν, να καλύψουν τυχόν κενά από προηγούμενες τάξεις και να δυναμώσουν τα αδύνατα σημεία τους.