Είμαι εκπαιδευτικός γενικής και ειδικής αγωγής με δεκαετή εμπειρία στον τομέα της εκπαίδευσης αξιολόγησης και παρεμβάσεις δίνοντας έμφαση στις ατομικές ανάγκες του μαθητευόμενου και Δημιουργώντας εκπαιδευτικό υλικό στοχευμένο και βιωματικού τύπου για την αποτελεσματικότερη εμπέδωση της ύλης.
Αρχικά έχω στόχο την διευκόλυνση και την ομαλή προσωπική επαφή με τον μαθητή , επιδιώκω την δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, διαθέτω πλούσιο εποπτικό υλικό και βιωματικού τύπου υλικό προσπερασμένο κάθε φορά στις ανάγκες του κάθε μαθητή . Εξειδικεύομει τακτικά σε θέματα εκπαίδευσης και ψυχολογίας των παιδιών καθώς και σε κοινωνιολογικά θέματα .
Έχω δεκαετή εμπειρία στον τομέα της εκπαίδευσης . Μέσω των μεταπτυχιακών μου σπουδών Απέκτησα την θεωρητική και πρακτική εμπειρία στην αξιολόγηση και παρέμβαση των ατομικών αναγκών του κάθε μαθητή. Μέσα από διαρκή επιμόρφωση σε θέματα εκπαιδευτικά εξελίσσομαι και εμπλουτίζω τις γνώσεις και την πρακτική μου ικανότητα στον τομέα της εκπαίδευσης .
Επέλεξα να σταδιοδρομήσω στο χώρο της εκπαίδευσης, διότι πιστεύω ότι είναι μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες που χαρακτηρίζουν τον πολιτισμό μας. Πιστεύω ότι οι εκπαιδευτικοί, ατομικά και συλλογικά, έχουν τη δυνατότητα όχι μόνον να βελτιώσουν τον κόσμο, αλλά και να τον αλλάξουν. Μέσα από τη διαδικασία της διδασκαλίας καθημερινά ανανεώνομαι προσωπικά, αλλά και επαγγελματικά.Θέλω οι μαθητές μου να μαθαίνουν σε ένα φιλικό και αξιοκρατικό περιβάλλον, ώστε να αυξηθεί η αυτοεκτίμησή τους. Η υψηλή αυτοεκτίμηση θα τους κάνει μαχητικούς αγωνιστές, ικανούς να θέτουν και να κατακτούν υψηλούς στόχους. Ως δασκάλα θέλω να ελπίζω ότι συμβάλλω στην ικανότητά τους να το κάνουν, να επιτύχουν επαγγελματικά και να γίνουν καλοί γονείς και παραγωγικά μέλη της κοινωνίας των ανθρώπων. Για όλους τους παραπάνω λόγους διερωτήθηκα τι καλύτερο επάγγελμα θα μπορούσα να ασκώ. Η απάντησή μου ήταν ότι το να διδάσκω δεν είναι επάγγελμα. Είναι αγνή κοινωνική συνεισφορά, και είμαι ευτυχισμένη που σήμερα έχω την ευκαιρία να συνεισφέρω.
Αξιολογώ με Εξειδικευμένες ασκήσεις πάνω σε Κάθε γνωστικό τομέα τα δυνατά και αδύνατα σημεία του μαθητή και έπειτα καταρτίζω ένα πρόγραμμα με στόχους για την ενίσχυση των αναγκών του μαθητή σε κάθε τομέα δημιουργώντας εξειδικευμένες ασκήσεις.