Απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών στο ΕΚΠΑ, κάτοχος του Μεταπτυχιακού τίτλου Θεωρητικών Μαθηματικών απο το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης, με εμπειρία 7 χρόνων και πάθος για τα μαθηματικά και τη διδασκαλία τους.
Απευθύνομαι σε μαθητές της Ε' και ΣΤ' ταξης του Δημοτικού, καθώς και σε όλες τις βαθμίδες Γυμνασίου και Λυκείου, συμπεριλαμβανομένου της προετοιμασίας στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης για τις Πανελλαδικες εξετάσεις. Επίσης, αναλαμβάνω την προετοιμασία φοιτητών για ενα ευρύ φάσμα Μαθηματικών αντικειμένων πανεπιστημιακού επιπέδου, κατόπιν συννενόησης.
- 'Αριστη γνωση των μαθηματικών αντικειμένων ολων των εκπαιδευτικών βαθμιδών, με μεταπτυχιακή εκπαίδευση στα παιδαγωγικά και ακόρεστο ενδιαφέρον για την εξέλιξη των δυνατοτήτων μάθησης και των μέσων διδασκαλίας.
- Χρήση πολλαπλών τεχνολογικών εργαλείων γεωμετρικού σχεδιασμού, αριθμητικού υπολογισμού και γενικευμένης ανάλυσης, με στόχο την αύξηση της συμμετοχής του μαθητή και την διευκόλυνση στην προσβαση εκπαιδευτικής πληροφορίας.
- Ικανότητα διαμόρφωσης ενος χώρου διδασκαλίας που αποτελείται απο υπομονή, κατανόηση, ελεθερία, δημιουργία αλλα και, ευθύνη και αποτελεσματικότητα.
- Έχοντας διδάξει άτομα πολλών διαφορετικών ηλικιών, οικονομικών δυνατοτήτων και μαθησιακών στόχων, εχω τις θεωρητικές γνώσεις και την εμπειρία εξατομίκευσης της επικοινωνίας και του διδακτικού υλίκου αναλόγως τις ανάγκες του κάθε μαθητή/φοιτητή.
- Ιδιαίτερα μαθήματα Μαθηματικών Ε' & ΣΤ' Δημοτικού απο το 2018, σε μαθητές διαφόρων επιπέδων, με εξοικείωση και έμφαση στην μεταλαμπάδευση των θεμελιωδών εννοιών αριθμητικής και γεωμετρίας.
- Την χρονιά 2017-2018, ανέλαβα την προετοιμασία 2 μαθητών για τις κατατακτήριες εξετάσεις γνωστού πειραματικού γυμνασίου της Αθήνας με απόλυτη επιτυχία.
- Την χρονιά 2018-2019, ανέλαβα την προετοιμασία 3 μαθητών για τις κατατακτήριες εξετάσεις σε πειραματικό λύκειο του Πειραιά.
- Καλοκαιρινή προετοιμασία μαθητών της Β' Λυκειου για τις πανελαδικές εξετάσεις σε φροντιστήριο του Πειραιά.
- Τις περιόδους 2018-2020 και 2021-2022 παρέδιδα online μαθήματα μαθηματικών Β' & Γ' Γυμνασίου και Α' Λυκείου, ατομικά και σε ομάδες, με χρήση τεχνολογικών μέσων (wolfram-alpha, GeoGebra) και απόλυτη ψηφιοποίηση και εξατομίκευση του διδακτικού υλικού με χρήση LateX.
- Προετοιμασία διαφόρων μαθητών για την εξέταση των μαθηματικών κατέθυνσης στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2022 και 2023, με τελικούς βαθμούς σταθερά και αισθητά πάνω απο το μέσο όρο, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις οι επιδόσεις των μαθητών ήταν ιδιαίτερα υψηλές.
- Προετοιμασία 4 φοιτητών του ΕΚΠΑ ΦΜΣ για εξέταση Απειροστικού Λογισμού και Γραμμικής 'Αλγεβρας, με σχεδόν απόλυτο ποσοστό επιτυχίας και στα δυο μαθήματα, μεταξυ 2022 και 2024.
Τα μαθηματικά προσφέρουν ένα συντονισμένο και αυστηρό τρόπο διατύπωσης και ανάλυσης ερωτημάτων που ως ένα βαθμό μας έχουν απασχολήσει όλους. Συνεπώς, η διδασκαλία των μαθηματικών δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να ξεδιπλώσει αυτον το κόσμο μπροστά στο μαθητή, και να του επιτρέψει να τον εξερευνήσει με συστηματικότητα και φαντασία. Αυτή η επικοινωνία που πλεον διαμορφώνεται με τους μαθητές ειναι κάθε φορα και πιο εντυπωσιακή και απρόσμενη το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για μένα ώστε να συνεχίζω με αποτελεσματικότητα και κίνητρο.
Απο την άλλη πλευρά, είμαι βαθιά ικανοποιημένος οταν ένας μαθήτης καταφέρνει να μεταφέρει την σκέψη του στο χαρτί, και για αυτό ώς καθηγητής προσπαθώ να δημιουργώ μικρές ιστορίες που ενώνουν την ιδέα με την αυστηρή διατύπωση. Με τα χρόνια εχω χρησιμοποιήσει πολλές μεθόδους και καθε φορα ανακαλυπτουμε κατι καινουργιο, και αυτο είναι μια εξελικτική διαδικασία που θα ήθελα να είμαι μέρος της για πολλά χρόνια ακόμα.
Μέθοδοι ανάλυσης μαθησιακών αναγκών που προτίμω συμπεριλαμβάνουν τα εξης:
- Συσχέτιση διαφορετικών μαθηματικών εννοιών σε ασκήσεις και ερωτήσεις με στόχο την αξιολόγηση της παρούσας δυνατότητας του μαθητή να εξετάζει ενα αντικείμενο απο διαφορετικές αφετηρίες.
- Διαζώσης μικροσκελή και μακροσκελή τεστ προς εκτίμηση της δυνατότητας μακράς συγκέντρωσης ή αντιθέτως, της διάσπασης προσοχής.
- Ανοιχτή επικοινωνία με τον μαθητή σχετικά με την μαθησιακή διαδικασία στο σχολείο και τυχόν εμπόδια που αυτή θέτει, ούτως ώστε να εστιάσουμε σε αυτα και ιδανικά να τα αντιμετωπίσουμε.
- Ανάλυση μαθηματικών έννοιων μέσω συζήτησης, καθώς η γραπτή δυνατότητα ενος μαθητή ενίοτε δεν συμβαδίζει με την ικανότητα ανάπτυξης αφηρημένης σκέψης.
- Αναλόγως την εκπαιδευτική βαθμίδα, εφαρμόζω ένα σύστημα εκπόνησης ερωτήσεων και ασκήσεων σε συνεργασία με τους μαθητές με στόχο την ανάλυση της ικανότητας κατανόησης εννοιών ανεξαρτήτως του τρόπου και της μορφής που διατυπώνονται.