Aναλαμβάνω ιδιαίτερα μαθήματα Γερμανικών, δημιουργική απασχόληση και συνεδρίες Μουσικοθεραπείας ;)
για Ιδιαίτερα μαθήματα γερμανικών:
Το μάθημα γίνεται διασκεδαστικό και βιοματικό δίνοντας στον/την μαθητή/τρια κίνητρο για μάθηση.
- χρησιμοποιώ εκπαιδευτικά παιχνίδια και εξασκηση προφορικού λόγου μέσω αυτών
- Το μάθημα προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες - στόχους του μαθητή/τριας .
- π.χ. συγκεκριμένη θεματολογία, αδυναμίες , εξάσκηση
- Δωρεάν σημειώσεις - χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων και βιβλίων
για δημιουργική απασχόληση :
- Αγαπώ τα παιδιά και λατρεύω να γίνομαι ένα με αυτά στην καθημερινότητά μου!
Απεχθάνομαι την προσκόληση των παιδιών με το διαδίκτυο και μου αρέσει να τα ενθαρύνω να ανακαλούν την δημιουργικότητα και τις κλίσεις τους, να παιρνάνε ευχάριστα τον χρόνο τους παίζοντας και μαθαίνοντας μέσα απο το παιχνίδι νέες δεξιότητες.
- Κατέχω πιστοποίηση μουσικοθεραπείας πράγμα που σημαίνει πως αναλαμβάνω συνεδρίες για άτομα με αναπτυξιακές και μαθησιακές δυσκολίες.
Τί είναι η Μουσικοθεραπεία;
Η μουσικοθεραπεία είναι μια θεραπευτική προσέγγιση που χρησιμοποιεί τη μουσική για τη βελτίωση της ψυχικής, σωματικής, συναισθηματικής και κοινωνικής ευεξίας του ατόμου. Μέσα απο την ακρόαση, τη δημιουργία ή τη σύνθεση μουσικής, καθώς και μέσω του τραγουδιού και του αυτοσχεδιασμού, επιδιώκεται η ενίσχυση της επικοινωνίας, η έκφραση συναισθημάτων και η μείωση του άγχους.
Αναλαμβάνω παιδιά προσχολικής ηλικίας, εφήβους και ενήλικες με καμία ή κάποια στοιχειώδη γνώση στα γερμανικά.
Διδασκόμενα επίπεδα Α1 - Β2
Η εκμάθηση οποιασδήποτε γλώσσας , δεξιότητας ή γνώσεων γενικότερα, θα πρέπει να στοχεύουν αποκλειστκά στην γνώση καθεαυτή και όχι στην βαθμοθηρία που στοχεύει σήμερα.
Θα ήθελα να ασχοληθώ ενεργά με την διδασκαλία , να αντιμετωπίσω νέες προκλίσεις και να αναπτύσσομαι σημαντικα μέσα απο αυτή.
Άν και διαθέτω σχετικά ελάχιστη εμπειρία στον χώρο φροντίζω να ενημερώνομαι για καινούριες μεθόδους διδασκαλίας που να προσφέρουν τον μαθητευόμενο αξιοπιστία και να τον ενθαρρυνουν να συνεχίζει δυναμικα προς τον στόχο του.
Αξιολογώ τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών μέσω παρατήρησης της συμπεριφοράς τους, ανάλυσης των δυνατών και αδύναμων σημείων τους, διαλόγου με τον ίδιο τον μαθητή και συνεργασίας με άλλους εκπαιδευτικούς. Προσαρμόζω τη διδασκαλία χρησιμοποιώντας διαφορετικές μεθόδους, ώστε να ανταποκρίνομαι στις ατομικές τους ανάγκες.