Είμαι τριτοετής προπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Απευθύνομαι, κυρίως, σε προπτυχιακούς φοιτητές που χρειάζονται βοήθεια σε μαθήματα προγραμματισμού και μαθηματικών. Το ωράριο διδασκαλίας θα είναι ευέλικτο και θα προσαρμόζεται στις ανάγκες και τη διαθεσιμότητα του μαθητή. Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα εξ αποστάσεως διδασκαλίας για επιπλέον διευκόλυνση. Παράλληλα, είμαι μέλος στην φοιτητική ομάδα "Vroom" που ασχολείται με την αυτόματη οδήγηση. Η συμμετοχή μου στην συγκεκριμένη ομάδα με βοήθησε να εμβαθύνω στον προγραμματισμό. Επικοινωνήστε.
Όντας ο ίδιος φοιτητής κατανοώ τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζει κάποιος φοιτητής καθώς επίσης και τις απαιτήσεις των μαθημάτων και των πανεπιστημιακών καθηγητών. Επίσης, στα μαθήματα που παραδίδω έχω επιτύχει υψηλές βαθμολογίες και έχω εντρυφήσει στο κάθε αντικείμενο σε επίπεδο ικανό ώστε να το διδάξω και σε άλλους. Επιπλέον, έχω πληθώρα σημειώσεων που θα φανούν χρήσιμες στην διδασκαλία και στη μετέπειτα κατανόηση του αντικειμένου από τον μαθητή. Τέλος, οι τιμές είναι αρκετά προσιτές για φοιτητές, ώστε ο καθένας να έχει τη δυνατότητα να βοηθηθεί χωρίς σημαντική οικονομική επιβάρυνση.
Τα τελευταία δύο χρόνια παρέχω μαθήματα σε συμφοιτητές μου με πολύ καλά ποσοστά επιτυχίας. Μάλιστα, στην τελευταία εξεταστική όλοι οι μαθητές μου κατάφεραν να περάσουν το μάθημα πετυχαίνοντας υψηλές αποδόσεις.
Επέλεξα τη διδασκαλία επειδή θεωρώ ότι έχω μεταδοτικότητα μέσω της οποίας θα βοηθήσω τον κάθε μαθητή να κατανοήσει το αντικείμενο διδασκαλίας σε ικανοποιητικό βαθμό ώστε να καταφέρει να αποσπάσει έναν προβιβάσιμο βαθμό. Μελλοντικά θα ήθελα να ασχοληθώ με τη διδασκαλία σε παρεμφερή αντικείμενα με αυτά που προσφέρω σε ακαδημαϊκό επίπεδο και η συγκεκριμένη ενέργεια θα αποτελέσει μια καλή προϋπηρεσία.
Στην διετή μου προϋπηρεσία έχω αναλάβει μαθητές με διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις και έτσι έχω την απαραίτητη εμπειρία να προσαρμοστώ και να προσαρμόσω το μάθημα στον εκάστοτε μαθητή. Επίσης, λόγω της μικρής ηλικιακής απόκλισης μεταξύ μαθητή και εμού καθίσταται ευκολότερη η επικοινωνία και άρα η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή.