Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Ανδρεαδάκης Νικόλαος

39 ετών 7 έτη διδακτικής εμπειρίας
Φιλόλογος
Εκπαίδευση ενηλίκων
Ηράκλειο
Πτυχία
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Πτυχίο - Φιλόλογος Επαληθευμένο
ΕΑΠ
Master - Εκπαίδευση ενηλίκων
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Σεμινάριο - Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Πανεπιστήμιο Πατρών
Σεμινάριο - Σχολική ψυχολογία
Πανεπιστήμιο Πατρών
Σεμινάριο - Ειδική Αγωγή
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Ως έμπειρος εκπαιδευτικός με εξειδίκευση στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων, διαθέτω πολυετή εμπειρία στον τομέα της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας. Κατέχω προπτυχιακό τίτλο από το Τμήμα Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Με βαθιά αγάπη για τη γλώσσα, την ιστορία, τη λογοτεχνία και τον πολιτισμό, έχω αφιερώσει την καριέρα μου στην ανάπτυξη των μαθητών μου, ενθαρρύνοντάς τους να κατανοήσουν και να εκτιμήσουν τον πλούτο της ελληνικής φιλολογίας. Οι διδακτικές μου μέθοδοι συνδυάζουν την παραδοσιακή προσέγγιση με σύγχρονες παιδαγωγικές τεχνικές, προκειμένου να προσφέρω μια ολοκληρωμένη και εμπνευσμένη μαθησιακή εμπειρία. Μέσα από την εμπειρία μου στην εκπαίδευση ενηλίκων, έχω αποκτήσει πολύτιμες δεξιότητες στην προσαρμογή της διδασκαλίας στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες των μαθητών μου, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην προσωπική και ακαδημαϊκή τους ανάπτυξη. 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Ως φιλόλογος, διαθέτω εξειδίκευση και εμπειρία στη διδασκαλία Ιστορίας, Αρχαίων Ελληνικών, Νέων Ελληνικών και Λογοτεχνίας. Με τη βαθιά μου γνώση και αγάπη για αυτά τα μαθήματα, προσφέρω ποιοτική εκπαίδευση που βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν και να εκτιμήσουν την πολιτιστική κληρονομιά μας. Η διδασκαλία μου προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε μαθητή, εξασφαλίζοντας αποτελεσματική μάθηση και προετοιμασία για εξετάσεις. Εάν επιθυμείτε υποστήριξη σε αυτά τα κρίσιμα γνωστικά πεδία, είμαι εδώ για να σας βοηθήσω να επιτύχετε τους στόχους σας.

Επαγγελματική Εμπειρία

Με επαγγελματική εμπειρία 7 ετών ως φιλόλογος, έχω διδάξει Ιστορία, Αρχαία Ελληνικά, Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία σε μαθητές διαφόρων επιπέδων. Η εμπειρία μου με έχει εξοπλίσει με αποτελεσματικές διδακτικές μεθόδους και την ικανότητα να προσαρμόζομαι στις ανάγκες κάθε μαθητή. Είμαι αφοσιωμένος στην παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης, βοηθώντας τους μαθητές και τις μαθήτριες να κατανοήσουν βαθύτερα τη γλώσσα και την πολιτιστική κληρονομιά μας και να επιτύχουν στους ακαδημαϊκούς τους στόχους.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί πιστεύω βαθιά στη δύναμη της εκπαίδευσης να αλλάζει ζωές. Τα κίνητρά μου προέρχονται από την αγάπη μου για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και την ιστορία, καθώς και την επιθυμία μου να μεταδώσω αυτήν την αγάπη στους μαθητές μου. Θέλω να εμπνεύσω τους μαθητές να ανακαλύψουν τον πλούτο της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στη σκέψη και την έκφραση.

Οι στόχοι μου ως εκπαιδευτικός είναι να δημιουργήσω ένα υποστηρικτικό και εμπνευσμένο περιβάλλον μάθησης, όπου κάθε μαθητής μπορεί να αισθάνεται άνετα να εκφράσει τις απορίες του και να εξερευνήσει τις δυνατότητές του. Θέλω να ενθαρρύνω την κριτική σκέψη, την αυτοπεποίθηση και την αγάπη για τη μάθηση, βοηθώντας τους μαθητές να επιτύχουν στους ακαδημαϊκούς και προσωπικούς τους στόχους. Μέσα από τη διδασκαλία, φιλοδοξώ να συμβάλλω στη διαμόρφωση υπεύθυνων και καλλιεργημένων πολιτών.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Για να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, ακολουθώ μια σειρά από βήματα που μου επιτρέπουν να γνωρίσω καλύτερα τον μαθητή και να προσαρμόσω τη διδασκαλία μου στις ατομικές του απαιτήσεις:

  1. Αρχική αξιολόγηση: Ξεκινώ με μια αρχική αξιολόγηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του μαθητή στα μαθήματα Ιστορίας, Αρχαίων Ελληνικών, Νέων Ελληνικών και Λογοτεχνίας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τεστ, ασκήσεις ή συζητήσεις για να διαπιστώσω το επίπεδο κατανόησης και τα κενά στη γνώση.
  2. Συζήτηση με τον μαθητή: Μιλάω με τον μαθητή για να κατανοήσω τους στόχους του, τις προτιμήσεις του στη μάθηση και τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζει. Αυτή η ανοιχτή επικοινωνία βοηθά να δημιουργηθεί μια σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας.
  3. Παρατήρηση: Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, παρατηρώ προσεκτικά τον τρόπο που ο μαθητής μαθαίνει, τις αντιδράσεις του στις διάφορες μεθόδους διδασκαλίας και τα σημεία όπου δείχνει ιδιαίτερη δυσκολία ή ενδιαφέρον.
  4. Ανατροφοδότηση: Ζητώ συχνά ανατροφοδότηση από τον μαθητή σχετικά με το τι θεωρεί χρήσιμο και τι όχι στη διδασκαλία. Αυτό με βοηθά να προσαρμόζω τις μεθόδους μου ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες του.
  5. Επικοινωνία με γονείς και άλλους εκπαιδευτικούς: Όπου είναι δυνατό, επικοινωνώ με τους γονείς του μαθητή και άλλους εκπαιδευτικούς για να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη εικόνα των αναγκών και των δυνατοτήτων του μαθητή.
  6. Προσαρμοσμένη διδασκαλία: Με βάση όλες αυτές τις πληροφορίες, προσαρμόζω το διδακτικό μου πλάνο για να καλύψω τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή, εστιάζοντας σε ενισχυτικές ασκήσεις, επιπλέον υλικό ή διαφοροποιημένες δραστηριότητες που θα τον βοηθήσουν να επιτύχει τους στόχους του.

Με αυτή τη συστηματική προσέγγιση, διασφαλίζω ότι η διδασκαλία μου είναι στοχευμένη και αποτελεσματική, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην πρόοδο και την επιτυχία του μαθητή.

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Συμπλήρωση μηχανογραφικού
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Χρήση εξωσχολικών βιβλίων
Προσφορές
Έκπτωση σε αδέρφια
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές