Παρέχω ενισχυτική διδασκαλία σε παιδιά δημοτικού και σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου στα φιλολογικά μαθήματα (ιστορία, αρχαία, έκθεση, λογοτεχνία, οδύσσεια/ ιλιάδα /ελένη /αντιγόνη /φιλοσοφία). Εκτός από τη βοήθεια στη μελέτη, δημιουργώ πρόγραμμα διαβάσματος και μεθοδολογίας με σκοπό οι μαθητές να μην διαβάζουν απλώς για την επόμενη μέρα, αλλά να κατανοούν σε βάθος την ύλη και να καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες.
Είτε δια ζώσης είτε ηλεκτρονικά.
Ακόμα παρέχω βοήθεια στη μελέτη μαθημάτων Ιστορίας (Ιστορίας, Αρχαιολογίας, Ιστορίας της Τέχνης για φοιτητές Ιστορίας και λοιπών σχολών της Φιλοσοφικής, καθώς και μαθήματα φιλοσοφίας σε φοιτητές Κοινωνικής Θεολογίας.
Ως μια 24χρονη καθηγήτρια, ηλικιακά είμαι πιο κοντά στους μαθητές και μπορώ να καταλάβω τις ανησυχίες, τους φόβους και τους προβληματισμούς τους. Μπορώ μαζί τους να δημιουργώ ένα πλάνο διαβάσματος που δεν θα είναι πιεστικό στα μάτια τους, αλλά ιδανικό στις ανάγκες και τις υποχρεώσεις τους. Λειτουργώ με σημειώσεις, και συνεπώς το μάθημα γίνεται πιο κατανοητό με αυτό το τρόπο, καθώς οι μαθητές το αποκωδικοποιούν. Επιπλέον χρησιμοποιώ πολύ τον γραπτό λόγο, δηλαδή βάζω τους μαθητές να γράφουν, καθώς έτσι μαθαίνουν καλύτερα και τους αποτυπώνονται στη μνήμη καλύτερα οι γνώσεις.
Τα τελευταία πέντε έτη κάνω ιδιαίτερα και το 2023 εργάστηκα σε ένα κέντρο μελέτης για παιδιά δημοτικού και γυμνασίου και σε ένα φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης στην Νέα Ερυθραία ,παρέχοντας ενισχυτική διδασκαλία σε μαθητές εκτός του ωραρίου του φροντιστηριακού μαθήματος που είχαν ανάγκη προσωπικού μαθήματος ή επαναλήψεων. Οι μαθητές μου ήταν των τάξεων (γ΄, δ΄, ε΄ δημοτικού, α΄, β΄ ,γ΄ γυμνασίου, α΄, β΄ λυκείου) και εκτός από μελέτη κάναμε και προετοιμασία για εξετάσεις. Παράλληλα έκανα μαθήματα και σε φοιτητές ιστορίας& αρχαιολογίας και κοινωνικής θεολογίας (μαθήματα φιλοσοφίας) για εξεταστική και όλα τα μαθήματα περάστικαν επιτυχώς με τη συνδρομή μου.
Η διδασκαλία ήταν κάτι που μου άρεσε από μικρή και το ακολούθησα παράλληλα με τις σπουδές μου, αλλά και αφού τις τελείωσα. Λόγω της ανάμειξης μου με το προσκοπισμό, ερχόμουν σε επαφή με τα παιδιά και μέσα από το παιχνίδι, άρχισα να αντιλαμβάνομαι τις μαθησιακές δυσκολίες αλλά και τις εκπαιδευτικές ανάγκες που μπορεί να έχει ένα παιδί και αυτό με οδήγησε στο να ακολουθήσω τη διδασκαλία στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Λόγω της μεταδοτικότητας μου αλλά και του τρόπου μεθοδολογίας διαβάσματος που έχω, με προσέγγισαν φοιτητές προκειμένου να τους βοηθήσω και έτσι ασχολήθηκα και με την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η επικοινωνία με τους γονείς είναι πάντα το πρώτο βήμα, ένας ουσιαστικός διάλογος όμως με το μαθητή είναι άκρως σημαντικός προκειμένου να κατανοήσω τις ελλείψεις που έχει και εκ τούτου τις όποιες ανάγκες. Μέσα στο γραπτό λόγο, δηλαδή μέσα στα γραπτά του μαθητή αποτυπώνονται ελλείψεις και ανάγκες που έχει, οπότε η διαρκής χρήση του γραπτού λόγου είναι ένας καλός τρόπος εξέτασης και επίλυσης των εκπαιδευτικών αναγκών. Ο τρόπος με τον οποίο διαβάζει ένας μαθητής είναι ενδεικτικός των μαθησιακών του αναγκών, συνεπώς παρατηρώντας τον τρόπο που διαβάζει, μπορώ να εντοπίσω προβλήματα και να φτιάξω ένα πρόγραμμα διαβάσματος και μεθοδολογίας που να εφαρμόζει στο μαθητή.