Ονομάζομαι Ελπίδα Θεοδωρακάκη είμαι 34 ετων, έγγαμη και μητέρα δύο μικρών παιδιών. Είμαι Απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του ΑΠΘ (Έτος Αποφοίτησης: 2013) , με Μεταπτυχιακές σπουδές με Άριστα στο επιστημονικό πεδίο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Λευκωσίας της Κύπρου. Διαθέτω δεκαετή επαγγελματική πείρα τόσο στην παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές τυπικών ικανοτήτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Νεοελληνική Γλώσσα, Ιστορία,Λογοτεχνία) όσο και σε μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές ικανότητες (Δυσλεξία, ΔΕΠΥ, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, διαταραχές αντίληψης και έκφρασης του λόγου, Μαθησιακές δυσκολίες, σύνδρομο Asperger). Διαθέτω ακόμη τριετή εμπειρία σε διδασκαλία μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ικανότητες σε δομές του Δημόσιου Ελληνικού σχολείου. Φέρω ακόμη πιστοποίηση στην χρήση Η/Υ, πτυχίο καλής γνώσης της Αγγλικής Γλώσσας καθώς και μια πληθώρα βεβαιώσεων παρακολούθησης διαλέξεων στο επιστημονικό πεδίο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Παρέχω αυτές τις υπηρεσίες σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου προς 10 ευρώ ανά διδακτική ώρα.
To διαδικτυακό μάθημα που παρέχω έχει προσωποκεντρικό χαρακτήρα εστιάζοντας στο ιδιαίτερο μαθησιακό δυναμικό του κάθε μαθητή. Στο πρώτο στάδιο της συνεργασίας μας πραγματοποιείται μια πρώτη εκτίμηση του και στην πορεία διαμορφώνεται ένα εξατομικευμένο σχέδιο διδασκαλίας που στοχεύει αφενός στην κάλυψη των όποιων κενών υπάρχουν και αφετέρου στην ομαλή μετάβαση της διδασκαλίας των μαθημάτων του προσεχούς έτους. Κύρια προσήλωση μου είναι η καλύτερη δυνατή επεξήγηση της σχολικής ύλης με στόχο την κατανόηση και την αφομοίωση της. Η διδασκαλία μου εστιάζει επίσης στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του μαθητή για βαθειά κατανόηση και κριτική απόδοση των βασικότερων αλλά και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων στα μαθήματα που προσφέρω τις υπηρεσίες μου.
Η επαγγελματική μου εμπειρία ως Φιλόλογος είναι δέκα αλλά διακεκομμένα έτη σε σχολικές δομές, στην παράδοση ιδιαίτερων Φιλολογικών μαθημάτων, και στην επιμέλεια κειμένων και προπτυχιακών εργασιών.
Σε δημόσιες σχολικές δομές έχω παράσχει τις υπηρεσίες μου με την ιδιότητα της Εκπαιδευτικού Ιδιωτικής Παράλληλης Στήριξης σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και στο πλαίσιο του φάσματος του Αυτισμού κατά δύο συνεχή έτη. Στο πεδίο της παράδοσης ιδιαιτέρων μαθημάτων διαθέτη διακεκομμένη εμπειρία 8 ετών. Αποσπασματικά και παράλληλα με την ανωτέρω μου εργασία έχω επιμεληθεί μια πληθώρα προπτυχιακών εργασιών και πρακτικών εργασιών για λογαριασμό του πανεπιστημιακού Ομίλου της Desknet.
Η αγάπη μου για την διδασκαλία και τους μαθητές μου δεν ήταν κάτι που προέκυψε αιφνίδια με την απόκτηση του Πτυχίου μου. Ξεκίνησε από τα παιδικά μου χρόνια που λάτρευα το σχολείο αλλά πάντα αυτό μου το συναίσθημα ενισχύονταν κάθε φόρα που στην σχολική αίθουσα έμπαινε ένας Δάσκαλος και αργότερα ένας Καθηγητής που αγαπούσε τους μαθητές και την δουλειά του. Διαπίστωσα πως τα δύο αυτά στοιχεία είναι που εμπνέουν πάντα τον μαθητή να αναζητά και να αγαπά την γνώση, διότι η γνώση πέρα άπο την βιωματική και μεταλαμπαδευτική της εμπειρία για να αποκτηθεί έχει και συναισθηματικό περιεχόμενο με πολλαπλά οφέλη για τον κάθε άνθρωπο.
Η διαπίστωση των προσωπικών εκπαιδευτικών αναγκών του κάθε μαθητή πραγματοποιείται στις πρώτες διδακτικές ώρες με την χορήγηση προφορικών και γραπτών δοκιμασιών που αξιολογούν συνολικά το επίπεδο αφομοίωσης της ύλης των ετών που έχουν προηγηθεί. Στις περιπτώσεις που ο μαθητής έχει μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ, Δυσλεξία, ή φέρει ένα πιο σύνθετο ιδιαίτερο μαθησιακό προφίλ το οποίο δεν γνωρίζει ο ίδιος με σαφήνεια, η διαπίστωση των εκπαιδευτικών του αναγκών πραγματοποιείται τον πρώτο μήνα της συνεργασίας με την τεχνική της παρατήρησης κατά την παράδοση των μαθημάτων. Σε περίπτωση υποψίας τέτοιων περιπτώσεων δίνεται σύσταση για αξιολόγηση σε εξειδικευμένα κέντρα και κατόπιν διάγνωσης διαμορφώνεται το αντίστοιχο εξατομικευμένο σχέδιο διδασκαλίας εστιασμένο στις οικείες ανάγκες του μαθητή