Είμαι φιλόλογος με πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία και εξειδίκευση μέσω μεταπτυχιακών σπουδών. Προσφέρω ιδιαίτερα μαθήματα για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου σε περιοχές των Βορείων, Δυτικών και Κεντρικών Προαστίων.
Εξατομικευμένη διδασκαλία: Σχεδιάζω προγράμματα που προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητες του κάθε μαθητή. Η εμπειρία μου με βοηθά να αναγνωρίζω αδυναμίες και να αναπτύσσω στρατηγικές που βελτιώνουν την επίδοση.
Διδακτική εμπειρία: Η πολυετής εμπειρία μου τόσο στην τάξη όσο και στα ιδιαίτερα μαθήματα εγγυάται αποτελεσματική διδασκαλία, με στόχο την πλήρη κατανόηση της ύλης και την ενίσχυση της κριτικής σκέψης.
Εκσυγχρονισμένες μέθοδοι διδασκαλίας: Χρησιμοποιώ σύγχρονες εκπαιδευτικές τεχνικές, αξιοποιώντας καινοτόμα εργαλεία και μεθόδους που ενισχύουν τη συμμετοχή και τη μάθηση των μαθητών. Προσαρμόζομαι στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής με διαδραστικό υλικό.
Ενίσχυση αυτοπεποίθησης: Εκτός από τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, η προσέγγισή μου ενθαρρύνει την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και της ανεξαρτησίας των μαθητών στη μάθηση.
Ανάλογα με τις ανάγκες κάθε μαθητή, αναπτύσσω προσαρμοσμένες στρατηγικές μάθησης που εντείνουν την κατανόηση και την κριτική σκέψη. Η διδασκαλία μου είναι μαθητοκεντρική και στοχεύει στην επίλυση αδυναμιών, στην ενίσχυση των δυνατών σημείων και στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης των μαθητών.
Ενσωματώνω στη διδασκαλία μου καινοτόμες τεχνικές και ψηφιακά εργαλεία, με στόχο την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και τη βελτίωση της ακαδημαϊκής τους απόδοσης.
Εδώ και 8 χρόνια παρέχω ιδιαίτερα μαθήματα, βοηθώντας μαθητές να επιτύχουν τους στόχους τους στις πανελλαδικές εξετάσεις, στις καθημερινές τους υποχρεώσεις και στη βελτίωση της ακαδημαϊκής τους απόδοσης. Επίσης, εργάζομαι σε φροντιστήριο, όπου καθημερινά αναλαμβάνω μαθητές διαφορετικών επιπέδων και αναγκών. Η πενταετής εμπειρία μου ως κειμενογράφος με έχει εξοπλίσει με εξαιρετικές δεξιότητες στην οργάνωση, την προσοχή στη λεπτομέρεια και την προσαρμογή της επικοινωνίας ανάλογα με το κοινό, δεξιότητες που εφαρμόζω και στη διδασκαλία μου.
Η απόφαση μου να ακολουθήσω τη διδασκαλία δεν ήταν τυχαία. Ήταν αποτέλεσμα βαθιάς αγάπης για τη γνώση και της επιθυμίας μου να μεταδώσω αυτή τη γνώση στους άλλους. Από μικρή ηλικία συνειδητοποίησα ότι η εκπαίδευση δεν είναι απλώς η μετάδοση πληροφοριών, αλλά μια διαδικασία που μπορεί να αλλάξει τη ζωή ενός ανθρώπου, να του διευρύνει τους ορίζοντες και να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση και τις ικανότητές του.
Η φιλολογία και η ενασχόληση με τη γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό αποτελούν για μένα κάτι παραπάνω από επαγγελματική επιλογή. Είναι πάθος. Η διδασκαλία μου δίνει την ευκαιρία να μοιράζομαι αυτή την αγάπη με τους μαθητές και να τους βοηθώ να ανακαλύπτουν τη δική τους σχέση με τη γνώση.
Πιστεύω ακράδαντα ότι η εκπαίδευση είναι το κλειδί για την κοινωνική και προσωπική ανάπτυξη. Μέσα από τη διδασκαλία, μπορώ να συμβάλλω στην ενδυνάμωση των μαθητών, να τους βοηθώ να ξεπερνούν τις δυσκολίες τους και να βλέπω την πρόοδό τους. Η στιγμή που βλέπω έναν μαθητή να αποκτά εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του, να ανακαλύπτει τη δύναμή του και να ξεπερνά τις προκλήσεις είναι ανεκτίμητη. Αυτό το συναίσθημα είναι ένα από τα μεγαλύτερα κίνητρά μου, για να συνεχίζω να διδάσκω.
Στόχος μου είναι οι μαθητές μου να μην περιορίζονται στην αποστήθιση της ύλης, αλλά να μαθαίνουν πώς να σκέφτονται κριτικά και να αναπτύσσουν δεξιότητες που θα τους ωφελήσουν σε όλη τους τη ζωή. Αποβλέπω στο να προσφέρω εξειδικευμένη βοήθεια και σε μαθητές που χρειάζονται επιπλέον στήριξη. Επιθυμώ να είμαι ένας εκπαιδευτικός που κατανοεί τις διαφορετικές ανάγκες κάθε μαθητή και τον βοηθά να επιτύχει το μέγιστο των δυνατοτήτων του.
Θέλω οι μαθητές μου να βλέπουν τη μάθηση ως μια διασκεδαστική και γεμάτη ενδιαφέρον διαδικασία, που θα τους βοηθήσει όχι μόνο ακαδημαϊκά, αλλά και στην προσωπική τους ανάπτυξη. Η διδασκαλία για μένα δεν είναι απλά ένα επάγγελμα. Είναι ένα μέσο να εμπνεύσω, να στηρίξω και να καθοδηγήσω τους μαθητές προς το καλύτερο δυνατό μέλλον.
Ένας από τους πιο άμεσους τρόπους να κατανοήσω τις ανάγκες ενός μαθητή είναι να ξεκινήσω μια ανοιχτή συζήτηση. Στην αρχή, ρωτάω τον μαθητή για τις δυσκολίες του. Τι του φαίνεται πιο δύσκολο στα μαθήματα; Σε ποια θέματα νιώθει πιο άνετος; Ζητάω τη γνώμη του για τα μαθήματα. Τι του αρέσει ή δεν του αρέσει στις διδακτικές μεθόδους που έχει συναντήσει μέχρι στιγμής;
Συζητάω με τους γονείς (αν είναι εφικτό). Οι γονείς μπορούν να δώσουν μια πιο σφαιρική εικόνα για το μαθησιακό ιστορικό, τις συμπεριφορές στο σπίτι και τυχόν εξωτερικούς παράγοντες που μπορεί να επηρεάζουν τη μάθηση (π.χ. άγχος, πίεση). Αξιολογώ επίσης τις δεξιότητες και το επίπεδο κατανόησης, προσπαθώντας να κατανοήσω το επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων του μαθητή σε βασικά σημεία του μαθήματος.
Τους βάζω να κάνουν μικρές εργασίες κατά τη διάρκεια του μαθήματος και παρατηρώ τα αποτελέσματα. Προσέχω πώς χειρίζονται νέες πληροφορίες, αν δείχνουν να κατανοούν την ύλη ή αν διστάζουν να ρωτήσουν, όταν δεν καταλαβαίνουν κάτι. Αντιλαμβάνομαι πώς αντιδρούν σε διαφορετικές διδακτικές μεθόδους. Κάθε μαθητής μαθαίνει διαφορετικά. Βλέπω αν ανταποκρίνεται καλύτερα σε οπτικά ερεθίσματα, αν προτιμά τη λεκτική επεξήγηση ή αν χρειάζεται πρακτικά παραδείγματα, για να κατανοήσει μια έννοια.
Παρακολουθώ την προσοχή και τη συγκέντρωση. Έχει δυσκολίες στη συγκέντρωση ή αποσπάται εύκολα; Αν ναι, μπορεί να χρειάζεται πιο διαδραστικές και σύντομες δραστηριότητες, για να διατηρήσει το ενδιαφέρον του. Βλέπω πώς αντιδρά στην ανατροφοδότηση. Δέχεται εύκολα τις διορθώσεις ή νιώθει άβολα; Αυτό θα με βοηθήσει να προσαρμόσω τη μέθοδο και το ύφος διδασκαλίας.
Εντοπίζω επαναλαμβανόμενα λάθη. Αν διαπιστώσω ότι ο μαθητής κάνει συχνά τα ίδια λάθη, αυτό μπορεί να δείχνει ότι έχει αδυναμίες σε συγκεκριμένες περιοχές (π.χ. στη γραμματική, στη σύνταξη, στην κατανόηση κειμένου). Κατανοώντας ποιο είδος μαθητή είναι ο καθένας, μπορώ να προσαρμόσω τη διδασκαλία μου. Ορισμένοι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα βλέποντας εικόνες ή διαγράμματα (οπτικοί μαθητές), άλλοι προτιμούν να ακούνε (ακουστικοί μαθητές), ενώ άλλοι μαθαίνουν καλύτερα μέσα από πρακτικές δραστηριότητες (κιναισθητικοί μαθητές).
Η κατανόηση των αναγκών ενός μαθητή είναι μια διαρκής διαδικασία. Είναι σημαντικό να ανατροφοδοτώ συνεχώς τη διαδικασία, να είμαι ευέλικτη και να προσαρμόζω τη διδασκαλία μου, ανάλογα με την εξέλιξη του μαθητή. Όσο προχωρά η συνεργασία, οι ανάγκες του μπορεί να αλλάξουν κι εγώ οφείλω να προσαρμόζω το πλάνο διδασκαλίας ανάλογα με τις νέες συνθήκες.