Βαθμολογητής Πανελλαδικών εξετάσεων από το 2003 και σε Βαθμολογικά Κέντρα γραπτών δοκιμίων και σε Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα ως μέλος 3μελούς Βαθμολογικής Επιτροπής για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
Καθηγητής Βιολογίας Λυκείου της Λεόντειου Σχολής Αθηνών.
Εμπειρία 23 ετών στις απαιτήσεις των Πανελληνίων Εξετάσεων.
Μεθοδολογία - Σημειώσεις - Διαγωνίσματα
Διαθέτω εμπειρία 23 ετών στις απαιτήσεις των Πανελληνίων Εξετάσεων που αναλύεται σε 3 παραμέτρους:
- Εμπειρία ως φροντιστής επί σειρά ετών σε μεγάλους φροντιστηριακούς οργανισμούς
- Εμπειρία ως σχολικός καθηγητής γυμνασίου και λυκείου επί 23 συναπτά έτη
- Εμπειρία ως βαθμολογητής των Πανελληνίων Εξετάσεων επί 20 συναπτά έτη
Παρέχω υψηλό επίπεδο σπουδών για άριστη επίδοση.
2008 έως σήμερα : Καθηγητής Βιολογίας Λυκείου Λεόντειου Σχολής Αθηνών.
2001 έως 2008 : Καθηγητής Βιολογίας Γυμνασίου-Λυκείου στα Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Μάνεση .
2003 έως 2008 : Καθηγητής Βιολογίας Λυκείου στα Εκπαιδευτήρια Ι. Τσιαμούλη.
2001 έως σήμερα : Συνεργάτης καθηγητής σε κεντρικούς φροντιστηριακούς οργανισμούς
Η διδασκαλία ταιριάζει στην προσωπικότητά μου. Είναι μέρος του εαυτού μου. Ίσως πρόκειται και για ένα εκ γενετής ταλέντο. Όλη μου τη ζωή διδάσκω. Από τη ΣΤ δημοτικού ο δάσκαλός μου με έβαζε να κάνω μάθημα στις μικρές τάξεις όταν απουσίαζε ο δάσκαλός τους. Στο Πανεπιστήμιο είχα πληθώρα παιδιών του γυμνασίου και Α΄ λυκείου που αναλάμβανα τη μελέτη τους. Στο στρατό, ως αξιωματικός, ήμουν μονίμως εκπαιδευτής στα άρματα μάχης Μ60Α3. Και, αναμενόμενο νομίζω, η διδασκαλία της Βιολογίας είναι η επαγγελματική μου κατάληξη τα τελευταία 23 χρόνια.
Από το πρώτο κιόλας μάθημα αντιλαμβάνομαι τα τρωτά σημεία του μαθητή και εστιάζω με την εμπειρία μου και το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό μου προς αυτά ώστε να τα βελτιώσω. Η εμπειρία δείχνει ότι η αδυναμία προσδιορίζεται στην κατανόηση και εκμάθηση της θεωρίας, για την οποία υπάρχει ειδική μεθοδολογία καθώς και στην αντιμετώπιση συνδυαστικών θεμάτων όπου ο υποψήφιος πρέπει να είναι γνώστης, παρατηρητικός και εκπαιδευμένος στο να εφαρμόζει την κατάλληλη θεωρία ώστε να κερδίσει τις μονάδες της αιτιολόγησης.