Tελειόφοιτη φοιτήτρια του Τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπ. Θεσσαλίας, προσφέρει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου στην περιοχή του Βόλου. Για επικοινωνία παρακαλώ στείλτε μήνυμα στη σελίδα μου στο facebook : Μαρία Τσιγερά.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:
• Απόφοιτη Γενικού Λυκείου με Γ.Μ.Ο. : Άριστα 19,3
• Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας : Bsc Τμήμα Ιστορίας , Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας (2021-2025)
• Staatlicher Sprachnachweis Deutsch – Β1 Advanced Γερμανικά (2020)
• Proficiency Certificate in English Language C)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ :
• Εισαγωγή στο Άγχος και τις Αγχώδεις Διαταραχές
• Γονείς Εφήβων: Τελικά Πόσο Δύσκολο Είναι;
• Στρες & Άγχος : Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες και Τρόποι Αντιμετώπισής του
ΔΕΞΙΌΤΗΤΕΣ:
• Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας που ενθαρρύνουν την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης.
• Παιδαγωγική Προσέγγιση: Ανάπτυξη και εφαρμογή παιδαγωγικών πρακτικών που ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες και ταλέντα κάθε παιδιού.
• Επικοινωνιακές Ικανότητες: Ικανότητα διαχείρισης επικοινωνίας με μαθητές και γονείς ενθαρρύνοντας ένα περιβάλλον ανοιχτής και ειλικρινούς επικοινωνίας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ ΕΜΠΕΙΡΊΑ :
• Ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου από το 2019 έως και σήμερα
• Δημιουργική απασχόληση , επίβλεψη και φροντίδα παιδιών 4 -10 χρονών από το 2017 έως και σήμερα.
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί μου προσφέρει την ευκαιρία να εμπνέω και να καθοδηγώ νέους ανθρώπους προς τη γνώση και την προσωπική τους ανάπτυξη. Η αλληλεπίδραση με τους μαθητές με γεμίζει ικανοποίηση και με παρακινεί να εξελίσσομαι συνεχώς. Βλέποντας την πρόοδό τους και συμβάλλοντας στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων και της αυτοπεποίθησής τους, νιώθω πως επιτελώ ένα σημαντικό κοινωνικό έργο. Η διδασκαλία δεν είναι απλά ένα επάγγελμα, αλλά ένα λειτούργημα που με γεμίζει με αίσθημα ευθύνης και περηφάνιας.
Ως εκπαιδευτικός με πάθος για τη διδασκαλία , έχω αφιερωθεί στην προώθηση της εκπαίδευσης και την ανάπτυξη των μαθητών μου. Η προσέγγισή μου βασίζεται στην κατανόηση ότι κάθε παιδί είναι μοναδικό και έχει τις δικές του ανάγκες και ικανότητες. Επιδιώκω να δημιουργήσω ένα περιβάλλον μάθησης, όπου κάθε μαθητής μπορεί να αναπτύξει τις δυνατότητές του και να αισθάνεται ασφαλής να εκφράσει τις σκέψεις και τις ιδέες του.