Αναζητάς καθηγητή Βιολογίας ; Είμαι ο Σπύρος Λεβέντης, απόφοιτος του τμήματος Βιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με εκτενή εκπαιδευτική εμπειρία πάνω στην επιστήμη και πάθος για τη διδασκαλία. Ως κάτοχος του πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας , είμαι εδώ για να βοηθήσω τους μαθητές να αγαπήσουν τη Βιολογία και να επιτύχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Επικοινώνησε μαζί μου για μαθήματα.
Η αγάπη μου για τη Βιολογία και η μεταδοτικότητα είναι τα κύρια όπλα μου στη διδασκαλία. Μέσα από διαδραστικές και εξατομικευμένες μεθόδους μάθησης, φροντίζω να κάνω κάθε μάθημα ενδιαφέρον και αποτελεσματικό. Η προσέγγισή μου βασίζεται στην ενίσχυση της κατανόησης των βασικών εννοιών και στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος που ενθαρρύνει τη μάθηση. Επιλέγοντας τα μαθήματά μου, οι μαθητές εξασφαλίζουν μια ουσιαστική εκπαιδευτική εμπειρία που θα τους οδηγήσει στην επιτυχία. Επιπλέον, παρέχω οργανωμένο εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή, πλούσιο ασκησιολόγιο και θεωρία που εξατομικεύεται βάσει των εκάστοτε αναγκών.
Εκπαιδευτικός σε Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης (2023).
Τρίμηνη πρακτική άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο μάθημα της Βιολογίας.
Παρακολούθηση μαθημάτων διδακτικής της Βιολογίας και Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας.
Κάτοχος Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής επάρκειας.
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί πιστεύω ότι η εκπαίδευση είναι το πιο ισχυρό εργαλείο που μπορούμε να δώσουμε στη νέα γενιά. Από τα φοιτητικά μου χρόνια, με ενέπνευσε η ιδέα να βοηθάω τους μαθητές να ανακαλύψουν τη μαγεία της Βιολογίας και να τους καθοδηγήσω στην πορεία τους προς την επιτυχία. Η αλληλεπίδραση με τους μαθητές και η ικανοποίηση που νιώθω όταν βλέπω την πρόοδό τους είναι τα κύρια κίνητρά μου. Στόχος μου είναι να καλλιεργήσω την αγάπη για τη μάθηση, να ενισχύσω την αυτοπεποίθησή τους και να τους εξοπλίσω με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα τους συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή.
Για να κατανοήσεις τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, είναι καίριο να δημιουργήσεις ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης και ανοιχτής επικοινωνίας, ώστε να αισθάνεται άνετα να εκφράσει τις απορίες και τις δυσκολίες του. Προσέχω τα μοτίβα συμπεριφοράς και τις ακαδημαϊκές του αποδόσεις για να εντοπιστούν τυχόν κενά στη γνώση. Με συνεχείς προσαρμογές στον τρόπο διδασκαλίας, μπορεί το μάθημα να "προσαρμοστεί" στις ανάγκες του μαθητή αλλά και το αντίστροφο.