Ως καθηγητής φιλόλογος, πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ειδικεύομαι στη διδασκαλία της Αρχαίας και Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Έκθεσης, της Ιστορίας και των Λατινικών. Έχω μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, τόσο σε μαθητές με υψηλές επιδόσεις, όσο και σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Αναλαμβάνω, επίσης, την προετοιμασία μαθητών για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις στα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών, της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, των Λατινικών και της Ιστορίας.
Ταυτόχρονα, ως ειδικός παιδαγωγός, εξειδικευμένος στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών, ειδικεύομαι στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών που οφείλονται στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας, στη Δυσλεξία, στη Νοητική Υστέρηση-Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος ή σε συναισθηματικές διαταραχές.
Διαθέτω άριστη γνώση του αντικειμένου μου, η οποία σε συνδυασμό με την ικανότητα να μεταδίδω τη γνώση και το σεβασμό μου προς όλους τους μαθητές μπορούν να εγγυηθούν τη μαθησιακή τους επιτυχία.
Ως καθηγητής φιλόλογος, εξειδικευμένος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, δίδαξα σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα τμήματα ένταξης της Α’, Β’ και Γ’ τάξης του 40ου Γυμνασίου Αθηνών. .
Επιπλέον, έχω πολυετή εμπειρία σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στην προετοιμασία των μαθητών για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.
Ως παιδαγωγός, εξειδικευμένος στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών, είχα αναλάβει κατά τη σχολική χρονιά 2019-2020 την καθημερινή παράλληλη στήριξη στην τάξη μαθητή της Α’ Γυμνασίου στο φάσμα του αυτισμού. Η παρέμβασή μου αφορούσε στο σχεδιασμό των κατάλληλων στρατηγικών και τεχνικών, τόσο για την υπέρβαση των μαθησιακών δυσκολιών στην πράξη, όσο και στην τροποποίηση των ανεπιθύμητων συμπεριφορών και την εκμάθηση των τυπικών.
Επέλεξα τη διδασκαλία διότι θεωρώ πως το λειτούργημα του παιδαγωγού μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές στην σχολική τους πορεία και μακροπρόθεσμα να διαπλάσει ολοκληρωμένες προσωπικότητες.
Η εργασία μου επικεντρώνεται στην καθημερινή παρατήρηση και τον εντοπισμό των μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών, όπως επίσης και στο σχεδιασμό εξατομικευμένων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων για την υπέρβαση των δυσκολιών αυτών στην τάξη.
Για μαθητές τυπικής ανάπτυξης, η εργασία μου στοχεύει στην ολόπλευρη προετοιμασία για την κατάκτηση των γνωστικών αντικειμένων των φιλολογικών μαθημάτων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.