Είμαι δευτεροετής φοιτήτρια ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Παραδίδω δια ζώσης αλλά και εξ’ αποσπάσεως ιδιαίτερα στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας, Λογοτεχνίας και Αρχαία ελληνικά. Ακόμα προσφέρω και τα υπόλοιπα βασικά μαθήματα του δημοτικού όπως μαθηματικά και ιστορία. Διαθέτω αναλυτικό υλικό για τα φιλολογικά μαθήματα το οποίο και δίνω δωρεάν. Η τιμή είναι συζητήσιμη! Απευθύνομαι σε μαθητές δημοτικού και γυμνασίου.
- Νεανική προσέγγιση, η ηλικία μου μου επιτρέπει να κατανοώ καλύτερα τις ανάγκες και τους προβληματισμούς των μαθητών.
- Ήμουν από πάντα άριστη μαθήτρια με συνέπεια στις επιδόσεις μου και πλέον επιμελής φοιτήτρια Ψυχολογίας.
- Έχω υπομονή, μεταδοτικότητα, διάθεση και αγάπη για τη διδασκαλία .
- Διαθέτω ποιοτικές και στοχευμένες σημειώσεις σε εύρος μαθημάτων.
- Εκτός από τις σημειώσεις έχω μια σειρά βοηθημάτων δημοτικού, γυμνασίου και μεγάλη ποικιλία σε υλικό που κρίνω ιδιαιτέρως βοηθητικό.
- Επιπλέον είμαι κάτοχος του πτυχίου Michigan Proficiency C2 της Αγγλικής γλώσσας καθώς και των Sorbonne B2 και Delf B2 της Γαλλικής γλώσσας.
- Η τιμή είναι συζητήσιμη.
Έχω διδάξει στο παρελθόν παιδιά δημοτικού για μεγάλο χρονικό διάστημα με επιτυχία . Επίσης έχω ασχοληθεί με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Εκτός από την εμπειρία μου στη διδασκαλία έχω εργαστεί ως babysitter αλλά και ως ιδιωτικός υπάλληλος . Πιστεύω πως σε όλες μου τις θέσεις έχω αφήσει μια θετική εντύπωση στα άτομα με τα οποία συνεργάστηκα και πως πάντοτε ήμουν τυπική, υπεύθυνη και ευδιάθετη!
Μέσα από τις σπουδές μου στην Ψυχολογία, έχω κατανοήσει πόσο σημαντική είναι η σωστή καθοδήγηση και η ενθάρρυνση για την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης των παιδιών. Η διδασκαλία μου δίνει τη δυνατότητα να βοηθήσω τους μαθητές να ξεπεράσουν δυσκολίες και να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους, ώστε να αποκτήσουν αυτήν την αυτοπεποίθηση.
Μέσω συναντήσεων και επικοινωνίας με τους γονείς αλλά και τους μαθητές πριν από το πρώτο μαθημα όπως και καθόλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας. Στόχος είναι ο εντοπισμός των αδυναμιών, ελλείψεων και ιδιαιτεροτήτων των μαθητών ώστε να διαμορφωθεί αναλόγως ο τρόπος και ρυθμός διδασκαλίας.