Γεια σας, είμαι τελειόφοιτος φοιτητής στο τμήμα Χημείας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και παραδίδω μαθήματα Χημείας (Γυμνάσιο και Λύκειο) και Μαθηματικών-Φυσικής (Γυμνάσιο).
Θέλω η σχέση με τον κάθε μαθητή να έχει ως θεμέλιο την εμπιστοσύνη και τον αλληλοσεβασμό, ώστε να καταφέρουμε μαζί να λύσουμε όλες τις απορίες, να δημιουργηθεί ένα φιλικό περιβάλλον και να επιτευχθούν οι επιθυμητοί στόχοι.
Υπάρχουν εκπτώσεις αναλόγως τον αριθμό των ωρών διδασκαλίας.
Οι περιοχές που καλύπτω είναι: Αγία Παρασκευή, Χολαργός, Παπάγος, Χαλάνδρι.
Επειδή δεν έχω συνδρομή στην εφαρμογή παρακαλώ και δεν μπορώ να δω τα στοιχεία επικοινωνίας σας στα εισερχόμενα μηνύματα, παρακαλώ καλέστε με στο: (ή στείλετε μου SMS)
Εξηνταεννια-τριαντα-δεκαπέντε-ενενήνταεπτά-ενενηνταπέντε.
Τώρα αρχίζω και ασχολούμαι περισσότερο με τα ιδιαίτερα μαθήματα και διαθέτω αρκετή υπομονή ειδικά με παιδιά που εμφανίζουν δυσκολίες στα μαθήματα. Σκοπός μου είναι να υπάρχει επικοινωνία, εμπιστοσύνη και χημεία με τον μαθητή/τρια.
Διαθέτω εξωσχολικά βοηθήματα με σκοπό την παροχή περαιτέρω σημειώσεων και ασκήσεων για την καλύτερη κατανοήση της διδασκόμενης ύλης στο εκάστοτε μάθημα
Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων Χημείας σε Α΄ και Β΄ Λυκείου και προετοιμασία για Πανελλήνιες στο μάθημα της Χημείας(2023)
Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων Μαθηματικών και Φυσικής σε παιδιά Α' και Γ' Γυμνασίου(2022)
Η ευχαρίστησημου είναι να μπορώ να βλέπω την βελτίωση του μαθητή από τα πρώτα κιόλας μαθήματα. Χτίζεται μεταξύ μας σχέση εμπιστοσύνης, καθώς κεντρίζεται το ενδιαφέρον του μαθητή για το μάθημα και αποκτάει θέληση για περαιτέρω μάθηση.
Όταν βλέπω τον μαθητή να βελτιώνεται και να νιώθει μεγαλύτερη άνεση και αυτοπεποίθηση, με γεμίζει τεράστια χαρά και μου δίνει κίνητρο να συνεχίσω ακόμα παραπάνω. Ως μελλοντικός πτυχιούχος Χημικός, θέλω να συμβάλλω στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης τους και να τους βοηθήσω να δουν τη Χημεία όχι απλώς ως ένα σχολικό μάθημα, αλλά ως ένα εργαλείο για την κατανόηση του κόσμου γύρω τους.
Μέσα από τη συζήτηση αρχικά. Με κάποιες βασικές ερωτήσεις γνώσεων και από την προηγούμενη τάξη, θα καταλάβω σε ένα αρχικό στάδιο στο που περίπου βρίσκεται ο/η μαθητής/μαθήτρια. Έπειτα και με κάποιες ασκήσεις θα δούμε μαζί με τον εκάστοτε μαθητή πώς θα προχωρήσουμε. Κάθε μαθητής είναι διαφορετικός και αξίζει την δικιά του βέλτιστη αντιμετώπιση. Έτσι, στο πρώτο μάθημα, θα εξετάσουμε αναλυτικά τις προηγούμενες γνώσεις σας και θα αναδείξουμε τυχόν κενά στην κατανόηση. Αυτή η αρχική ανάλυση μας επιτρέπει να προσαρμόσουμε το πρόγραμμα μαθημάτων ακριβώς στις ανάγκες σας και να αντιμετωπίσουμε πιθανές δυσκολίες.
Είμαι προσεκτικός στην παρατήρηση των μαθητών κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας. Παρατηρώ τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν στο μάθημα, το επίπεδο της συμμετοχής τους, και τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Διατηρώ ανοικτή επικοινωνία με τους μαθητές και προσπαθώ να τους βοηθήσω να νιώθουν άνετα και να μιλήσουν για τις ανησυχίες τους και τις ανάγκες τους στο μάθημα. Τους καλώ να μοιραστούν τις σκέψεις τους, τις επιθυμίες τους και τα σημεία στα οποία νιώθουν περισσότερη ανάγκη υποστήριξης.