Είμαι καθηγήτρια μαθηματικών με 5ετή εμπειρία στη διδασκαλία και προσφέρω ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών σε μαθητές όλων των επιπέδων, από την Πρωτοβάθμια έως και την Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αναλαμβάνω επίσης μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, προσαρμόζοντας τη διδασκαλία στις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Τα μαθήματα μπορούν να γίνουν και στα αγγλικά.
*αν θέλετε να επικοινωνήσετε στείλτε μου μήνυμα στο
Ο στόχος μου είναι να βοηθήσω κάθε μαθητή όχι μόνο να αριστεύσει, αλλά κυρίως να του μεταδώσω την αγάπη μου για τα μαθηματικά. Θέλω να καλλιεργήσω τη λογικομαθηματική του σκέψη, ώστε να βλέπει τα μαθηματικά ως ένα εργαλείο κατανόησης του κόσμου, και όχι απλώς ως ένα σχολικό μάθημα. Μέσω της διδασκαλίας μου, επιδιώκω να εμπνεύσω τους μαθητές να ανακαλύψουν τη χαρά της επίλυσης προβλημάτων και να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους ωφελήσουν σε όλη τους τη ζωή.
Για να το επιτύχω αυτό κάνω αξιοποιώ τα εξής:
• Εξατομικευμενος σχεδιασμός του μαθήματος σύμφωνα με τα εκπαιδευτικά πρότυπα, τις ανάγκες και τον ρυθμό του κάθε μαθητή.
• Ανάπτυξη και εφαρμογή διαδραστικών εκπαιδευτικών υλικών και μεθόδων διδασκαλίας για την ενίσχυση της κατανόησης των μαθητών σε σύνθετες μαθηματικές έννοιες.
•Παροχή επιπλέον υποστήριξης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, αναπτύσσοντας εκπαιδευτικά σχέδια προσαρμοσμένα στην αντίληψη του κάθε μαθητή.
•Χρήση εξωσχολικού βοηθήματος σε συνδυασμό με προσωποποιημένες σημειώσεις, για την μέγιστη κατανόηση της θεωρίας και την επίλυση ασκήσεων.
Και συνδυαστικά με όλα τα παραπάνω επιτυγχάνω να ενισχύσω την αυτοπεποίθηση και την καλή ψυχολογία των μαθητών, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό περιβάλλον όπου αισθάνονται ασφαλείς να εκφραστούν, να κάνουν λάθη και να μάθουν από αυτά. Πιστεύω ότι όταν οι μαθητές νιώθουν σιγουριά για τις ικανότητές τους και έχουν θετική στάση απέναντι στη μάθηση, είναι σε θέση να αριστεύσουν και να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους. Μέσα από την ενθάρρυνση, την υπομονή και τη συνεχή υποστήριξη, βοηθώ τους μαθητές μου να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους και να πετύχουν τους στόχους τους με αυτοπεποίθηση.
Παροχή διδασκαλίας σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και κυριως Λυκείου, με έμφαση στην προετοιμασία για πανελληνιες εξετασεις.
Εμπειρία στην σχεδίαση και υλοποίηση προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας για μαθητές με αδυναμίες στη μαθηματική σκέψη και ανάλυση.
Προετοιμασία σε προπτυχιακούς φοιτητές οικονομικών, θετικων και ορισμένων θεωρητικών σχολών (ψυχολογία εκπα) που επιθυμούσαν να περάσουν συγκεκριμένα μαθηματικά, κυρίως σχετικά με στατιστική.
Συμμετοχή σε διαγωνισμούς μαθηματικών με τους μου, προωθώντας τη δημιουργική προσέγγιση στη μάθηση και την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων. Ενώ τους ενθάρρυνα να σκεφτούν πέρα από τα συνηθισμένα, να αναπτύξουν πρωτότυπες στρατηγικές και να συνεργαστούν για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων.
Από όταν ήμουν η ίδια μαθήτρια ανακάλυψα ότι έχω την ικανότητα να μεταδίδω τη γνώση με τρόπο που την κάνει προσιτή και κατανοητή στους φιλους μου και αργότερα στους μαθητες μου. Η μεταδοτικότητα αυτή δεν περιορίζεται μόνο στην απλή διδασκαλία της ύλης, αλλά επεκτείνεται στην ικανότητά μου να αφουγκράζομαι τις ανάγκες των μαθητών, να προσαρμόζω τη μέθοδο διδασκαλίας μου ανάλογα με τον τρόπο μάθησης του καθενός και να δημιουργώ ένα περιβάλλον όπου η μάθηση γίνεται φυσική και ευχάριστη διαδικασία.
Ταυτόχρονα θεωρώ ότι η διδασκαλία είναι γεμάτη προκλήσεις αλλά και ανταμοιβές με αποτέλεσμα να μου δίνεται η ευκαιρία να μαθαίνω και να εξελίσσομαι κι εγώ, παράλληλα με τους μαθητές μου, συνεχώς.
Επιπλέον, η διδασκαλία μου προσφέρει την ικανοποίηση του να βλέπω την πρόοδο και την επιτυχία των μαθητών μου, ενω συμβάλω στην καλλιέργεια της κριτικής τους σκέψης καθώς και στην προσωπική τους ανάπτυξη, εμπνέοντας τους μια αγάπη για τη μάθηση που μπορεί να τους συνοδεύει εφόρου ζωής.
Για να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή ξεκινάω με μια αρχική αξιολόγηση των γνώσεων του μαθητή, είτε μέσω ενός διαγνωστικού τεστ είτε μέσω συζήτησης, ανάλογα την ηλικία του, για να εντοπίσω το επίπεδό του και τα πιθανά κενά στις γνώσεις του. Αργότερα κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, παρατηρώ τον τρόπο που αντιδρά στις ασκήσεις και τις εξηγήσεις μου, ώστε να εντοπίσω σημεία που τον δυσκολεύουν και απαιτούν επιπλέον υποστήριξη. Παράλληλα συζητάω με τον μαθητή για το πώς νιώθει κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, ρωτώντας τον για τα σημεία που βρίσκει πιο δύσκολα και ενθαρρύνοντάς τον να εκφράζει τις απορίες του. Επίσης, αναλύω τις επιδόσεις του σε ασκήσεις και τεστ, ώστε να δω σε ποιες περιοχές χρειάζεται περαιτέρω εξάσκηση ή διαφορετική προσέγγιση. Ταυτόχρονα επιδιώκω πάντα να συνεργάζομαι στενά με τους γονείς για να αποκτήσω μια πλήρη εικόνα των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή, λαμβάνοντας υπόψη και εξωγενείς παράγοντες. Εννοείται πως δοκιμάζω διαφορετικές μεθόδους διδασκαλίας, ώστε να εντοπίσω ποια είναι πιο αποτελεσματική για τον συγκεκριμένο μαθητή, και προσαρμόζω το μάθημά μου ανάλογα. Επίσης, αξιολογώ τακτικά την πρόοδό του και αναπροσαρμόζω τη μέθοδό μου, καθώς οι ανάγκες του μεταβάλλονται με την πάροδο του χρόνου.
*στοιχεια επικοινωνίας: