- Ονομάζομαι Μάριος Μικελόπουλος και είμαι φοιτητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.). Παράλληλα με τις σπουδές μου, έχω αναπτύξει μια βαθιά αγάπη για τα μαθηματικά και επιθυμώ να μεταδώσω αυτήν την αγάπη και τις γνώσεις μου σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
- Τα μαθηματικά αποτελούν θεμέλιο για πολλές επιστήμες και τεχνολογίες. Πιστεύω ότι η κατανόηση των βασικών αρχών τους μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές τόσο στις σπουδές τους όσο και στην καθημερινή ζωή. Μέσα από τα μαθήματά μου, επιδιώκω να ενισχύσω τις μαθηματικές δεξιότητες των μαθητών, να αναπτύξω την κριτική τους σκέψη και να τους βοηθήσω να προσεγγίσουν τις εξετάσεις τους με αυτοπεποίθηση. Στόχος μου είναι να κάνω τα μαθηματικά πιο προσιτά και κατανοητά, ώστε οι μαθητές να ανακαλύψουν τη χαρά της μάθησης και να ξεπεράσουν τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίζουν.
- Είμαι εδώ για να προσφέρω μια εξατομικευμένη διδασκαλία, προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε μαθητή, με υπομονή, ενθάρρυνση και αγάπη για το αντικείμενο.
Είμαι ένας νέος άνθρωπος με όρεξη να βοηθήσω παιδιά σε μικρή ηλικία να αγαπήσουν τα μαθηματικά και να τους ώθησω να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στο σχολείο και να αποκτήσουν στόχους για σπούδες σε σχολές αντίστοιχες της δικιας μου είτε άλλων θετικών επιστημών.
Φροντιστηριο Οροσημο Θαλης Πυργος 2024-2024
Επιθυμία για Παροχή Υπηρεσίας: Η διδασκαλία προσφέρει την ευκαιρία να επηρεάσει θετικά τις ζωές των μαθητών. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όσους επιθυμούν να συμβάλλουν στην κοινωνία και να κάνουν τη διαφορά.
Δημιουργικότητα: Η διδασκαλία είναι μια δημιουργική διαδικασία, καθώς περιλαμβάνει την ανάπτυξη μεθόδων και υλικών για την καλύτερη κατανόηση των μαθητών. Αυτή η δημιουργικότητα μπορεί να είναι ένα ισχυρό κίνητρο για άτομα που απολαμβάνουν τη συνεχή ανανέωση και βελτίωση.
Εκπαιδευτική Ανάπτυξη Μαθητών: Ένας από τους βασικούς στόχους της διδασκαλίας είναι να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, ώστε να επιτύχουν τους δικούς τους προσωπικούς και επαγγελματικούς στόχους.
Καλλιέργεια Κριτικής Σκέψης: Η διδασκαλία συχνά στοχεύει στο να ενθαρρύνει τους μαθητές να σκέφτονται κριτικά, να θέτουν ερωτήματα και να εξετάζουν τα δεδομένα από πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες.
- Το να καταλάβεις τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή είναι σαν να προσπαθείς να αποκρυπτογραφήσεις μια μοναδική ιστορία. Πρέπει να τον παρατηρήσεις προσεκτικά, να δεις πώς αντιδρά μέσα στην τάξη, πότε διστάζει και πότε ενθουσιάζεται. Δεν είναι απλά να κάνεις διαγνωστικά τεστ ή να δεις τα αποτελέσματα των γραπτών του. Είναι να πιάσεις αυτό το βλέμμα που δείχνει αν καταλαβαίνει ή όχι, να ακούσεις τον τρόπο που μιλάει για το μάθημα, να νιώσεις την αγωνία ή τη χαρά του. Κάθε μαθητής έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, και το πιο σημαντικό είναι να μπορείς να του δώσεις χώρο να τις εκφράσει. Με τους γονείς, συζητάς ανοιχτά και ειλικρινά, προσπαθώντας όλοι μαζί να βρείτε τον καλύτερο δρόμο για αυτόν. Η κατανόηση έρχεται από το νοιάξιμο και την προσοχή στις μικρές, καθημερινές στιγμές.