Καθηγήτρια με 40ετή εμπειρία σε σχολική τάξη και ιδιαίτερα και συγγραφικό έργο, παραδίδει online μαθήματα και μαθήματα στον χώρο μου (Πεύκη) (Αρχαία Ελληνικά σε Γυμνάσιο και Λύκειο, Αρχαία προσανατολισμού (´ô Λυκείου) - Νεοελληνική Γλώσσα/Λογοτεχνία Γ΄Γυμνασίου και όλων των τάξεων του Λυκείου).
- Τα μαθήματα γίνονται με χρήση προσωπικών σημειώσεων στη Νεοελληνική Γλώσσα/Λογοτεχνία (και Τράπεζα θεμάτων)
- Με τη χρήση των βιβλίων που έχω εκδώσει για τα Αρχαία Ελληνικά (άγνωστο κείμενο) - Συντακτικό (θα εκδοθεί σε λίγο)
- Διδασκαλία με χρήση της Τράπεζας θεμάτων κάθε μαθήματος.
- Η εμπειρία μου στην τάξη και η γνώση και η επίγνωση των μαθητών μου να προσεγγίσουν το αρχαίο κείμενο, με ώθησε να αναπτύξω μια ιδιαίτερη μέθοδο προσέγγισης του αγνώστου κειμένου, ώστε να μπορεί κάθε μαθητής, με λιγότερα ή περισσότερα κενά, να κατανοήσει το κείμενο. Η μέθοδος μοιάζει με το παζλ, όπου βάζουμε τις λέξεις στη σωστή σειρά.
- Με ενδιαφέρει να αγαπήσουν τα μαθήματα και να αποκτήσουν κίνητρο.
- Οι μαθητές με δυσκολίες ήταν πάντα για μένα πρόκληση.
- Η αγάπη μου και η εμπειρία μου για τα μαθήματα αυτά με ώθησαν στη συγγραφή βιβλίων που απευθύνονται σε μαθητές και καθηγητές.
Έχω εμπειρία 40 χρόνων φροντιστηριακής προσφοράς σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα και 35 χρόνια εμπειρία τάξης σε μεγάλο ιδιωτικό σχολείο (Ελληνογαλλική σχολή Saint Joseph). Δίδασκα μαθήματα προσανατολισμού σε Β΄και Γ΄Λυκείου (Αρχαία και Νεοελληνική Γλώσσα - Λογοτεχνία) και ήμουν υπεύθυνη του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών σε Γυμνάσιο και Λύκειο.
Έχω 20ετή εμπειρία στη διόρθωση γραπτών εξετάσεων Πανελληνίων και στις επιτροπές της προφορικής εξέτασης των Πανελληνίων.
Τα τελευταία 2 χρόνια ασχολούμαι με τη συγγραφή 2 βιβλίων με θέμα α) τη μεθοδολογία προσέγγισης του αγνώστου κειμένου και β) διαγωνίσματα νέου τύπου αγνώστου (130 διαγωνίσματα με θέματα από επιλεγμένα κείμενα αττικών συγγραφέων).
Ακολουθεί τρίτο βιβλίο συντακτικού με εφαρμογή σε ολόκληρα κείμενα άγνωστα. (εκδόσεις βιβλίων 24Γράμματα)
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί αγαπώ τη γνώση και αγαπώ να τη μεταδίδω στα παιδιά. Γι' αυτό έχω αναπτύξει για κάθε μάθημα μια μεθοδολογία, που εφαρμόσετε ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε μαθητή.
Η συγγραφική μου παρουσία στον χώρο αναδεικνύει τα κίνητρά μου και τους στόχους μου.
Η εμπειρία μου με παιδιά στην τάξη με έχει μάθει να έχω υπομονή και επιμονή, μέχρι να καταλάβω τι ακριβώς χρειάζεται ο /η μαθητής/τρια, για να αγαπήσει τη μάθηση. Ο συνεχής διάλογος με βοηθά να καταλαβαίνω την ψυχολογία του παιδιού, την οποία θεωρώ πολύ σημαντική για την πρόοδό του.