Επικοινωνήστε μαζί μου για ξεκινήσετε καλοκαιρινή προετοιμασία για τις πανελλήνιες τον Ιούνιο του 2025! Τα μαθήματα ξεκινούν νωρίς για να υπάρχει χρόνος σωστής επανάληψης και κατανόησης σε όλο το υλικό! ΛΙΓΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ!
Έχετε χρόνια να πιάσετε βιβλία; Ποτέ δεν είναι αργά! Ειδικεύομαι στην προετοιμασία ενηλίκων που ξεκινούν από το μηδέν και έχουν όνειρο να μπουν στο πανεπιστήμιο!
Είμαι φιλόλογος πτυχιούχος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στα αρχαία ελληνικά και λατινικά.
Απευθύνομαι σε μαθητές γυμνασίου, λυκείου και απόφοιτους.
Γυμνάσιο:
Αρχαία Ελληνικά: Από την πρώτη γυμνασίου χτίζονται οι βάσεις καθώς η ύλη της γραμματικής και του συντακτικού ολοκληρώνεται στη γ' γυμνασίου και θεωρείται διδαγμένη στο Λύκειο. Στο μάθημα εστιάζω στον τρόπο εξέτασης του μαθήματος αλλά και στα σημεία που θεωρούνται αναγκαία στις επόμενες τάξεις. Το μάθημα χωρίζεται στην ανάλυση του κειμένου, τη γραμματική, λεξιλογικά φαινόμενα και σύνταξη.
Νέα Ελληνικά, Έκθεση και Λογοτεχνία: Ίσως το σημαντικότερο μάθημα αφού ο μαθητής ανεξαρτήτως κατεύθυνσης που θα ακολουθήσει θα κληθεί να εξεταστεί για την εισαγωγή του στο πανεπιστήμιο. Από το πως γράφεται μία σωστή πρόταση, παράγραφος και τέλος ολόκληρη η έκθεση είναι θέμα εξάσκησης και διδασκαλίας! Σε αυτές τις πρώτες τάξεις διδάσκεται ακόμα γραμματική και συντακτικό της νέας ελληνικής. Τα είδη των προτάσεων, το αντικείμενο, το Υποκείμενο.. Όλα ξαναέρχονται στην ύλη για μία τελευταία φορά! Η μελέτη λογοτεχνικών κειμένων που συνεξετάζεται στις τελικές εξετάσεις είναι, συνήθως, η ευχάριστη ανάπαυλα μέσω των άλλων γνωστικών αντικειμένων.
Λύκειο:
Αρχαία Ελληνικά: Στο λύκειο τα αρχαία ελληνικά έχουν την τιμητική τους κυρίως για τους υποψηφίους των ανθρωπιστικών σπουδών. Η προετοιμασία ξεκινάει με επανάληψη της γραμματικής και τη μελέτη των βασικών ανώμαλων ρημάτων. Βήμα-βήμα παρουσιάζεται και το συντακτικό, απαραίτητο εργαλείο για τη μετέπειτα επεξεργασία και μετάφραση του αγνώστου κειμένου στην συνέχεια το οποίο καταλαμβάνει το 50% της βαθμολογίας , με πολλές ασκήσεις και ανάλυση οι μαθητές συνήθως παρουσιάζουν τα αρχαία ως το αγαπημένο τους μάθημα και έχουν βαθμολογίες άνω του 15 στις εξετάσεις! Το άλλο μισό του μαθήματος είναι η μελέτη κειμένων αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων. Στην α' λυκείου ιστοριογραφία, στη β' λυκείου ρητορεία και η κορωνίδα των επιστημών στην γ' λυκείου φιλοσοφία!
Νέα Ελληνικά, Έκθεση και Λογοτεχνία (ΕΠΑΛ/ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ) : Πολλοί μαθητές εισήχθησαν τελικά στο τμήμα της επιλογής τους επειδή πέτυχαν καλό βαθμό σε αυτό το αρκετά απαιτητικό μάθημα. Η Έκθεση , κατά τη γνώμη μου, δεν χρειάζεται να φοβίζει αφού στην ουσία έχει συγκεκριμένη μεθοδολογία και ο καθένας μπορεί πετύχει τη συγγραφή ενός σωστού κειμένου. Η δημιουργία κειμένου είναι, λοιπόν, το ένα μέρος, η επεξεργασία και κατανόηση είναι το άλλο. Με την πληθώρα θεματικών που εξετάζονται μέσα στο έτος, οι συχνές προσομοιώσεις εξετάσεων και με την ανάλυση λογοτεχνικών κειμένων από όλα τα ρεύματα της ποίησης και της πεζογραφίας ο μαθητής δεν νιώθει το παραμικρό άγχος!
Λατινικά: Το μάθημα με τα περισσότερα 20άρια! Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι εύκολο, ειδικά από τη στιγμή που η ύλη έχει αυξηθεί. Με συχνές επαναλήψεις και διαγωνίσματα όλο το χρόνο μπορεί ο υποψήφιος να τελειοποιείσει τις δεξιότητες του και ναι χωρίς καμία ανησυχία να πάει στο εξεταστικό κέντρο. Η γραμματική παίζει σημαντικό ρόλο στα λατινικά όπως και η μετάφραση των κειμένων. Μετά την κατάκτηση των στοιχειωδών περνάμε στην επεξεργασία των πιο δύσκολων συντακτικών φαινομένων όπως ο πλάγιος λόγος και οι διάφορες μετατροπές που όπως θα δει ο μαθητής με την κατάλληλη εξάσκηση όλα γίνονται εύκολα και κατανοητά!
Ιστορία: Το πλεονέκτημα του μαθήματος είναι ότι δεν προ απαιτείται γνώση από προηγούμενες χρονιές. Με την βοήθεια μου τα μπερδεμένα ιστορικά γεγονότα ξεδιαλύνονται και έρχεται η βαθιά κατανόηση των γεγονότων. Βήμα-βήμα μαθαίνουμε να επεξεργαζόμαστε τις ιστορικές πηγές που καταλαμβάνουν το 50% του διαγωνίσματος. Το στοίχημα της ιστορίας είναι η απομνημόνευση, η κριτική ανάλυση των πηγών και ο συνδυασμός και σύγκριση διαφορετικών κεφαλαίων της ύλης. Με τα πολλαπλά διαγωνίσματα πετυχαίνουμε τον σκοπό μας!
ΤΙΜΕΣ
Διαδικτυακά: Γυμνάσιο: α' γυμνασίου 10Ε β' και γ' 12Ε, 15Ε α' Λυκείου,15Ε β' και γ' λυκείου
Δια ζώσης: Γυμνάσιο 10Ε, 15Ε α' Λυκείου,15Ε β' και γ' λυκείου στον χώρο μου
Γυμνάσιο 15Ε, 18Ε α' Λυκείου,20Ε β' και γ' λυκείου στον χώρο σας
Στις τιμές περιλαμβάνονται: προσωπικές σημειώσεις, διαγωνίσματα τρίωρα προσομοίωσης και τεστ, προγραμματισμός μελέτης και διαρκής επικοινωνία.
- 100% Επιτυχία στις πανελλήνιες εξετάσεις. 'Oλοι οι μαθητές μου είναι πλέον πτυχιούχοι ή σπουδάζουν!
- Συνέπεια
- Οργάνωση και μεταδοτικότητα
- Επικοινωνία με γονείς ανά τακτά διαστήματα
- Συχνές επαναλήψεις
- Διαγωνίσματα προσομοίωσης
- Σημειώσεις και χρήση κατάλληλων εξωσχολικών συγγραμμάτων
- Εξατομικευμένη προσέγγιση
Για πάνω από 15 χρόνια στέκομαι στο πλευρό των μαθητών. Είτε ενδιαφέρονται για να κατανοήσουν τη γλώσσα και να έχουν έναν καλό βαθμό στο γυμνάσιο είτε στοχεύουν στις πανελλήνιες εξετάσεις έχω την κατάλληλη μεθοδολογία! Επιπροσθέτως, έχω αναλάβει με επιτυχία και ενήλικες που είχαν χρόνια να ασχοληθούν μα διάβασμα και εξετάσεις. Έχω προετοιμάσει με επιτυχία μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και πάντα προσαρμόζω το μάθημα ώστε να είναι πιο αποτελεσματικό. Γνωρίζω την ύλη και όλες τις αλλαγές που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια όπως τράπεζα θεμάτων στο λύκειο και ανταποκρίνομαι στις ανάγκες του εκάστοτε στόχου που θέτει ο μαθητής και φυσικά ο γονέας.
Όταν παθιάζεσαι με κάτι τόσο μεγαλώνει και η επιθυμία σου να το μοιραστείς! Έτσι ξεκίνησε η διδασκαλία για μένα. Η γλώσσα είναι ο τρόπος που σκεφτόμαστε και αντικατοπτρίζει τον εσωτερικό μας κόσμο. Έτσι, η σωστή δομή και ο τρόπος που εκφραζόμαστε έχουν αξία. Θέλω και οι μαθητές μου να σαγηνευτούν από τη γοητεία των κειμένων και των εννοιών. Πάνω από όλα, να εκπληρώσουν τα όνειρα τους πετυχαίνοντας να σπουδάσουν αυτό που αγαπούν και να εργαστούν σε κάτι που τους γεμίζει.
Οι εκπαιδευτικές ανάγκες μπορεί να χρειαστεί χρόνο για να έρθουν στην επιφάνεια. Ωστόσο, με την επικοινωνία και συνεχή ανατροφοδότηση πάντα συνειδητοποιώ τι είναι αυτό που χρειάζεται! Για αυτό το λόγο προσπαθώ οι μαθητές να γράφουν διαγωνίσματα ανά τακτά διαστήματα ώστε να υπάρχει αξιολόγηση και να βλέπουν και οι ίδιοι την πρόοδο τους. Με αυτό τον τρόπο, βρίσκουμε ελλείψεις ή κενά και μπορούμε άμεσα να κάνουμε στοχευμένες επαναλήψεις χωρίς να χάνουμε χρόνο.