Παραδίδονται μαθήματα κλασικού πιάνου και μουσικής (θεωρία, αρμονία, αντίστιξη) σε μαθητές, φοιτητές και ενήλικες ανεξαρτήτως επιπέδου. Παρέα θα μάθουμε να ακούμε, να παίζουμε, να αυτοσχεδιάζουμε και θα προσεγγίσουμε με πρωτότυπο και διασκεδαστικό τρόπο την εμπειρία της μουσικής.
Τα μαθήματα παρέχονται δια ζώσης στην Αθήνα ή διαδικτυακά.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
•Απόφοιτος του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.
•Απόφοιτος της σχολής Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης με ακαδημαϊκό δίπλωμα στο κλασικό πιάνο.
•Κάτοχος πτυχίων αρμονίας, αντίστιξης και ενοργάνωσης, με εμπειρία στην διδασκαλία παιδιών και ενηλίκων.
•Κάτοχος πιστοποιητικού επιμόρφωσης "Ειδική Αγωγή και Εκπάιδευση" του Παν. Αιγαίου.
Η σχέση μαθητή-δασκάλου είναι από τις πιο σημαντικές στην εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου. Η αγάπη μου για την μουσική με παρακινεί συνεχώς να βρίσκω αποτελεσματικές και ευχάριστες μεθόδους διδασκαλίας που θα κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του εκάστοτε μαθητή. Προσεγγίζω κάθε μάθημα αναλόγως με τις ανάγκες του ατόμου που διδάσκω και θεωρώ ότι η υπομονή και η προσαρμοστικότητα είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία ενός καθηγητή. Η δημιουργία ενός ευχάριστου κλίματος είναι απαραίτητη, διότι δημιουργεί ασφάλεια για προσωπική έκφραση και αυτόνομη καλλιτεχνική ανάπτυξη. Στο ρεπερτόριο φροντίζω να συμπεριλαμβάνω κομμάτια επιλογής των μαθητών και επιπλέον εντάσσω τον αυτοσχεδιασμό σε μεγάλη συχνότητα καθώς βοηθάει στην μουσική αντίληψη και την ελεύθερη έκφραση.
Εμπειρία διδασκαλίας σε:
•Βρεφονηπιακό σταθμό/Μαθήματα μουσικοκινητικής (2-4 ετών)
•ΚΔΑΠ/Μαθήματα μουσικής (5-12 ετών)
•Ιδιαίτερα μαθήματα Πιάνου/Θεωρητικών (όλες οι ηλικίες)
Η διδασκαλία μού δίνει την δυνατότητα να προσφέρω και να εξελίσσομαι. Έχω την ανάγκη να μοιράζομαι και να μεταφέρω τις γνώσεις και την αγάπη μου για την μουσική στα άτομα που το επιθυμούν και να τους βοηθάω να έρχονται πιο κοντά στους στόχους τους. Επιπλέον, η διδασκαλία μου προσφέρει συνεχή επαφή με το αντικείμενο αλλά και προκλήσεις που μου δίνουν την δυνατότητα να εξελλίσομαι συνεχώς.
Τα ιδιαίτερα μαθήματα που παραδίδω διαμορφώνονται αναλόγα με τις ανάγκες του κάθε μαθητή. Η ηλικία, οι μουσικές προτιμήσεις και οι στόχοι του καθενός είναι τα πρώτα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσω για να δημιουργηθεί το κατάλληλο πρόγραμμα. Ωστόσο, μια αναγνωριστική συζήτηση δεν αρκεί καθώς χρειάζεται παρατήρηση και χρόνος με τον μαθητή για να προσαρμοστεί το μάθημα ακριβώς στις ανάγκες του. Θεωρώ ότι η εμπειρία μου στην μουσική και η ποικιλία των μαθητών που έχω διδάξει μου δίνουν την δυνατότητα να ανταποκριθώ και να προσαρμοστώ στις ανάγκες κάθε μαθητη.