Αγαπητοί μαθητές/Αγαπητές μαθήτριες,
Θα ενδιαφερόμουν να προσφέρω μέσα από την παρούσα σελίδα τις εκπαιδευτικές μου υπηρεσίες σε όποιον/όποια πιστεύει πως χρειάζεται παιδαγωγική και γνωστική στήριξη στα μαθήματα του Δημοτικού, σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα, στα Ελληνικά ως 2η/ξένη γλώσσα, όπως επίσης και στα Αγγλικά κάθε επιπέδου.
Στο προφίλ μου θα βρείτε κάθε στοιχείο και πληροφορία που αφορά το πρόσωπό μου, τις σπουδές μου και την εκπαιδευτική προϋπηρεσία μου. Για κάθε επικοινωνία παραμένω διαθέσιμος.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Κοσμίδης
Ο ενδιαφερόμενος μαθητής/Η ενδιαφερόμενη μαθήτρια αξίζει, πιστεύω, να με εμπιστευτεί, καθώς για σχεδόν είκοσι (20) έτη επιτελώ τα εκπαιδευτικά μου καθήκοντα προσπαθώντας πάντοτε να ανταποκρίνομαι στις ανάγκες της κάθε περίπτωσης, αναπροσαρμόζοντας καταλλήλως τη μέθοδό μου. Αυτή η ευελιξία μου σε συνδυασμό με τη γνωστική μου επάρκεια και τη μακρόχρονη ενασχόλησή μου με την Εκπαίδευση θεωρώ πως με καθιστούν ικανό παιδαγωγό και δυνατό γνώστη στα αντικείμενα της διδασκαλίας μου, άρα άξιο εμπιστοσύνης εκπαιδευτικό.
Η εκπαιδευτική πείρα μου ξεκινά από το 2005 και συνεχίζει να εμπλουτίζεται για σχεδόν δύο (2) δεκαετίες, έως σήμερα. Η διδακτική μου προϋπηρεσία και δραστηριότητα, τόσο στον ιδιωτικό τομέα (κυρίως σε ιδιαίτερα μαθήματα) όσο και στο Δημόσιο Σχολείο, καλύπτει: τα μαθήματα του Δημοτικού, όλα τα φιλολογικά αντικείμενα της Μέσης Εκπαίδευσης [Αρχαία Ελληνικά (από πρωτότυπο και από μετάφραση), Νέα Ελληνικά (Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Παραγωγή Λόγου/Έκθεση), Λατινικά, Φιλοσοφία, Ιστορία], την Ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα (σε αλλόγλωσσους μαθητές/αλλόγλωσσες μαθήτριες) και τη(ν) διδασκαλία/εκμάθηση της Αγγλικής όλων των επιπέδων (Α1 - C2).
Στην ενασχόληση με τα φιλολογικά και τα Αγγλικά εξαρχής τράβηξε το ενδιαφέρον μου κατά κύριο λόγο η διδασκαλία και όχι τόσο επιστημονική έρευνα ή τη συγγραφή πάνω σε αυτά τα αντικείμενα. Ο συνδυασμός διαπαιδαγώγησης και γνώσης είναι το έργο που επιθυμώ να προσφέρω, ώστε από τη μία με τη διαπαιδαγώγηση να καθοδηγώ το μαθητή/τη μαθήτριά μου μέσα από την καλλιέργεια των αξιών προς την ολοκλήρωση του χαρακτήρα του/της, και από την άλλη με τη διδασκαλία της γνώσης να του/της προσφέρω τα εφόδια, ώστε να γίνει μαθησιακά/γνωστικά επαρκής. Με τη διδασκαλία έχω την ευκαιρία να συμβάλω ωφέλιμα στη διάπλαση του προσωπικού, κοινωνικού και επιστημονικού χαρακτήρα των νέων ανθρώπων.
Προκειμένου να ανιχνευτούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/μαθητριών μου, αξιοποιώ διαγνωστικού τύπου τεστ, ασκήσεις και ερωτήσεις καθ΄ όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Επίσης, αξιολογώ το ποσοστό συμμετοχής και το επίπεδο πληρότητας των όσων ο μαθητής/η μαθήτρια λέει και γράφει. Τέλος, συναξιολογώ τη γενικότερη ανταπόκριση του μαθητή/της μαθήτριάς μου στις εκπαιδευτικές μου ενέργειες, δηλαδή τη συμπεριφορά, τις απόψεις και το χαρακτήρα που εκφρράζει απέναντι στο εκπαιδευτικό μου έργο. Έτσι, βάσει της εικόνας των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/μαθητριών μου που προκύπτει από όλα τα παραπάνω, διαμορφώνω και την εκπαιδευτική μου μέθοδο.