Αριστούχος φιλόλογος του ΕΚΠΑ, με πολυετή διδακτική εμπειρία και ειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες ( ΔΕΠ-Υ, δυσλεξία κ.α.) παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα ( εκφρασης-έκθεσης, Ιστορίας, Αρχαίων ελληνικών) σε μαθητές γυμνασίου, λυκείου. Αναλαμβάνω προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Επίσης, έχω δουλέψει αρκετά με παιδιά Δημοτικού, με μαθησιακές δυσκολίες. Παρέχονται προσωπικές σημειώσεις, ασκήσεις εμπέδωσης της ύλης και διενεργούνται ανά τακτά διαστήματα τεστ αξιολόγησης. Επίσης, επιμέλειες λογοτεχνικών κειμένων προς έκδοση και μη, καθώς και επιμέλεια εργασιών.
Για τους λόγους πως συνηθίζω να εργάζομαι με βάση τις αρχές της αποτελεσματικής διδασκαλίας, που είναι η σαφήνεια και αμεσότητα, η έμφαση σε λίγες αλλά σημαντικές ιδέες, η οργανωμένη παρουσίαση του μαθήματος, η εκτενής εξάσκηση και οι συχνές επαναλήψεις ιδιαίτερα σε παιδιά με χαμηλές σχολικές επιδόσεις. Πιστεύω στην ενίσχυση ως παρωθητικου κινήτρου μάθησης, στην οργάνωση και τον σχεδιασμό διδακτικού πλάνου προσαρμοσμένου στις ανάγκες του κάθε παιδιού- μαθητή, στην καλλιέργεια της αυτενεργειας του μαθητή και της διερεύνησης, στη συνέπεια και στη στοχοθεσια. Ρόλος μου να καθοδηγώ και να στηρίζω την προσπάθεια του μαθητή.
-Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων σε παιδιά δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου επι δεκαεπτά χρόνια. Σε παιδιά με Διάσπαση Προσοχής- Υπερκινητικότητα και Δυσλεξία.
Εργασία σε φροντιστήρια Μέσης εκπαίδευσης.
Εκπόνηση πτυχιακων εργασιών και επιμέλεια λογοτεχνικού κειμένου
Κίνητρο για την επιλογή της διδασκαλίας υπήρξε η αγάπη για τα παιδιά. Στοχος η καλλιέργεια της φιλομάθειας, η κατάκτηση της γνώσης μέσω της αυτενεργειας του παιδιού-μαθητη, η καλλιέργεια εσωτερικών κινήτρων, η ενίσχυση του αισθήματος αυτο-αποτελεσματικοτητας του μαθητή και αυτοπεποίθησης σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και χαμηλές σχολικές επιδόσεις.
- Από τη στοχοθεσια του μαθητή (στόχοι μάθησης, επίδοσης, στόχοι αποφυγής)
- Από τη χρήση στρατηγικών και δη τη χρήση η όχι συστηματικής στρατηγικής που χρησιμοποιεί για επίτευξη των στόχων του
- Από την αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνωσης
- Από την ικανότητα οργάνωσης της μελέτης, αλλά και του χρόνου που απαιτείται για αυτή
- Από τον βαθμό αντίληψης και κατανόησης του μαθήματος
- Από την αδυναμία παρακολούθησης επί ικανό χρόνο (διάσπαση προσοχής)
Από την αδυναμία ολοκλήρωσης έργου